Skip to main content

කඩේ ඇන්ටි

 




මේ දේ සිද්ධ වෙද්දි ඇත්තටම මට වයස 16. O/L ලියලා ගෙදර ඉන්න කොට.අපේ ගෙවල් ගාල්ලේ. දවසක්දා  අපේ ගෙදර හැමෝම ගියා අපේ කොළඹ  නෑ කෙනෙක්ගේ වෙඩින් එකකට. මටනම් වෙඩින්ග් වලට යනවා කියන්නේ මරනවා වගේ වැඩක්.. දවස තිස්සෙම කෝට් පටලන් එක තැන ඉන්න වුණාම. ඒ නිසාම මං නැවතුණා. අම්මලා ගියපු ගමන් මං කරේ මුළු ගෙදරම ජනෙල් දොරවල් වහන් මගේ කාමරේට ගිහින් පෝන් එකේ වැලක් දාගෙන ඇදයටින් රෙදි කෑල්ලත් අරගෙන අතේ පාරක් ගහන්න සෙට් වුණා. උදේ පාන්දර නිසා මං ඇදන් ඉදියේ කලිසම විතරයි. මං කලිසම ගලෝලා දාලා (සම්පූර්ණ හෙලුවෙන්) වැල දාගෙන අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. දැන් ඔහොම වැල ප්ලේ වී ගෙන යද්දි එක පාරටම මැදදී loading වෙන්න ගත්තා. 


"මොන හුත්තක්ද " කියාගෙන මං බලද්දි පෝන් එකේ ඩේටා ඉවර වෙලා..ගෙදර කවුරුත් නැති එකේ ආතල් එකක් ගන්න හැදුවා විතරයි..මං එහෙම්ම කලිසමකුයි ටීෂර්ට් එකකු‍යි දාගෙන ගෙවල් ලග කඩේට ගියා. ඒ කඩේ ලගදි තමයි අපේ ගෙවල් ගාව දැම්මේ. ඒ නිසා ඒ කඩේ කට්ටිය මාව අදුරන්නෑ වැඩිය.මං කඩේට යද්දි කඩේ ඉස්සරහා කවුරුත් නෑ..ඒ කඩේ අංකල් කියලා තින්නේ  කඩේ ඉස්සරහා කවුරුත් නැත්තන් පිටිපස්සෙන් ඇවිත් තට්ටු කරලා අඩගහලා ඉල්ලගන්න කියලා.. ඒ නිසා මාත් පිටිපස්සට ගිහින් කතා කරද්දි කඩේ ඇන්ටි දෙකට නැවිලා දමාගෙන මාළු ටැංකියක් හෝදනවා..පුක නිකන් වට්ටක්ක පලු දෙකක් වගේ හෙන සයිස්. මං කතා කිරිල්ල පැත්තක තියලා ඒ කඩේ ඇන්ටිකේ උඩට පහලට යන පුක දිහා බලන් ඉදියා.


"""ආහ් කොල්ලෝ..මං බය වෙලා ගියා..මොකද උඹ සද්දයක්වත් නැතුව ඔත්න්ට වෙලා ඉන්නේ.."""


""ආහ් ඇන්ටි මං මේ පෝන් කාර්ඩ් එකක් ගන්න ආවේ.. ඇන්ටි වැඩක් නිසයි මං ඩිස්ටබ් නොකර බලන් ඉදියේ.."""


""මාත් දැක්කා බලන් ඉදපු තැනනම් """


""කෝ මොනවද ඕනේ""


""ඩේටා කාඩ් එකක් ගන්න""


"""අනේ කොල්ලෝ තරහා නැත්තන් මේ මාලු ටැංකිය මාත් එක්ක උස්සන් යමංකෝ ගෙට. අංකල් නෑ බන් අද. අංකල් එනකන් ඉදියොත් අර මාළු ටික මැරෙයි බාස්කට් එකේ ඉදලා. """


"""හා යමු ඇන්ටි.."""


දැන් ඇන්ටි මායි මාළු ටැංකිය ගෙට ගෙනියනවා..ඇන්ටි ඇදලා ඉදියේ දණහිස ගාවට සායකුයි අත් කොට ස්කිනර් එකකුයි.. උදේ හින්දා මං හිතන්නේ බ්‍රා එකක්වත් ඇදලා නෑ..පට්ට ගෙඩි දෙක..මට ලාවට ඇන්ටිගේ ගෙඩි දෙක මැද තියන කාණුව පේනවා මං මාළු ටැංකිය ගෙට ගෙනියන ගමන් ඇන්ටිගේ කාණුව බල බල ඉද්දි දෙවනි පාරටත් ඇන්ටිට මාට්ටු..


""උබ මොකද සැරින් සැරේ මගේ ඇග දිහා බලන් ඉන්නේ කන්න වගේ..""


""අනේ  නෑ ඇන්ටි..""


""""නෑ නෙවෙයි දැන් මං කීප පාරක්ම දැක්කා..""


""" අනේ ඇන්ටි අම්ම්ටනම් කියන්න එපා.. ""


""අම්මට කියන්නැ බං..ඔය වයසේ කොල්ලන්ගේ හැගීම් දැනීම් මට තේරෙනවා..මටත් හැගීම් දැනීම් තියෙනවා මනුස්සයෙක්නේ. ආසද?"""


"ඇ ඇ ඇන්ටි.." මට ඉබෙටම ගොත ගැහුණා.


"""මේ ටැංකිය තියලා එන්න..""


මං ටැංකිය තියලා ඇන්ටිගේ පස්සෙන් ගියා..ඇන්ටිට පොඩි බබෙක් ඉදියා අවුරුදු 4 විතර..ඇන්ටි බබාව සෙල්ලම් කරන්න මිදුලට යවලා මාව කාමරේට එක්කන් ගියා..


""මාමා උදේම ගියා කඩේට බඩු ගේන්න.. ඒ හින්දා ගොඩාක් වෙල බැරිවෙයි ඉක්මණට කරන දෙයක් කරමු""


මං පැනපු ගමන් ඇන්ටිව බදාගෙන තොල් දාන්න ගත්තා.ඇන්ටි මගේ තොල් දෙක හොදට සූප්පු කරානවා..මං ස්කිනර් එක අස්සෙන් අත දාලා එක කුක්කුවක් භාගෙට අල්ලගත්තා..


""ඉන්නවා මැට්ටා""

කියලා ඇන්ටි මගේ ටීෂර්ට් එකයි ඇන්ටිගේ ස්කිනර් එකයි ගලෝලා බිමට දාලා මව බදාගෙන ඇද උඩට වැටුණා.ඇන්ටි මගේ ඇග උඩට ඇවිත් ඇන්ටිගේ කුක්කු මගේ කටේ එබුවා..මං ඇන්ටිගේ කුක්කු එකින් එක රස බලන ගමන් සාය අස්සෙන් අතදාලා.ඇන්ටිගේ පෑන්ටිය උඩින් ඇන්ටිගේ රසගුල හොයාගත්තා.. මං ඇන්ටිගේ රස ගුල අතගාද්දි මට සෙවල ගතියක් අතට දැනුණා..මං එහෙම්ම සාය ඇදලා ගලෝලා දාලා පෑන්ටියත් ගලෝලා අරගත්තා.මං පැන්ටිය නහයට තියලා ඉම්බා.හරිම වල් සුවදක් ආවා චූ එක්ක මිශ්‍ර වුණු.ඒක කියාගන්න බැරි මහා අමුතු ෆීලින්ග් එකක්..මං ඇන්ටිව පෙරලගෙන ඇන්ටිගේ චූවාට දිව දැම්මා..හම්බෝ සුදුම සුදුයි ඇන්ටිගේ චූවා.මෑ ඇටේ රෝස පාටයි..සැප කදක්..මං එහෙම්ම කලිසම ගලෝලා 69 කරා.ඒ කර කර ඉද්දි එක පාරටම ඇන්ටිගේ පොඩි එකා කාමරේට පැන්නා.. මං බය වෙලා ඉක්මණට ඇදුම් ඇදගන්න හදද්දි ඇන්ටි පොඩි එකාව යැව්වා බොරුවක් කියලා..


""අනේ මෝඩයෝ..බය වුණාද..ඒ පොඩි එකාට තාම ඕවා තේරෙන්නෑ..මෙන්න මෙහේ එනවා.." කියලා ඇන්ටි මාව ඇදගෙන ආයේත් ඇදේ පෙරළුණා..මං ඇන්ටිගේ චූවට දිව දාලා මං ටිකක් වෙලා ගගහා ඉද්දී එක පාරටම ඩිමෝ බට්ටෙක්ගේ සද්දයක් ආවා..


""ඒ ඉක්මණට නැගිටින්න අංකල් ඇවිල්ලා මං හිතන්නේ..""


මං ඉක්මණට නැගිටලා කලිසමයි ටිෂර්ට් එකයි දාගෙන කාඩ් එක ඉල්ලන් දිව්වා.


මං උදේ දුවලා ඇවිත් වොශ්රූම් එකට රිංගලා ඇන්ටිව මතක් කරන් අතේ පාරක්  ගහලා නාලා කාලා කරලා පොඩ්ඩක් නිදාගත්තා කම්මැලි නිසා.. ඊට පස්සේ මට ඇහැරුණේ ඒ ඇන්ටි කතා කරන සද්දේ ඇහිලා...


""අක්කේ...අක්කේ...ගෙදර කවුරුත් නැද්ද..අක්කේ..""


""ආහ් ඇන්ටි ඔව් කියන්න.."" 


මං දුවලා ගීම් ඉස්සරහා දොර ඇරියා..


""ගෙදර කවුරුත් නැද්ද මං ආවේ මල් ටිකක් කඩාගන්න..හවසට පන්සලකට ගෙනියන්න..""


""ගෙදරනම් කවුරුත් නෑ..""


""එහෙමද එහෙනම් මල් ටිකක් කඩන්න උදව් කරන්නකෝ..""


""මල් විතරද කඩලා දෙන්න ඕනේ ඇන්ටී🤭"""


""ඔව් ඉතින් වෙන කඩන්න දෙයක්නම් නෑ.."""


"""ඇයි පෙට්ටිය"" මං තොලක් හපාගෙන වල් බැල්මක් දාලා කිව්වා..


""ඒකනම් මාමා කඩලා දැන් අවුරුදු 4 ට 5 උඩදී..කමක් නෑ යංකෝ ඇතුළට.. ""


මං ඇන්ටිව එක්කන් ගිහින් මගේ ඇද උඩින් තිබ්බා. දැන් අපි දෙන්නම හෙළුවෙන්. මං ඇන්ටිගේ මුළු ඇගම කිස් කරලා චුවට දිව දාලා ඇන්ටිව ටිකක් මෝල් කරා..ඇන්ටි මගේ ඔලුවෙන් අල්ලන් මගේ මූණ සම්පූර්ණෙන්ම ඇන්ටිගේ චූවට තද කරගෙන මං නැගිටලා ඇන්ටිගේ කටට මගේ චූව උරන්න දුන්නා ඇන්ටි හොදට පොල් ලෙලි ගහනවා ඒකත් තියාගෙන මං ඇන්ටිව අනික් පැත්ත හරවලා මගේ කාම්‍රේ තිබ්බ බේබි ක්‍රීම් ටිකක් ගාලා ඇන්ටිගේ හිලට මගේ චූව තියලා තද කරා.. බේබි ක්‍රීම් නිසාත් ඇන්ටිගේ හිල මාමා හොදට හාරලා තියෙන නිසාත් මගේ චූවා එකපාරටම බැස්සා..මං ටිකක් වෙලා ගහන ගමන් ඇන්ටිගේ තොල් කෑවා..


""හයියෙන් පිස්සෝ..මාව මරන්න ඔයාගේ පයියෙන්..මගේ කිම්බ ඉරන්න..""


ගෑනීට මෝල වැඩිවෙලා කුණුහර්ප කියනවා..මං එක දිගට ගහගෙන ගියා හයියෙන් එක පාරටම යන්න ආව හින්දා මං එලියට ගත්තා..


""එපා ඇතුලෙම යවන්න මගේ රත්තරන් ඇතුලටම දාන්න.."""


බඩු එලියට විසි වෙන්න කලින් මං මගේ බඩු සේරම ඇන්ටිගේ රසගුල ඇතුළට යැව්වා දෙන්නම දාඩිය පෙරාගෙන මං එකපාරටම ඇන්ටිගේ ඇග උඩට කඩාගෙන වැටුණා.ඇන්ටි මාව බදාගෙන එක අතකින් මගෙ එඔලුව අතගෑවා..


""මාව මාමටවත් අගයක් තිබ්බේ නෑ..මං හැමදාම ජීවත් වුණේ මළමිණියක් වගේ..උබ මාව සතුටු කරා කොල්ලෝ..මං උබේ විතරයි දැන්..කියඔඅන් රත්තරන් මට ආදරෙයි නේද..""


"""මං ආදරෙයි මැණික..ඔයා මගේම විතරයි..""කියලා මං ඇන්ටිගේ තොල් දෙක ඉරුවා..


""කෝ මල් කඩන්න ආවේ..බබා අංකල් ගාව මාව හොයනවත් ඇති මං යන්න ඔනේ.."" 


මං ඇන්ටිට ඇදගන්නකන් හෙලුවෙන් ඈඩම පෙරලිලා ඒ ලස්සන ඇගවහාගන්න ඇදුම් අදින දිහා බලන් ඉදියා..


"මට මේක දීලා යන්න.. "" මං ජූස් බේරෙන පැන්ටිය නහයට තියාගෙන ඉන්න ගමන් කිව්වා..


""හරි එහෙනම් ඕකෙන් ප්‍රයෝජනයක් අරන් ඉක්මණට අතේ ගහන්නකෝ..ඔයාගේ ඒවල ඉස්සෙල්ලා රස බලන්නත් බැරි වුණානේ..""මං පෑන්ටිය අරගෙන මගේ චූවේ ඔතාගෙන අතේගැහුවට බඩු ගියේ බොහොම චුට්ටයි බිංදු දෙක තුනයි..අද ගොඩාක් වැඩගත්ත නිසා වෙන්න ඇති..


[අවුරුදු දෙකකට පසු]


අපි එදා ඉදලා සති දෙක තුනක්ම පුළුවන් ලුළුවන් විදියට සෙට් වුණා..ඒත් හදිසියේම මට කෝස් එකක් සෙට් වෙලා කොළඹ යන්න සිද්ධ වුණා..ඒ කෝස් එක හරියටම අවුරුදු 2 තිබ්බා.. ඒ අවුරුදු දෙක ඉවර වෙලා කෙලින්ම මං ගෙද්‍ර ආවේ අර කඩේ ඇන්ටිව බලන්න..මං කඩේට යද්දි ඇන්ටිගේ අතේ අවුරුදු එකහාමාරක වගේ පොඩි පැටියෙක් ඉදියා..


""ආහ් මැට්ටා කාලෙකින්""


"""අද තමයි කෝස් එක ඉවර වුණේ ඇන්ටී""


ඇන්ටී හැමෝටම හොරා මගේ කම්බුල මිරිකලා මට කිස් එකක් දුන්නා..


""මේ..ඔයාගේ වැඩ තමා..ඔයාට පිං සිද්ධ වෙන්නයි අද මං දෙවෙනි පාරටත් අම්මෙක් උනේ ""


මට කියාගන්න බැරි තරම් සතුටක් ආවා..අද ඒ කඩේට යනකොටත් මට දැනෙනවා මගේ රත්තරන් කොල්ලා නේද මේ ඉන්නේ කියලා..ඒ කොලු පැංචත් මාත් එක්ක හරිම ෆිට්..තාත්තව හරියටම අදුරනවා ඇතී...


Comments

Asanka said…
Niyamai bn supiri eka witharada

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම