Skip to main content

ශිරානි නැන්ද

 




ඒ දවස් වල මම ඉස්කෝලේ යනවා මම එතකොට එකොළහ වසරේ හිටියේ අපේ අම්මට ඉන්නවා ශිරානි කියලා යාලුවෙක් එයා ජොබ් ඒජන්සියක් කරේ හුගක් ගම්වල දුප්පත් ලමයින්ට ජොබ් හොයල දෙන එක.එයාලගෙ ගෙදර හිටියෙ එයයි අම්මයි විතරයි මහත්තයා නෑ ලමයි පොඩි කාලෙම දාලා ගිහිල්ලා.ලමයි ලොකුයි ඒ ගොල්ලො රස්සාවල.කොහොම හරි ඔන්න එයාගෙ අම්මා එකපාරම නැති උනා වයසයිනේ. ඊට පස්සේ අපිත් ඉතිං මලගෙදරට දානෙට බැහැලම උදව් කරා..


ටික දවසකින් හත්දවසත් ඉවර උනහම ගෙදර නෑයෝ වේයෝ එහෙමත් ටික ටික අඩු වෙන්ඩ ගත්තා දවසක් මම ඉස්කෝලේ ගිහින් හවස බෝලත් ගහලා ගෙදර එනකොට ශිරානි නැන්දගේ වාහනෙ තියනව අපේ මිදුලේ.මං එනව දැකලා අපේ අම්මා කීවා “ආ ඔය එන්නේ අපේ නාම්බා සුදු ඇදුමම කලුම කලුපාට වෙනකන් ඉස්කෝලේ නටලා නටලා ” කියලා.


මං හිනාවෙ ලිදගාවට ගියා නාගෙන එන්ඩ එහෙම්මම.


නාලා රෙදි ටිකත් බේසමට දාලා ශෝටකුත් ඇදගෙන මම ආවා එනකොට අම්මයි ශිරානි නැන්දයි වැරන්ඩාවේ තේ බොනවා මටත් තේ එකක් දුන්නා අම්මා..


අම්මා – පුතේ සිකුරිටි ජොබ් එකක් තියනවා අද ඉදන් පුලුහන්ද කීවා..


මම – ඒ මොකක්ද


අම්මා – නෑ මේ නැන්දට තනියම ඉන්ඩ බයයිලු ටික කාලයක් යනකන් අපි කාට හටි එන්ඩලු කීවා..


මම ටිකල් අදි මදි කරලා කවද ඉදන්ද කියලා ඇහුවා


ඊට පස්සේ නැන්දා කීවා අද ඉදන්ම කියලා මම හා කියලා වත්ත පල්ලෙහට යන්ඩ ගියා එතකොට අම්මා කීවා එහෙනම් හවස පහට හයට විතර බයිසිකලේ කොල්ලා එවන්නම් මං කියලා.


කොහොම හරි මම හවස හයට හය හමාරට විතර පුටාර් එකේ ගියා එහෙට තාම ගෙවල් අස් කරනව මම යනකොට ශිරානි නැන්දා..


මමත් ටිකක් උදව් වෙලා ටීවී බල බල හිටියා.


ශිරානි නැන්දා ගැන කියනවනම් නැන්දා සුදුයි මහතයි කොන්ඩේ ස්ට්‍රේට් කරලා සරලවම බෝලේ වගේ.. පොඩ්ඩක් ෆැෂන් කරනවා..එහෙම කිසිම වල් අදහසක් මගෙ තිබ්බේ නෑ සරලවම එයා ගැන.


කොහොම හරි නැන්ද මට මගෙ කාමරේ පෙන්නුවා ඒකෙන් ගෙනාපු පොඩි ටුයිලිප් බෑග් එක මම තියලා ටිවි බල බල හිටියා ඊට පස්සෙ නැන්දා නාන්ඩද කොහෙද ගියා නාගෙන එහෙම ඇවිත් කෑමත් බෙදල දුන්නා මට මමත් කාලා දෙන්නම කියව කියව හිටියා..


එතකොටයි මම දැක්කේ හත්දෙයියනෙ නැන්දා නයිටිය ඇදන් ඉන්නේ.කුක්කු බෝල දෙක පල්ලෙහට එල්ලෙනවා,නැන්දගෙ ඇගත් එක්ක ඒ දෙක එහාට මෙහාට හෙල්ලෙනවා.ඒක හොරෙන් හොරෙන් බල බල හිටිය මට හොදටම නැගලා දැං..


කාලා ඉවර වෙලා මම කමරේට ගියා නිදා ගන්ඩ ඒ ගියත් මට මතක් වෙන්නේ ඒකමයි. කොහොම හරි නියර ඔහොමනම් නැන්දගෙ කුඹුර කොහොම ඇද්ද කියලා කල්පනා කර කර ඇදේ හිටිය මම දැං මට නහුතෙට නැගලා.ඕන පුකක් වෙන්ඩ කියලා දොර ලොක් කරලා ගැහුවා අතේ පාරක් මෝල් වෙලා තිබ්බ තරම කියනවනම් වැඩි වෙලා ගහන්ඩ හම්බුන්නෑ බඩු ගියා පාපිස්ස උඩට.


මගෙ කකුලුත් එක්ක පන නැතුව ගියා මම එහෙම්මම ඇදට ගිහින් ඇල උනා දන්නෙම නැතුව මට නින්ද ගියා.පහුවදා උදේම නැකිට්ට ඇදේම ඉදන් ඊයේ සීන් එක ආයෙම කල්පනා කරා.ඊට පස්සේ මම උදේම නැකිටල නැන්ද හදලා දුන්න ටී එකත් බීලා ගෙදර යන්ඩ පිටත් උනා මොකද ඉස්කෝලේ උදේම යන්ඩ ඕනෙ ගෙදර ගිහින් ලෑස්ති වෙලා. ඒ යනකොටත් මම ශිරානි නැන්දගෙ පස්ස දිහා බැලුවා එතකොටයි දැක්කේ ඒක සුපිරි බෝල පස්සක් යකෝ ආයෙත් නැග්ගා මට..


ඕක කල්පනා කර කර පුටාර් එක පාගගෙන ගෙදර එන්ඩ ආවා ඒ එනකොටත් මට නැගලා..


එදා උදේ ගෙදර ඇවිත් ඉස්කෝලේ ගිහින් හවස ගෙදර ඇවිත් කොහොම හරි ඔන්න නයිට් සිකුරිටි ජොබ් එකට යන්ඩ පුටාර් එක අරං මම පිටත් උනා..


යන ගමනුත් ශිරානි නැන්දගෙ පුකයි කුක්කු බෝල දෙකයි ගැන හිත හිත ගියේ මම යනකොට ශිරානි නැන්දා නානවා..


නාන පොට් එක තියෙන්නේ ගෙදර පිටිපස්සට අල්ලලා වට කරලා බිත්තිය බැදලා මම හාන්කවිස්සියක්වත් නැතුව ගෙට ගිහින් ටී වි එක දාගෙන බැලුවා.


ඊට පස්සේ කොහොම හරි රෑට කාලා ටිවි බලලා ඔන්න නිදාගන්ඩ ගියා.


දැන් මට ඉන්ඩම බෑ මතක් වෙන්නේම නැන්දගෙ පස්ස.කොහොම කොහොම හරි කල්පනා කරල කරලම රෑ 11/12 උනා ඉවසන්ඩම බැරිතැන මම හිමීට කාබරෙන් එලියට ඇවිත් නැන්දගෙ කාමරේට එබුනා නැන්දා ගෙදර සාලේ පොඩි ලයිට් එකක් දාලා තියෙන්නේ ඒකෙ එලියෙන් තමා දැං මම බලන්නේ මම හිමීට දොර රෙද්ද උස්සලා උඩින් දැම්මා දැං නැන්දගෙ කාමරේට ලයිට් එලිය වැටිලා ලාවට ඇදයි නැන්දයි පේනවා.. නැන්දා බිත්තිය පැත්තට මූණ දාලා පුක මේ පැත්තට හරවං නිදි අම්මේ බෝල පස්ස 😍 අඩ අදුරෙ දකිනකොටම මට නැගලා..


ඊට පස්සේ මම හිමීට හිමීට අඩි තියල ගිහින් නැන්දට නොදැනෙන්ඩ නැන්ද ඇදං හිටිය නයිටිය වගේ ගවුම් කෑල්ල පිටිපස්සෙන් උස්සලා නැන්දගෙ පුකට මගෙ නහය ලං කරලා සුවද බැලුවා 😍😍😍😍 බුදු අම්මෝ ඒකේ සුවද මම කවදාවත් එහෙම ගදක් ද සුවදක්ද විදලා නෑ…


ආයෙම හොදට ලං වෙලා ඉහලට ඇදල තුන් හතර පාරක් සුවද බැලුවා, ඒ වෙනකොට මගෙ පයියෙන් හෝ හෝ ගාලා ජෝසේ ගලනවා මෝලට ඒක පුපුරන්ඩ වගේ ඇවිත්.සෙනික දොර රෙද්දත් හදලා ඇවිත් අතේ පාරක් ගහන්ඩ සෙට් උනා කාමරේ.. දැං ඇද ගාව හිටන් මං අත් ට්‍රැක්ටරේ පදිනවා ටික වෙලාවයි හෝ හෝ ගාලා ඩබු විද්දා. එතකොටම ටිහ් ගාලා කාමරේ ලයිට් එක පත්තු උනා.


මම සෙනික දොර දිහා බැලුවා,දැකපු දෙයින් මට දෙලෝ රත් උනා ශිරානි නැන්දා දොර ලග මං දිහා බලන්.මම පයිය මිට මොලවන් නැන්ද දිහා බලන් කලිසම දනිස් දෙක ගාවා..


මම නැන්දෙ…ඒ…මේ…මේ…චූ…චූ…කරන්ඩ යන්ඩ හැදුවෙ ම.ම.මම. කියලා ගොත ගහ ගහ කිව්වා බිම බලන්.


ආපු ගමන් මගෙ කන මිරිකලා නැන්දා කියපි චු බර හැදුනේ මගෙ පුක ඉඹලා ගියාට පස්සෙද පුතේ කියලා..


හුකා පෝච්චී වැඩේ මාට්ටු..


මම කට උත්තර නැතුව ඊ ඊ ගහා බිම බලන් හිටියා….


ඒ වෙනකොට මම ශේප් එකේ පයිය ඇතුලට දාං හිටියේ..


මම කීවා අනේ නැන්දේ අම්මට නම් කියන්ඩ එපා අම්මා මේක දැන ගත්තොත් මට ගහලා මරයි කියලා…


අම්මට කියනවද නැද්ද කියල මමනේ තීරනේ කරන්නේ කියලා නැන්දා කීවා..


දැං නැන්දා කන මිරිකන් මගෙ හැබැයි නැන්දගෙ තනයක් මගෙ ඇගේ වදිනවා ගානක් වත් නැතුව ගෑනී තව තව මගෙ කන මිරිකනවා මට පට්ටේට රිදෙනවා මේකි නියපොතුත් ටිකක් වවලා හන්දා රිදෙනවා වැඩී..


ඊට පස්සේ නැන්ද මගෙ කන අතෑරලා කාමරේට ගිහින් දොරත් වහගෙන නිදා ගත්තා මම නෝන්ඩි වෙලා ගොනා වගේ ඇදේ ඉද ගත්තා නැන්දා යනකොට ලයිට් එකත් නිමලා ගියේ..


මොකද යකෝ මේ උනේ කියලා කල්පනා කර කර ඉන්නකොට මට නින්ද ගිහින් උදේම නැකිටලා නැන්දගෙ මූණවත් නොබලා මම ගෙදර එන්ඩ ආවා..වෙනදටත් කලින්..😑


එන ගමනුත් කල්පනා කරේ නැන්දා මේක අම්මට කියයිද කියයිද කියලා….


කොහොම හරි එදා ගෙදර ඇවිත් මම ඉස්කෝලේ ගිහිනුත් කල්පනා කරේ නැන්දා මේක අම්මට කියයිද කියලා.


වෙනද වගේම හවස සෙල්ලම් කරලා ගෙදර ඇවිත් හවස් වෙන්ඩ වෙන්ඩ මට දැං බයයි බයයි වගේ වෙනද නැන්දලාගෙ ගෙදර යන වෙලාව ලං වෙනකොට අම්මා ඇහුවා රෑ උනා නේ උඹ යන්නැද්ද ශිරාණි නංගිලාගෙ ගෙදර කියලා…


කොහොම හරි වෙනදට වඩා කරුවල වැටෙනකන් ඉදල මම ගියා එහෙට. මම යනකොට නැන්ද දොරත් වහල.ම්ම හිමීට නැන්දේ…ඒඒ… නැන්දේ… කියලා දෙපාරක් කතා කරනකොට දොර ඇරිය.මට මූන දිහා බලන්ඩත් මොකක් ද වගේ.හිමින් සාලෙට ගිහින් ඔහේ ටි වි එක දිහා බලන් හිටියා.මල හත්තිලව්වයි එතකොටනේ දැක්කේ මුන්ද අදත් නයිටිය පිටින් ඉන්නේ කුක්කු බෝල නිකන් තියෙන්නේ කුක්කු තොප්පි දාලා නෑ 😍😍 ආශික් ලන්තෙ කීවලු මට ආයෙ කරන්ට එක වැදුන වගේ උනා… ශේප් එකේ නැන්දට නොතේරෙන්ඩ මම දෙතුන් පාරක් ඒ දිහා බැලුවා.එක පාරක්නම් වැඩේ මාට්ටුත් උනා වෙන්ඩ ඇති..කොහොම හරි ඒක එච්චර කිචියක් නොවුනේ ඊට වඩා අවුල් නැන්දට මම නෝන්ඩි උන එක ඒ හන්දා අපි අතර වෙනද වගේ කතාබහක් තිබුනෙත් නෑ.


ඊට පස්සේ රෑ 10ට විතර නිදාගන්ඩ යද්දි නැන්ද ඇහුවා හෙට සෙනසුරාදනෙ උදේම ගෙදර යන්නෑ නේද කියලා.


මම නෑ කියල කාමරේට ගිහින් ටී ෂර්ට් එක ගලවලා ඇදට වැටුනා ඒත් මට නින්දක් නෑ.කල්පනා කර කර හිටිය ලයිට් එකත් නිවල කලුවරේම.


ටික වෙලාවකින් මට ලාවට අඩි සද්දයක් ඇහුනා ඒත් එක්කම මං ඉන්න කාමරේ දොර රෙද්ද ඈත් උනා.අදත් හොර අල්ලන්ඩ ඇවිත් වෙන්ඩ ඇති නැන්ද කියල හිතල මම සෙනික ඇස් දෙක පියාගත්තා නිදි වගේ බොරුවට.


ටොක්… ගාලා කාමරේ ලයිට් එකත් පත්තු ඉනා ඇස් පියාගත්තට ලයිට් එලිය ලාවට දැනෙනවනේ මම එහෙම්මම නිදි වගේ හිටිය.


ලයිට් එක නිවෙන පාටක් නෑ මම ශේප් එකේ නැන්දට නොපෙනෙන්ඩ ඇස් දෙකලාවට ඇරල බැලුව. හප්පට උඩු නැන්ද මගෙ ඇද ලගට ඇවිත් ජුන්ඩ දිහා බලාගෙන තොල්පටිය හපාගෙන කුක්කු බෝල මිරිකගන්නවා.මාව අන්දොස් උනා එකපාරම.කොහොම හරි මෙහෙම විනාඩි 10ක් විතර ගියාට පස්සේ නැන්ද ලයිට් එක off කෙරුවා.මට දැං මෙලෝ හසරක් පේන්නෑ.. ඒ උනාට මට ලාවට තේරෙනවා මගෙ ඇද ලග කවුරු හරි ඉන්නව කියල. හරිනෙ වැඩේ නැන්ද මගෙ ඇදේ අයිනෙන් ඉදගත්තා මම තාමත් නිදි වගේ ඉන්නවා.


මට දැං දැනෙනවා හිමීට අතක් මගෙ ජුන්ඩගෙ ගෑවෙනවා. හරිනේ වැඩේ මෙන්න මේකී කලිසමට උඩින් මගෙ ජුන්ඩව අතගානවා.


සාමාන්‍යයෙන් මම රෑට අදින්නේ සැහැල්ලු ශෝට් උබල වගේම තමා වැඩියෙ දිග නෑ එව්වා..


ඒ පාර මෙන්න මෙයා කලිසම යටින් අත දාලා අමුවටම මගෙ මල්ලි පැටිය අතගානවා.


මට නැගලා තරු විසිවෙන්ඩ දැං පොල්ල යකඩෙ වගේ වෙලා දෙයි හාන්දුරුවනේ මෙ පලවෙනි පාරනේ ගෑනු අතක් පයිය අතගාන.කොහොමහරි නැන්ද හිමින් අතගගා ඉදලා දැං හයියෙන් මිරිකනවා එකපාරම කලිසම පාත්කෙරුව ඒ එක්කම කනට ලංවෙලා මම දන්නව පුතේ උඹ නිදි නෑ කියලා උබ මගෙ පස්සේ හොරෙන් ඉම්ඹට මේ දෙන දඩුවම තමා කීවා.. 😍😍 මට 🌟 පෙනුනා යකෝ මෙව්වනේ දඩුවම් කියලා.. කියලා මගෙ පයිය කටේ දාං උරවන්ඩ ගත්තා… බුදු අම්මෝ මට ජූස් වැක්කෙරෙනවා සූ…සූ…. ගාලා පපුව ගැහෙනවා කම්මල වගේ… එහෙම ටික වෙලාවක් කටට අරගන්න ගමන්ම දිවෙන් පයිය ලෙවකනවා මට දැං මෝල් සන්තෑසියයි…ඒ වෙනකොට මම ඇස් ඇරලා හැබැයි කලුවරට පේන්නේ කලු ගුලියක් හෙලවෙනවා විතරයි..


ඔහොම කටට ගන්න ගමන්ම මෙන්න මේකී එක පාරම නැකිටලා මගෙ මූන ලගට පුක ලං කරලා ආ…හොරෙන් හොරෙන් ඉම්ඹ එක දැං ඇතිවෙනකන් ඉබපන් කියලා මූණ උඩ ඉදගත්තා.. බුදු අම්මේ වෙරලු සුවද ඒකේ… මට නිකන් පිස්සු වගේ… මම එකපාරම මාරාවේස වෙලා වගේ නැන්දගෙ පුක ඉම්ඹින්ඩ ගත්තා…නයිටිය අස්සේ රිංගන් නැන්ද මගෙ මූණ උඩ ඉදගෙන මගෙ පයිය උරවද්දි හිතින් මවල බලපන් කෝ මගෙ ඇගේ මස් නටනවා දැං.මම දැං වැල් වල වගේ නැන්දගෙ පුක,තට්ටම ලෙවකනවා සූ සූ ගාලා නැන්දගෙ පූසිගෙ මයිල් මගෙ මූනේ තැන් තැන් වල වදිනවා එකම ආතල් එකයි..ටික වෙලාවකින් මම නැන්දගෙ හිල් දෙක වෙන වෙනම හොයා ගත්තා පුකයි හුත්තයි..ඉස්සරලම නැන්දගෙ පුක හොදටම ලෙව කෑවා…. අම්මෝ ඒ වෙනකොට අනිත් හිල ගිනියම් වෙන්ඩ රත් වෙලා ඒකෙන් ජූස් බේරෙනවා…. ඊට පස්සේ නැන්දගෙ හුත්තට මම දිව දාලා ලෙවකන්ඩ ගත්තා…අම්මෝ… ඇඹුල් රසක් ආවා ඒ උනාට ඒක මාරම රසයි..කටේ කෙලත් පිරිලා ඔන්නහො කෙල ගිල ගිල හිල ලෙවකනවා දැං මම, නැන්දා මගෙ පයිය ලෙවකනවා ලාවට හ්ම්…හ්ම්ම්ම්….හ්ම්ම්ම් ගගා…


නැන්ද කටට ගද්දී..චික්ප්..චිකප්…චිකප්… ගාලා සද්දේ එනවා විස්වාස කරපන් මට බඩු ගියා බස බස ගාලා….මගෙ මුලු ඇගම වෙවුලලා ගියා…මට ගිය ගමන් නැන්දගෙ හුත්ත ලෙවකන එක නතර උනා එකපාරම.. නැන්ද එතකොටම නවත්තන්ඩ එපා දිගටම හපන්ඩ ඕක කීවා නැන්ද මගෙ පයිය වටේ තිබුන ඇග හැමතැනම තිබුන කැරි පිහලා ආයේ පයිය කටේ දාං ඉන්නවා හැබැයි කටට ගන්නෑ…මම දිගටම ලෙවකනව පුකයි හුත්තයි මාරුවෙන් මාරුවට…අම්මෝ මට දැනුනා නැන්දා එකපාරම ගැස්සිලා ගියා වගේ මාව හයියෙන් මිරිකගෙන නැන්දගෙ කිම්ඹ මගෙ මූනට තියලා හයියෙන් තද කරා…. බුදු අම්මෝ ඒකෙන් පිටවුනු බඩුවල රස්නේ මාර සුවදක් ඒක……


ටික වෙලාවක් නැන්ද එහෙම්මම මගෙ ඇග උඩ වැටිල හිටිය ඉදල නැකිටලා ගිහින් ලයිට් එක දාලා මගෙ ලගට ආවා ඇවිත් කොහොමද පස්ස ඉබිල්ලේ ප්‍රතිපලේ කීවා.මම ලැජ්ජවෙන් ඇබරිලා බිම බලාගත්තා.. නැන්ද මගෙ ලගින් හාන්සි උනේ එතකොට..


අපි දෙන්නා ගාවම අමුතු බඩු සුවදක් එනවා දැං…


ඒ ඇවිත් නැන්ද මගෙ මූනට ලං වෙලා මේක කවුරුත් දැනගන්ඩ බෑ පුතේ ඕං කීවා… මම ඒ වෙලාවේ පිස්සුද නැන්දේ කියලා නැන්දගෙ කුක්කු දෙක ලගින් බඩ මැද්දෙන් අත්දෙක දාලා බදාගත්තා… අනේ දැනුයි රස්නේ දැනුනේ ඒ කුක්කු වල මම ඒ දෙක හිමීට අතගාන්ඩ ගත්තා..


ආ මේවට ආසද කියලා නැන්දා අහලා ඒ සුදුපාට එල්ලෙන කුක්කු දෙක මගෙ ඉස්සරහා නයිටියෙ පන්නලා එලියට ගත්තා.


මම මොකද නැත්තේ කියලා මූන ලං කෙරුවා කුක්කු බොන්ඩ…


හා හා ඒවා පස්සේ ඊයා ඔහොම පුලුහන්ද යමු වොශ් එකක් දාන්ඩ කියකා නැන්දා ඇදෙන් නැකිට්ටා…


මමත් සෙනික නැකිට්ටා…දෙන්නම එකට වොශ් දාන්ඩ බාත් රූම් එකට ගියා..

Comments

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම