Skip to main content

ප්‍රියා ඇන්ටි

 



මගේ නම දසුන්... මට දැන් අවුරුදු 25 ක් වෙනවා මගේ ගැන විස්තර කියනවනම්. මගේ අම්මි අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම මට අවුරුදු දාසයේදී නැති වුණා... එතකොට මම ඕලෙවල් කරා විතරයි..තාත්තිගේ පොඩි බිස්නස් 1ක් තිබුන නිසා ඒකේ ආදායමක් මට ආවා... මම පවුලේ එකම ළමයා අපේ පවුලේ වෙන කවුරුත් හිටියේ නැ මම තනියමයි හැදුනේ වැඩුණේ ... 


සාමාන්‍යයෙන් මාසෙට ලක්ෂ තුන හතරක් ආදායමක් ආවා... මං ගැන හොයලා බලන්න හිටිය එකම කෙනා උනේ මගේ පුංචියි බාප්පයි.. එයාලා හිටියේ ටිකක් ඈත.. පුංචි මට පන ඇරලා ආදරෙයි.. ඒත් බාප්පා ලෝකයා.. ඌ ඇහැ ගහගෙන හිටියේ දේපල වලට.. තාත්තා පොඩි කාලේ ඉඳන්ම මට බිස්නස් එක ගැන කියලා දුන්නා. එකවුන්ට්ස් බැලුවෙත් මම ඒතකොට.. ඒ නිසා බිස්නස් එක අල්ලගන්න අමාරු වුනේ නෑ..


තාත්තිගේ මැනේජර් උනේ කීර්ති අන්කල්.. එයා අවුරුදු 22ක් තාත්ති එක්ක වැඩ.. හොර බොරු මුකුත් නෑ. හරිම හොඳ කෙනෙක්.. කීර්ති අංකල්ගේ වයිෆ් තමා ප්‍රියා ඇන්ටි.. එයා කැන්ඩි වල එකෙනෙක්.. ලස්සනයි, සුදුයි, ටිකක් මහතයි, එ උනාට හරිම ස්වීට්.. තාත්ති නැති වුනාට පස්සෙ මගේ ගැන ගොඩක් හොයලා බැලුවා.. දවසට කෝල් 5ක් අනිවාර්යයි මට ප්‍රියා ඇන්ටි උදේ නැගිට්ට වෙලේ ඉඳන් රෑට නිදාගන්නකන් ඇන්ටි හොයලා බලනවා. හරියට අපේ අම්මා වගේ.. ප්‍රියා ඇන්ටිට බබාලා නෑ. ඇන්ටි තරුණ කාලේ බබෙක් හම්බවෙන්න ඉද්දි පඩිපෙලෙන් වැටිලා බබා නැති වෙලා.. ඊට පස්සේ එයාලා බබාලා හදන්න බය වෙලා (වැඩට ඉන්න ඇන්ටි ඕක කිව්වේ මට)..


බිස්නස් එකෙන් හොඳ ආදායමක් මට තිබ්බා.. මම කවදාවත් අනවශ්‍ය විදිහට නාස්ති කරේ නෑ.. මොකද මගේ තාත්ති බඩට නොකා මේ බිස්නස් එක දියුණු කරේ.. අපේ ගෙදර තට්ටු 2යි ගේ වටේම මිදුල, ලොකු බල්ලො 2ක් හිටියා.. ස්කුබි ඩූ ගේ මොඩල් එකේ. නම නම් දන් නෑ.. ගෙදර වැඩට ඇන්ටි කෙනෙක් එනවා එයා උදේ ඇවිත් වැඩ කරලා හවස 4ට යනවා. ප්‍රියා ඇන්ටි තමා එයාව සෙට් කරේ.


දවස් 2කට සැරයක් ප්‍රියා ඇන්ටි අපේ ගෙදර ආවා.. මටත් ලොකූ වයසක් නෑ එතකොට 18ක් වගේ.. පොඩි එකානේ තාම.. ඇන්ටි ඇවිල්ලා මට කවනවා සමහර දවස් වලට.. ඇන්ටි ගේ ඔඩොක්කුවේ අනන්ත වත් නිදාගෙන තියෙනවා මම.. 


ඔහොම ජයටම බිස්නස් එක කරගෙන ගියා.. එක පාරක් නොහිතපු විදිහට කීර්ති අංකල් අසනීප වුනා.. ලෙඩේ මොකක්ද දන්නෙත් නෑ.. අමාරු වෙලා අංකල් වැඩ කරද්දි හොස්පිටල් ඇරන් ගිහින්.. මම එතකොට කොළඹ හිටියේ.. මම ඉක්මනට ආවා.. එද්දි ප්‍රියා ඇන්ටි අඬනවා..  මගෙන් ඇහුවා මම කවුද කියලා ඉස්පිරිතාලෙන්.. ඇන්ටි කිව්වා පුතා කියලා. ඩොක්ටර් මට එන්න කිව්වා ඇතුලට.. ලොකූ විස්තරයක් කිව්වා ඩොකා.. මට මාර දුකයි..  ඌ එ ඔක්කොම කියලා අන්තිමට කිව්වා අංකල් නැති වුනා කියලා.. මට නිකන් මොකදෝ වෙලා ගියා.. 


කොහොම හරි අංකල් ගේ අවසාන කටයුතු එහෙමත් කරලා ටික කාලයක් ගියා. ඇන්ටි හැමදාම වගේ අපේ ගෙදර ආවා. සමහර දවස් වලට එහෙම නිදාගත්තා.. අපේ ලොකු ගෙදර කාමර 5ක් තිබ්බා.. අම්මිලාගේ රූම් එක එහෙම්මමයි.. ඒකට කවුරුත් යන් නෑ.. ඇන්ටි වෙන රූම් එකක හිටියේ. මමත් ඉතින් ඇන්ටි පවු නිසා, මටත් පාලුවක් නැති නිසා මුකුත් කිව්වෙ නෑ..


දවසක් ඇන්ටි මට කෝල් කරලා කිව්වා එයාට රෙන්ට් එකට ඇනෙක්ස් එකක් හොයලා දෙන්න කියලා. මම ඇයි ඇහුවාම යාලුවෙක් ට කිව්වා.. මම අඳුරන තැනක් සෙට් කරා... දවස් 2, 3කින් මට ආරන්චියක් ආවා ඇන්ටිලාගේ ගෙදර විකුනන්න දාලා කියලා.. මම ඒ වෙලේම ගියා බලන්න.. බැංකුවට ගේ සින්න වෙලාලු.. මම ඇන්ටි ව හොයද්දි අර ඇනෙක්ස් එකේ ඇන්ටි ඉන්නවා කියලා යාලුවා කිව්ව මගේ.. මට හොඳ මළ.. මම කැබ් එක ඇරන් ගිහින් එක්කන් ආවා ඇන්ටි ව අපේ ගෙදර.. ඇවිල්ලා ඇන්ටි ට රූම් එකක් දීලා චේන්ජ් කරන් එන්න කිව්වා පල්ලෙහාට.. 


අපි තේ බීලා මම ඇන්ටිට හොඳටම බැන්නා.. කරපු මොංගල් වැඩේට.. ඇන්ටි ඇඬුවා පවු.. මම කතා කරේ නෑ දවස් ගානක්.. ඔහොම ටික දවසක් ගියා.. ඇන්ටි දැන් ගෙදර වැඩ ඔක්කොම කරගෙන ඉන්නවා මෙහේ . කලින් වැඩට ආපු එක්කෙනා දැන් එන්නේ නෑ..


ඔහොම කාලයක් ගියා.. ඇන්ටිත් දැන් තමන්ගේ ගෙදර වගේ.. සමහර වෙලාවට මටත් සද්දේ දානවා.... ඔහොම ටික කාලයක් ගියා කාලයක් යද්දි ඇන්ටියි මමයි දෙන්නා ගොඩක් ෆිට් උනා.. හොඳම යාළුවෝ වගේ..දෙපැත්ත කැපෙන කතා කියනවා, විහිළු කරනවා, හිනාවෙනවා දෙන්න ගොඩාක් සතුටින් හිටියා... නිකන් අලුත බැඳපු කපල් එක වගේ... රෑට එහෙම දෙන්න ගෙදර වහලෙ උලු උඩයන්න හිනා වෙනවා...


ඇන්ටිටත් අවුරුදු 55 ක් වුණාට වුණාට තාම කෙල්ල වගේ ගෙදරට ෂෝර්ට් එකයි ටී ෂර්ට් එකයි ඇඳගෙන ඉන්නෙ.. ටික කාලයක් යනකොට මට ඇන්ටි ගැන නිකන් අමුතු ආදරයක් ඇති වෙන්න පටන් ගත්තා... හරියට ඇන්ටි මගෙන් ඒ ආදරේ බලාපොරොත්තු වුණා වගේ හැසිරුණේ... කෙල්ල වගේ මොකක් හරි කිව්ව ගමන් මම ඇවිල්ල තුරුල් වෙනවා තුරුල් වෙනවා.. පුන්චි එකෙක් වගේ මගෙත් එක්ක හැසිරෙන්නේ කොයි වෙලෙත් මාත් එක්ක හුරතල් වෙවි තමා ඉන්නේ..


ඔහොම අවුරුදු දෙකක් විතර ගියා. දෙන්න ඕනවට වැඩියි වගේ මට දැනුනා. ඇන්ටි කුස්සියේ වැඩ කර කර ඉන්නකොට මම පිටිපස්සෙන් ගිහිල්ල තුරුලු කර ගන්නවා මුකුත් කියන්න නෑ..


මම පිටිපස්සෙන් ඇවිල්ලා හේත්තු වුණාම ඇන්ටිත් හිමීට පස්සේ දික් කරල එයාගෙ පස්ස මගේ පොල්ලේ ගා ගන්නවා. ඔහොම ආතල් එක එකේ අපි ඉන්නවා...


මගේ පොඩි නරක පුරුද්දක් තිබ්බා.. මම හැමදාම රෑට අතේ ගහනවා.. මගේ රූම් එකෙ ලොකූ LCD ටීවී එකක් තියෙනවා.. ඒකට කනෙක්ට් කරලා තමා බල බල අතේ ගහන්නෙ.. මමත් සීන් එකේ වගේ තමා එතකොට.. ඇන්ටි දන්නවා මම එහෙමයි කියලා.. දවස් 2ක් 3ක් ඇන්ටිට මාට්ටුත් වුනා.. ඇන්ටි හිනා වෙලා යනවා.. පස්සෙ පස්සේ ඇන්ටි මට එයාගේ පෑන්ටි ගෙනල්ලා දුන්නා අතේ ගහන්න.. අවුලක් ම නෑ.. සමහර වෙලාවට මම ගහද්දි ඇන්ටි හොරෙන් බලන් ඉන්නවා.. මමත් පාඩුවේ ඉන්නවා. මගේ ගෙදර නේ... 


දවසක් මම මිල්ෆ් සෙක්ස් වීඩියෝ එකක් බල බල ගගහා ඉද්දි අන්තිම මොහොතේ ඇන්ටි ආවා ඇතුලට.. මට යන්න ඔන්න මෙන්න.. ඇන්ටි බ්‍රා එක ඇඳලා හිටියෙත් නෑ.. නිපල් ගල් වෙලා මට ඇඳන් හිටිය එකෙන් පේනවා.. ඇන්ටිත් දොර ලඟ ඉදන් ඕක බල බල ඉදලා.. මමත් කර කර හිටිය වැඩේ ඉවර කරා.. විදපු පාර කොට්ටෙත් එක්ක.. ඇන්ටි බලාගෙන හිටියේ මට බඩු යනවා.. මම එහෙම්ම බාත් රූම් ගියා. මම හෙලුවෙන් හිටියේ.. මම හෝදගෙන ඉද්දු මගේ බෙඩ් එක හදලා බෙඩ්ශීට් මාරු කරලා ඇන්ටි .. මට පවු කියලා හිතුනා.. මම ඇන්ටිව හොයාගෙන එයාගේ රූම් එකට ගියා. දොර වහගෙන හිටියේ මමත් ගනන් ගත්තේ නෑ.. එදා ඉඳන් තමා හැමදේම වෙනස් වුනේ... 


එදා ඉඳන් ඇන්ටි ගෙදරට බ්‍රා ඇන්දේ නෑ.. සිවිල් පිට හිටියේ.. ට් ශර්ට් ඇන්දෙත් නෑ.. ස්කිනී ඇන්දේ.. ඇන්ටිගේ නිපල් ලොකුයි.. ඒවා කොයි වෙලෙත් උල් වෙලා තිබ්බේ.. මම දන් නෑ ඇයි කියලා.. ඇන්ටිත් ආවා එදා ඉඳන් මගෙත් එක්ක වැල බලන්න.. එයා ඉස්සරහා ඉඳගෙන බලනවා.. මම ඇඳේ ඉඳන් අතේ ගහනවා. මම හිතන්නේ ඇන්ටි නිපල් මිරිකගන්නවා හිමීට.. 


මම කොච්චර ආතල් ගත්තත් මම කවදාවත් බිස්නස් කෙලවගත්තේ නෑ.. 


දවසක් මම සොෆා එකේ ඉඳන් ටීවී බල බල ඉද්දි ඇන්ටි ආවා.. මමත් පුරුද්දට වගේ ඔලුව උස්සලා ඇන්ටිට ඉඩ දුන්නා.. එයා වාඩි වෙලා මං ඔඩොක්කුවේ ඔලුව තියාගත්තා.. එහෙම කතා කර කර හිටියා.. එක පාරම නොහිතපු වැස්සක් ආවා.. අපි දොරවල් වහලා මගේ රූම් එකට ගියා ෆිල්ම් එකක් බලන්න.. ඇන්ටි පුටුවෙන් වාඩි වුනා ..මන් එයාටත් බෙඩ් එකට එන්න කියලා අපි බැලුවා ශීට් එකත් පොරවගෙන... 


මම ඇන්ටිට තුරුල් වෙලා හිටියේ.. මට එහෙම්ම නින්ද ගියා.. උදේ නැගිටිද්දි ඒත් ඇන්ටිගේ තුරුලේ මං.. ඇන්ටිගේ ගේ ස්කිනේ එකේ එක අතක් පන්නලා එක මහලට කරලා.. දකුණු පැත්තේ තනේ එලියේ.. ඒ තන පුඩුව මගේ කටේ මම නැගිටිද්දි.. මං දකුණු අත ඇන්ටිගේ ස්කිනී එක අස්සෙන් දාලා වම් තනේ අල්ලගෙන.. මම නැගිටිද්දි දැකපු දෙයින් මාව ගල් වෙලා හිටියේ... මට කරගන්න දෙයක් නෑ .. එඋනාට තන පුඩුව දැක්කට පස්සේ මට ආසාව වැඩි වුනා.. මමත් හිමිට එහෙම්ම ආපහු උදේ තන පුඩුව උරන්න ගත්තා ටික වෙලාවක් උර උර ඉද්දි ඇන්ටි මගෙ දිහා බලලා මගේ දිහා බලල හිනා වෙලා ඔලුව අත ගෑවා. ඇහුවා ඊයේ රෑ තිස්සෙම ඕක උරව්වා මදිද ඇහුවා..


මම ඇහුවා මම ඇත්තටම මේක උනේ කියලා.. ඊට පස්සේ ඇන්ටි කිව්වා ඔව් ස්කිනි එක උඩින් මගෙ නිපල් 1 හපන්න පටන් ගත්තා නින්දෙන්... ඊට පස්සේ මම ස්කිනි එකේ පටිය පහත් කරලා ඔයාට තනේ එලියට අරන් දුන්නා උරන්න කියලා.. 

ඇන්ටිගේ තනේ ගැන කියනවනම් ඒක තලෙළුයි.. ඉස්සරහම නිපල් එක වටේට දුඹුරු පාට ලොකු රවුමක් තියෙනවා.. නිපල් එකත් කලු පාටයි.. ඉස්ස්සරහා ම රෝස පාටයි (හිතින් මවා ගන්න පුළුවන් නේ කොහොම වෙයිද කියලා )


මම හිනා වෙලා ආපහු උරන්න ගත්තා.. ඒක උරන ගමන් අනිත් පැත්තේ තන පුඩුවත් එලියට ගත්තා.ස්කිනී එක බඩ ලඟ.. මම මාරුවෙන් මාරුවට 2ම උරන්න ගත්තා.. පැයකට වැඩී මම... ඇන්ටිත් මුකුත් කිව්වේ නෑ. මම හොඳාට උරව්වා.. කොහොම හරි 8ට විතර මම නැවැත්තුවේ.. තන පුඩු 2 රතු වෙලා.. 


ඇන්ටි ඇඳෙන් බැහැලා ඇඳුම හදාගන්න් යද්දි මම කිව්වා අද දවසම ඔහොම ඉන්නෙ කියලා... ඇන්ටි කිව්ව දවස මෙහෙම හිටියට වැඩක් නෑනේ.. ඔයා වැඩට යනවා නේ කියලා.. මං කිව්ව අදට නිවාඩු දානවා දවසම ඉන්න කියලා ඇන්ටිට කිව්වා... ඇන්ටිගේ තන 2 වැල වෙලා නෑ. උල් වෙලා තියෙන්නේ.. ඒවත් ගොඩක් ලොකුයි ඒ බැලුම් බෝල වගේමයි පේන්න...


ඇන්ටි wash එකක් දාලා ශෝට් 1ක් ඇදගෙන ආවා.. උඩට මුකුත් ඇඳලා නෑ. තන දෙක එලියෙ දාගෙන හිටියේ... මාර ලස්සනයි තන 2.. පිට රට ගෑනුන්ගේ වගේ නෙමෙයි.. අපේ දේවල් වල අමුතුම ලස්සනක් තියෙනවා..

ඇන්ටි කෙලින්ම කුස්සියට ගියා උයන්න.. මමත් එහෙම්ම පස්සෙන් ගියා.. ගිහින් ඇන්ටි උයන්න ගත්තා මමත් ගිහින් ලග හිටගත්තා.. පිටිපස්සෙන් පොඩි හේත්තුවක් දැම්මා.. පයිය නිකන් පොල් උල වගේ.. මම හිමීට ඇන්ටිගේ පුකට තද කරා.. ඇන්ටි හිනා වෙලා දීගෙන හිටියා මමත් හොඳ ජැක් පාරක් ගහගෙන හිටියා..


ඇන්ටි උයන ගමන් ආසාවෙන් ජැක් ගහගත්තා මමත් අතුල්ල අතුල්ල හිටියා... එකම පාරටම මට දැනුනා එයා ඇතුලට ඇඳලා නැහැ කියලා බලං යද්දි මෙයා කලිසම විතරක් ඇඳල තියෙන්නෙ මං කලිසමට උඩින් මගේ පොල්ල එයාගේ පුකේ හිලට තද කරා.. ඇන්ටි ලොකූ හුස්මක් ගත්තා.. ඇරන් පොඩ්ඩක් කකුල් දෙක ඈත් කරා එතකොට හොඳට මගේ පොල්ල එයාගේ පස්ස පැත්තට යන්න ඉඩ හම්බවුනා... ඔහොම ටික වෙලාවක් අතුල්ල අතුල්ල හිටියා.. ඇන්ටිත් ආසාවෙන් දීගෙන එළවළු කපනව..


ජැක් ගහන අතරේ දෙපැත්තෙන් අත් දෙක දාලා හිටියේ ගෙඩි දෙක  mirikanna මං අමතක කරේ නෑ... ගෙඩියකට මගෙ අත් දෙකම  මදි.. ගෙඩි පොඩි නිකන් ජම්බෝල ගෙඩි 2ක් වගේ තියෙන්නේ... නිපල් මිරික මිරික හොඳට ගෙඩි 2 මිරිකව්ව මම.. ඇන්ටි උයන එක අත ඇරලා මගේ වැඩේ කරන්න දුන්නා.. 


මම ඇන්ටිව මගේ පැත්තට හරවාගෙන කිස්ස්ස් එකක් දුන්නා ඇන්ටිගේ තොල් වලට... එකට නම් ඇන්ටි ශොක් වුනා.. එක අතකින් දකුණු තනේ මිරිකන ගමන් අනිත් අත ඇන්ටිගේ පුක්ට තියාගෙන හොඳට මිරිකන ගමන් කිස්ස් කරා. ඇන්ටිත් ෆුල් සපෝර්ට් එක දුන්නා.. තොල් කිස්ස් කරලා ආපහු මම පහලට ආවා.. හිමීට නිපල් එක වටේ දිවෙන් තෙත් කරා. ඇන්ටි ආපහු ලොකු හුස්මක් ගත්තා.. තන පුඩු 2ක ඔහොම කරලා දිවෙන් පොඩි ටච් එකක් දුන්නා.. ඇන්ටි මගෙ පිට අල්ලගත්තා ඒ වෙලේ.. හිමින් හිමින් ටච් කරද්දි මෙයා නියපොතු වලින් මගේ පිට හූරන්න ගත්තා.. ටික වෙලාවක් කුක්කු උරලා මෙයාට වැඩ කරන්න දීලා මම ටීවී බලන්න ගියා.. මගේ පොල්ල පුපුරන්න වගේ.. ඒත් ටීවී බල බල ඉද්දි නිකං ම බැහැලා ගියා..


ඇන්ටි උයලා ආවා ටීවී බලන්න... පොඩ්ඩක් වැස්ස නිසා සීතලයි.. මම ඇඳුමක් ඇඳගන්න කිව්වා.. පවු නේ.. ඉදා දවසම එයා මගේ තුරුලේ මම දවසම සැරෙන් සැරේ කුක්කු උරව්වා.. පවු ඉල්ලපු ගමන් දෙනවා..


හවස ඇන්ටි නිදිමතයි කියලා නිදාගත්තා.. 8යි නැගිටිද්දි.. මම එදා රෑට කඩෙන් කෑම ගෙනාවා.. එයා නැගිටලා කුක්කු අත ගගා ආවා.. මම ඇයි ඇහුවා.. දන් නෑ රිදෙනවා කිව්වා.. මම ඇඳුමට උඩින් කිස්ස් එකක් දීලා කමු කිව්වා. අපි කෑවා.. කාලා රෑ12 වෙනකං අපි ෆිල්ම් එකක් බලලා නිදාගන්න ගියා.. ඇන්ටි එයාගෙ රූම් එකට ගියා කුක්කු රිදෙනවා කියලා.. 


පහුවදා උදේ මම වැඩට ගියා. ඇන්ටි නිදි.. මම එයාට බ්‍රෙක්ෆස්ට් හදලා ගියේ... ගිහින් ඉද්දි මට 9ට කෝල් කරා.. කලින් එන්න කිව්වා විශේෂ දෙයක් දෙන්න තියෙනවා කියලා.. 


මම 6ට ආවේ.. ගෙදරත් කිසි විශේෂයක් නෑ. මම කුස්සියට ගිහින් බැලුවා. ඒත් නෑ.. ඇන්ටිත් සොෆා එකේ ටීවී බලනවා.. මම මොකක්ද විශේෂ දේ කියලා ඇහුවාම හිනාවෙලා මූන හෝදන් එන්න කිව්වා. මම හෝදන් ආවම එයාගෙ ඔඩොක්කුවේ ඔලුව තියාන් ඇහුවා කෝ විශේෂ දේ කියලා.. මෙයා හිනා වෙලා ඇස් වහගන්න කිව්වා. මම වහගෙන ඉද්දි මොකක්දෝ කටට ලං කරලා මට උරන්න කිව්වා..උරද්දි තිත්ත රසට මොනවදෝ ආවා කටට.. තව උරද්දි ඒක පැනි රස උනා. පොඩ්ඩ්ක් ඉන්න කියලා තවත් ඒ වගේම දෙයක් දුන්නා.. ඒකත් ඒ වගේ තිත්ත වෙලා පැණි රස උනා.. ඇස් ඇරලා බලද්දි ඇන්ටිගේ තන පුඩු වලින් කිරි එනවා.. 


ඇන්ටිගේ ඇස් දිලිසෙනවා.. මමත් ආසාවෙන්න බිව්වා.. ගොඩාක් කුක්කු ආවා.. ඇන්ටි කියනවා පලවෙනි වතාවටලු එයාට කිරි එරුනේ.. ඒකත් මම නිසා ලු.. හැමදාමත් මට කිරි දෙන්නම් ලු.. බොනවද කියලා අහනවා.. මට නිපල් එකෙන් කට ගන්න ලෝබයි. මම ඒක කටේ ගහන් ම ඔව් ඔව් කිව්වා. මගේ කට පුරා කුක්කු.. එයාගේ ජීවිතේ දෙවනියට සතුටුම දවස අද ලු.. පලවෙනි දවස එයා ප්‍රෙග්නට් උන දවස ලු.. එදා මම කෑවෙත් නෑ.. දවසම කිරි බිව්වා.. 


එදා ඉදන් හැමදාම උදේට මම නැගිට්ට ගමන් ඇන්ටි ඇවිල්ලා කිරි දුන්නා. මම ආසාවෙන් බිව්වා.. මම අඳුරන ඩොක්ටර් කෙනෙක්ගෙ මාර්ගෙන් කිරි දෙන අම්මලාදෙන් ප්‍රෝටීන් ඔක්කොම මම ඇන්ටිට ගෙනල්ල දුන්නා.. එදා ඉදන් අපි ගොඩාක් සතුටින් හිටියේ..


දවසක් රෑ කිරි බි බී ඉද්දි ඇන්ටි ඇහුවා එයා එක්ක සෙක්ස් කරන්න මම ආසා නැද්ද කියලා. මම ඇයි ඇහුවා.. කවදාවත් එහෙම අහලා නැති නිසා ලු ඇහුවේ..


මම නිකමට වගේ ඇහුවා දැන් කරමුද කියලා. ඇන්ටි හා කිව්වා.. මගේ පොල් උල කොහොමත් කෙලින් නේ.. මම කුක්කු බොන ගමන් එයාගේ කිම්බට ඇගිල්ලක් ගැහුවා.. ඇඳන් හිටියේ සායක් නිසා ලේසි වුනා... මම ඇගිල්ල ගගහා ඉද්දි ඇන්ටි මගෙ ඔලුව තවත් එයාගේ කුක්කු වල තද කරගත්තා.. මම කලිසම පහත් කරලා පොල්ල එලියට ඇරන් නිපල් එක හපාගෙනම ඇන්ටි උඩට ආවා. ඇවිල්ලා පොල්ල කිම්බේ අතුල්ල ගත්තා.. ඇන්ටි අත දාලා පොල්ල කිම්බේ කටට තියාගත්තා.. මම හිමීට බැස්සුවා අස්සට.. හොදට හිරට බැස්සා.. මම හිමින් හිමින් ගහන්න පටන් ගත්තා..  


ම්ම්ම්ම්ම්ම්.... ආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...... ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්... ඉන්න බෑ..... ආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් පැටියෝ......

 තව හයියෙන්න්න්න්න්න්න්න්න්න්න්න්න්...... ආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.... ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්ජ්ජ්ජ්ජ්ජ්ජ්ජ්ජ්..... අම්ම්මා...... බෑ....

 තව හයියෙන් පැටියෝ... ආහ්හ්හ් ආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ් ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....

  fuck me hard babyyyyyyyyyyyy...... fuckkkkkk fuckkkkkkk mmmmmmmmmmmmmmh.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmhh ohhhhhhhh my goddddddddd

  Ooohhhh yess..... ooh yesssssss... fuckkkk fucckkkk fucckkkkkk..... ගගා ඇන්ටි කෑගහනවා..

 මගෙත් එක්ක වැල බලනවා නේ රෑට. ඒකෙ කියන ඒවමයි කියන්නේ.. මට හිනාත් යනවා... ගහද්දි තක... තක... ගානවා.. මගේ වල් ඇන්ටිගේ කිම්බේ වදිද්දි මාර සද්දයි ...තක... තක.... තපස්.... තපස්.. ගානවා.. හෙන ආතල්

ඇන්ටිට ගියා... මටත් යන්න ආවා.. මම මුකුත් ඇහුවේ නෑ.. එහෙම්ම යැව්වා ඇතුලෙම... ඇන්ටි හිනා වෙලා කිව්වා ඕං අපි දැන් නෑ හිටියොත් එහෙම ඈ කියලා.. මම කිව්වා කමක් නෑ මගේ පැටියෙක් නේ කියලා.. 


ඇන්ටි තුරුල් වෙලා ඇහුවා ආසද පැටියෙක්ට කියලා.. මම කිව්වා කෙලි පැටියෙක් ඕනේ කියලා...ඇන්ටි මට කිස්ස් එකක් දීලා තුරුල් වුනා. එදා රෑ අපි 3 පාරක් කරා.. මම 3 සැරේම ඇතුලේ යැව්වා.එදා ඉදන් අපි දවස් 2ක් 3කට සැරයක් හැමදාම එකතු වුනා...


දවසක් මම වැඩ ඇරිලා එද්දි ඇන්ටි කලබලෙන් වගේ මගේ ලඟට ඇවිල්ලා කිව්වා එයා ප්‍රෙග්නට් වෙලා කියලා. මට මාර සතුටුයි.. ඒත් ඇන්ටි පොඩ්ඩක් අප්සට් වගේ.. මම ඇයි ඇහුවා..


එයා කිව්වා මිනිස්සු අනම් මනම් කියයි.. මගේ චරිතෙටත් හොඳ නෑ කියලා.. මම එයාට තේරුම් කරා.. එයා ඇබෝශන් කරමු කිව්වා.. මම කිව්වා මට බබා ඕනේ කියලා.. හිමින් හිමින් තේරුම් කරලා අන්තිමට එයා ලමයා හදන්න කැමති වුනා..


අපි 2 එදා ඉදන් හස්බන් වයිෆ් වගේ.. පට්ටම ආදරෙන් හිටියේ.. පුලුවන් පුලුවන් හැම වෙලේම අපි සෙක්ස් කරා.. ගොඩාක් සතුටින් හිටියා.. අන්තිමට අපේ සුරංගනාවි එලියට එන දවස ආවා.. බලාපොරොත්තු වුනා වගේම කෙල්ල.. ලස්සනයි.. ඇන්ටිත් එදා ගොඩක් සතුටු වුනා... අදටත් මගේ කෙල්ල මං ලඟ ඉන්නවා.. ඇන්ටිත් තාම කෑල්ල වගේ.. 


මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි.

Comments

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම