Skip to main content

රාජුගේ කතාව 04

 



විඩාවට පත් ගතින් යුතුව දෙදෙනාම ඇද මත නිදන්නට විය. ඡිනාදරි තම ආසාවන් කොතෙත් සන්තර්පනය කර ගත්තද, එය ඇගේ සිත පුරවා ගන්නට සමත් නැත. තමන් ගෙන් පළමු වරට පිරිමියෙකුට පහස ලැබුවේ පාසලේදිය. ඒ තමන් ශිෂ්‍ය නායිකාවක්ව වශයෙන් පත්වු මුල් කාලයේදිය. එදා ප්‍රාථමික අංශය නිවැරදිව වසාදමා ඇති දැයි පරික්ෂා කිරිමේදි එහි උන් ඡ්‍යෙෂ්ඨ ශිෂය නායකයෙකු තමන් බලහත්කාරයෙන් සිප වැලදගත් ආකාරයත්, අනතුරුව ඔහු තම දෙපා අතර සතුටුවු අයුරුත් ඡිනාදරිට තාමත් මතකය. තමන් දැනට විවහාවිමට යෝඡනාවි ඇති ගමේ තරුණයා සමගත් කිහිපවරක් ලිංගික සතුට විද තිබුණුද, නිලුකා විසින් එහි වෙනසක් සිදුකරමින් දෙදෙනාම සෑම දිනක් පාසාම රාත්‍රියේදි යහන්ගත වන්නට විය. දිවියේ තරුණ වයසේ උන් ඇයත්, නිලුකාත් එකිනෙකා වෙතින් එහි අග්‍ර රසය ඇද මත එකිනෙකා ස්පර්ෂ වෙමින් සොයන්නට විය. ඒ සියල්ල කණපිට පෙරලුනේ රාඡු හමුවිමත් සමගය.


කෙදිනකවත් ලිද ළගදි සිප වැළද ගැනිමක්වත් සිදුකර නොමැති ඡිනාදරි හා නිලුකා එක්වු පළමු දිනම රාඡුගේ නෙත ගැටිම දැන්නම් ඔවුනට සිතෙන්නේ පෙරකල පිනක් ලෙසය. අඩ නින්දේ සිහින ලොවක් අතර සිටි ඡිනාදරි දෑස හැර රාඡු දෙස බැලුවේය. නිරුවත් ඔහු උඩබැලි අතට නිදිය. ඇගේ දෙනයන එක් වරම ඇදි ගියේ ඔහුගේ ලිගුව වෙත. ඔහු සමග එයත් නිදිය. ඡිනාදරි තම අතින් රාඡුගේ ලිගුව අල්ලා මැන බැලීය. එක එකවරම මිටමොලවා අල්ලා ගත හැකිය. එහෙත්, එය සෘඡුවු විටෙක නම් අත්ලට මෙලෙස අල්ලාගත නොහැකි බව ඇට වැටහිනි. ඇගේ හැගිම් ඉතා වේගයෙන් අවධිවමින් මුලු ගතම පිරි එන්නට විය. ඇගේ සිත නැවත වරක් ඔහුගේ පහස ලබන්නට සුදානම්ව ඇත. ඡිනාදරිගේ අත්ල මතම රාඡුගේ ලිගුව කෙමෙන් ප්‍රාණවත් වන්නට වුයේ ඇගේ ස්පර්ශ කිරිම් හමුවේය. ඡිනාදරිට මතකටය ආයේ රාඡු මුණගැසිමට පෙර නිලුකාගේ සිරුර මතටවි දෙදෙනාගේ රහස් තැන් එකිනෙක ස්පර්ශ කරගන්නා අයුරුය.


ක්ෂණයකින් රාඡුගේ සිරුර මත නැගි ඡිනාදරි ඔහුගේ සෘඡු ලිගුව අසලට තම රසවිල තබාගත්තේය. එවර රාඡු එකවරම නින්දෙන් අවදි විය. පිස්සියක මෙන් ඡිනාදරි තම සිරුර මතවග දුටු රාඡු ඇගේ හිසකෙස් අතරින් තම දෑත් යවමින් ඇගේ හිස පහතට ගෙන දෙකොපුල් උරා බොන්නට විය. ඉදුරන් පමණටත් වඩා අවදිව උන් ඡිනාදරි නිලුකා ගේ ගැහැණු සිරුර මත සිදුකරන ක්‍රියාවලිය ආරම්භ කලේය. රාඡුගේ ලිගුවට පිටතින් ඇගේ රසවිලේ කානුවමත තදින් ස්පර්ෂ වනසේ ඡිනාදරි සිය උකුල චලනය කරන්නට විය. රාඡු ඇගේ දෙකොපුල් ඔහුගේ මුවතුල රසවත් කරද්දි දෙඅත් ඇගේ සිරුර පුරාගෙන යමින් ඇගේ කාමුක හැගිම් ස්මතු කරන්නට සමත්ව තිබිණි.


ඡිනාදරිගේ උකුල චලනය කිරිම ටිකෙන් ටික වේගවත් වෙද්දි රාඡුගේ සෘඡු ලිගුව ඇගේ රසවිල මතින් ශරිරය තුලටම කිදා බැස තිබිණි. ඡිනාදරි පුරුදු කාරියක මෙන් රාඡුගේ සිරුර මත සිය උකුල වේගයෙන් චලනය කරන්න විය.


රාඡු ; ඇතුලේ යයි කෙල්ලේ......


ඡිනදාරි ; ඔයා යවන්නනේ නැතුව ඉන්නකෝ කොල්ලොාාාාාාා.............


ඡිනාදරිගේ සිහින් කෙදිරිලි හඩ හොදින්ම රාඡුගේ සවන් වැකුනි. ඒ ඇගේ දොතොල් තවමත් රාඡුගේ දෙතොල් වලින් මුසපත් වන සිනාවෙනි. ඇගේ පසුපස ඉහලට ඔසවා තම ලිගුව මත එල්ල වන ප්‍රහාරයන් ලිගුවේ සියුම් හම විටෙක ඉරාගෙන යාවිදෝ සැකයක් රාඡුට විය. එහෙත්, එයින් ලැබෙන ලිංගික තෘප්තිය කොතෙක්දයි කිවහොත් එය ඉරාගෙන ලේ ගලාගෙන ගියද කම්නැතැයි රාඡුට සිතිනි.


රාඡු ; මට දෙන්නනේ නැද්ද...


හිස දෙපසට වැනු ඡිනාදරි තම කාර්ය දිගටම පෙරට වඩා වේගවත්ව කලේය. තප්පර විනාඩි ගතවද්දි ඡිනාදරි තම හැගිම් රසයන් සිරුර පුරම සිට ගෙනවිත් තම රසවිල මතින් මුදාහරින ලද. ඒ රසදිය මතින් රාඡුගේ ලිගුව සම්පුර්ණයෙන්ම නැහැවි ගොස්ය. තම නිරුවත් සිරුරට ඈ තෙරපවා ගත් රාඡු ඇගේ වත පුරාම තම රතැගිලි ගෙන යමින් ඈ තවත් සුවපත් කලේය.

කාන්තාවක් ; ලමයි අද නිදිද තාම...


ඡිනාදරි ; බෝඩිමේ ඇන්ටි....


රාඡු ; එයා ඇයි මේ වෙලාවේ....


ඡනාදරි ; පොල් ඇහිදින්න එන්න ඇති.


රාඡුගේ සිරුර මතින් නැගිටි ඡිනාදරි දොරේ කවුලුවකින් පිටත බලන්නට විය. සෘඡු තම දේහයට තවමත් අවසන් සතුට ලගාකරගත නොහැකිවු රාඡු දොර අසලට විත් ඡිනාදරිගේ පසුපසින් සිට ගෙන ඈ බදාගත්තේ දෑතින් දෙතන් මිරිකමිනි.


ඡිනාදරි; ඇන්ටි දැන්ම යන්නේ නෑ වගේ..... පොල් ඇහිදිනවා....


ඡිනාදරි එලෙස සිටියදිම ඇගේ පිටුපසින් තම ලිගුව තබා එය ඇගේ සිරුර තුලට ඇතුල් කල රාඡු තම උකුල චලනය කරමින් රති ක්‍රියාව ආරම්භ කලේය. තම රසවිල රසදහරින් නැහැවි ඇතත්, පසුපස පෙදෙසින් තම සිරුර තුලට ඇතුලු වන රාඡුගේ ලිගුව තමන්ට ගෙන දෙන්නේ මිහිරට බර වේදනාව ඉවසා ගත නොහැකි ඡිනාදරි තම හිස දොර මත තබාගත්තේය. රාඡුගේ වේගවත් පහරදිම් තම තට්ටම් මත පතිද වෙද්දි ඇසෙන ශබ්දය පිටතට ඇසේවිදෝයි බියක් ඡිනාදරිට ඇති විය.


ඡිනාදරි ; හෙමින්... ඇන්ටිට ඇහෙයි.......


ඡිනාදරිගේ පාදයක් ඔසවා ඒ අසල පුටුවක් මත තැබු රාඡු තම අග්‍ර රසය විදිම ආරම්භ කලේය. තවමත් හිරට ඡිනාදරිගේ සිරුර තුලට කිදාබසින තම ලිගුව වේගයෙන් ඇගේ සිරුර තුල චලනය කරමින් රාඡු වේගවත් වන්නට විය. මේ කොලු ගැටයාගේ වේගවත් පහරදිමත් දැන් තමන් සිටිනා ඉරියවුව හේතුවෙනුත් පෙරට වඩා ඡිනාදිරිට ගෙන දුන්නේ මිහිරිම වේදනාවකි. ඒ වේදනවන් මත්තේම රාඡුට කෑ ගැස්සෙමෙන් ඔහුගේ රසදිය තම සිරුර තුලට වේගයෙන් විදිනු ඡිනාදරිට දැනෙන්නට විය. තම පිටුපසින් තවමත් හති දමන රාඡු සැමදාම තමන් ලග තබාගැනිමට හැකි නම් ඒ සදහා ඹ්නෑම කැපකිරිමකට ඡිනාදරි දැන් සුදානම්ය. තවමත් තම පසුපස සිරුර තුල ගිමන් හරින රඡුගේ දේහධාරි ලිගුව පිටතට ගන්නාවාට ඡිනාදරි නම් කෙහෙත්ම කැමැත්තක් නොවුවද පරිසරයේ අදුර කෙමෙන් කෙමෙන් ඉවත්ව හිරු එළියෙන් නැහැවෙන්නට පෙර රාඡුව පිටත් කල යුතු බැවින් ඡිනාදරි තම පසුපසින් රාඡුගේ ලිගුව මුදාහැර ඔහු දෙසට හැරි ඔහුගේ නිරුවත් පපුව සිපගත්තේය. අනතුරුව ඇන්ටි නොපෙනි ගියපසු රාඡු තම කුටියෙන් පිටත් කලේ කවුරුන් හෝ දකින්නට පෙරය..............


රාඡු සතියකට වරක් ඡිනාදරි, නිලුකා හෝ ඒ දෙදෙනාම සමග යහන්ගතව තම අවේගකර හැගුමන් සන්තර්පනය කරගත්තා. ඒ සදහා ලැබෙන සෑම අවස්ථාවක්ම ඉතා ඉහලින් ප්‍රයෝඡන ගැනිමට රාඡු පසුබට උනේ නෑ.


නිලුකා ; උඹට හිතෙන්නේ නැද්ද බං රාඡු එකක් පැනලා ගිහිං ඡිවත් වෙන්න ඇත්නම් කියලා.


ඡිනාදරි ; නැතුවාමත් නෙවෙයි... එත්.......


නිලුකා ; මට නම් බං එහේම ඔින තරම් හිතෙනවා බං. අපි මෙච්චර කාලයක් මොන සැපක්ද බං වින්දේ. අපි දෙන්නාම රාඡු එක්ක කොහේ හරි ගිහිං ඡිවත් වෙමු.


ඡිනාදරි ; පිස්සුද බං... මිනිස්සු හොද හොද ඒවා කියයි බං.... රාඡු ගැන කියනකොටත් මට නමං නිකම්ම හිරිගඩු පිපිනෙවා බං...


නිලුකා ; මං නම් ආස රාඡුගේ ලිංගයට. ඒක දිගයි ඕලුව ගොඩාක් ලොකුයි. හස්බන්ඩිගේ වත් නෑ ඒහෙම.


ඡිනාදරි ; ඔව් ඔව් උබ නං ඕවා දන්නවා නේ. මොකද හස්බන්ඩ් උබේ 6 වෙනි කොල්ලා නේ. ඒ ඔක්කෝගේම හොද බලන්න ඇති නේ.


නිලුකා ; ඒ හැගිම් පාලනය කරන්න බෑ බං. මට නම් ඕවා හිතුනේ මං ලොකු ලමයෙක් වෙන්නත් කලින්. ඒ දවස් වල ගෙවල් ලග අයියෙක් මගේ කකුල් වල කරද්දි මං ආසයි. එයා මගේ කකුල් වල සෙවල වගේ මොනවාද ගාලා ගිහිං සෝදාගන්න කියනවා. එයා මට ටොෆි චොක්ලට් ගෙනත් දීලා තමා එහෙම කරන්නේ. මං ඒ දවස්වල මොනත් දන්නේ නෑනේ.


ඡිනාදරි ; තවත් කතා ඇතිනේ රසබර. තම නයිටිය ගලවා පසෙකට විසිකල ඈ නිරුවත් නිලුකාගේ සිරුරමත නැග ඇගේ දොකොපුල් මද වේලාවක් මුසපත් කලා.


නිලුකා ; මං 10 වසරේ ඉන්න කොට 12 වසරේ අයියලා දෙන්නෙක එක්ක යාලුවෙලා හිටියා. ඒ දෙන්නාම දන්වා මං දෙන්නා එක්කම යාලුයි කියලා. ඒ දෙන්නත් ඒකපාර මිට් වෙලා කතාකලේ නෑ. දවසක් අපේ ඉස්කොලේ ලොකු පින්කමක් තිබුණා පිරිතක් කියලා අනෙක් දවසේ සාංඝික දානයක්. එතකොට මං ලොකු ලමයෙක් වෙන්න ඕන්න මේන්න වගේ. එත් මගේ මේ වගේම පෙනුම තිබුණා. මං එදා රෑ ඉස්කෝලේට ඇදන් ගියේ සුදුපාට ටිෂර්ට් එකයි, සුදුපාට සායකුයි.


ඡිනාදරි ; ඉතිං එදා මොකද වුණේ....


නිලුකාගේ දෙපා මතට තම පාදයක් උඩින් දැමු ඡිනාදරි නිලුකාගේ පයෝදර හුරතල් කරමින් එකින් එක මාරුවට උරා බොමින් උන්නා. ඡිනාදරිගේ උරාබිම් හමුවේ කුල්මත් වන නිලුකා ඡිනාදරිගේ පිටපුරා තම අත් ගෙනයමින් ඈ පිරිමදින්නට වුණා.


නිලුකා ; මං ආසයි දැන් කාගේ හරි ලගට වෙලා ඉන්න. එත් දැන් ඒ අයියලා දෙන්නාම මගේ දිිහා බලනවා, මං පාඩුවේ හිටියා. මටත් ඕන උනේ කාගේ හරි එක්ක කයියක් දාගෙන ඉන්න. මගේ යාලුවා දන්වා මං යාලු විත්තිය. පස්සේ මං චු දාන්න යනවා කියලා යාලුවාට කියලා ටොයිලට පැත්තට ගියාම එක අයියා කෙනෙක් ආවා මගේ පස්සෙන්. මං ඉතිං බය උනේ නෑ මොකද යාලු වෙලා ඉන්න කෙනානේ කියාල. පස්සේ අපි කලුවර තැනකට ගිහිං කතාකර කර හිටියා. ඒහෙම ඉන්න කොට ඒ අයියා මාව තුරුලු කරගත්තා. මාව කිස් කලා. දැන් මට ඉන්න බෑ මොකක්ද වගේ. මං ඉවසාගෙන හිටියා. කෙල්ලේ....


ඡිනාදරි ; මං අහගෙන බං ඉන්නේ...


එහෙම කියපු ඡිනාදරි තම අත පහලට යොමුකර නිලුකාගේ රසවිල මත තම අතැගිලි ගෙන යමින් එය පිරිමදින්නට විය. නිලුකාගේ අතක් ගෙන තම රසවිල මත තබාගත්තේ ඈටද ආරාධනාවක් කරමිනි. එය තේරුම්ගත් නිලුකාද ඡිනාදරිගේ රසවිල මත අතැගිලි ගෙන යමින් එය පිරිමදින්නට විය. දෙදෙනාම දැන් සයනය මත උඩුබැලි අතට දෙදෙනාගේම රසවිල් අත්වලින් මුසපත් කරන්නට විය.


නිලුකා ; මං හෙන ආසාවෙන් හිටියේ ඒ අයියා කෙනෙක්ගේ තුරුලට වෙලා ඉන්න. ඉතිං මට අවස්ථාවක් ලැබුණු නිසා මං පුස්පැටියෙක් වගේ හිටියා. පස්සේ ඒ අයියා මාව හොල් එකක වහලා තිබුණු කාමරයකට එක්ක ගෙන ගියා. මාත් ඉතිං දැන් ආසාවෙන් ඉන්න නිසා එයා එක්ක ගියා. එයාගේ යාලුවොත් ඇවිත් හිටියා එළියට වෙලා. කාමරේ ඇතුලට ගියපු ගමන් අයියා මගේ තොල් කිස් කරන්න ගත්තා පිස්සුවෙන් වගේ මං ඉතිං ඔහේ ඉන්නවා මට මොනවත් තේරෙන්නෑ. පස්සේ ඒ අයියා මගේ ටිෂර්ට එකයි, සායයි ගලවලා පැත්තකින් එල්ලුවා. මං දැන් යට සායයි. ස්කිනියයි විතරයි.


ඡිනාදරි ; ඇයි උඹ යටට ඇදලා හිටියේ නෑ...


නිලුකා ; මොකෝ බං නැත්තේ. පැන්ටියයි. බ්‍රා එකයි ඇදලා හිටියේ. ඒ අයියා දැන් මාව මිරිකා මිරිකා කිස් කරනවා. මාත් දැන් ආසාවෙන් පිරිලා. ටික වෙලාවකින් මං යාලුවෙලා හිටපු අනිත් අයියත් එතනට ආවා. මට දැන් මොකක්ද වගේ්. මං දෙන්නාම ඒකක යාලුවෙලා හිටියාට ඒ දෙන්නාම එකම තැන ඉන්නකොට කාතා කරලත් නෑ. එයත් කරේ මාව පිටිපස්සෙන් බදාගෙන කිස් කරන එක. මට ඒක හිතාගන්න බැරි උනා. මොකද මං යාලුවෙලා ඉන්න අයියලා දෙන්නාම මාව දෙපැත්තෙන් බදාගෙන කිස් කරනවා. දැන්නම් මට කොහොමටවත් ඉන්න බෑ. මං ඇස් දෙක පියාගෙන ඒ දෙන්නා කරන දෙවල් විදගෙන හිටියා. කලුවරේ නිසා මට ඒ දෙන්නාවත් කවුද කියලා අදුරගන්න බෑ. ඒ දෙන්නා මගේ යටසායයි, ස්කිනියත් ගැලෙවුවා. දැන් මං ඉන්නේ බ්‍රා එකයි, පැන්ටියයි විතරයි. කවුරු හරි එයි කියලත් බයයි. ඒ වගේම ආසයි. පස්සේ ඒ් දෙන්නාම ඇදුම් ගලවලා ආයේ මං බදාගෙන කිස් කරනවා. මාව මිරිකනවා. මට දැන් හොදමට පිස්සු වගේ. ඉන්නේ කොහෙද, කරන්නේ මොනවාද කියලා හිතාගන්නත් බෑ. මගේ ඇදුන් ඔක්කෝම ගලවපු ඒ දෙන්නා මගේ දෙපැත්තෙන් ඉදන් කරන පටන් ගත්තා. මට ඉවසුම් නෑ.. එයාලා මොනවා කලත් මගේ ඇග ඇතුලේ කරන්න උත්සහ කලේ නෑ. පස්සේ ඒ දෙන්නා මගේ ඉනෙන් පහල ඉස්සරාහයි, පස්සෙයි සෙවල වගේ මොනවාද ගාලා අයින් උනා. ඒ වෙනකොට මටත් මොනවාදෝ උනා දැනුනා. ඇග ඇතුලෙන් ගලාගෙන ආව මොනා හරි මගේ චුවෙන් පිටවෙනවා වගේ දැනුනා. ඒ දෙන්නා ගියාට පස්සේ තව එයාගේ යාලුවෝ දෙන්නෙක් ආවා. ඒ විදිහට කොල්ලෝ 6ක් එක්ක මං එදා හිටියා. ඒ කවුරුත් මට හානියක් කලේ නෑ. එත් මගේ ඇග ගන්න දෙයක් නෑ කෙල ගාලා. එයාලාගේ ඒවා මගේ ඉස්සරයි, පිටිපස්සයි ගන්න දෙයක් නෑ. පස්සේ එයාලාම මාව එක්කගෙන ගිහිං සෝදාගන්න කීවා. එක අයියා කෙනෙක් එයාගේ ට්‍රවල් එක දුන්නා පිහදාගන්න. මං ඒකෙන් පිහදාගෙන ඇදුම් ඇදගෙන කාටත් නොපෙනෙන්න ආයෙත් පැත්තකට වෙලා පිරිත් ඇහුවා...


ඡිනාදරි : උඔ පිරිත් අහලා නෙවි, පිරිත් කැටි කරලා....


ඡිනාදරි එහෙම කිවේ තම අත වෙිගවත් කරමිනි, ඒවිට නිලුකාද එම ක්‍රියාවම කලා. මොහොතක් ගතවන්නට මත්තෙන් ඇගිලි ස්පර්ශයෙන් දෙදෙනාම එකමවිට සුරාන්තය උදාකරගත්තා. ඒ අහවර දෙදෙනාම එකිනෙකාට තුරුලු වෙමින් නිදිදෙවු දුව සොයගෙන ගියා.


පසුදා උදෑසනම ඡිනාදරි හා ශ්‍රියාණි නිවාඩු සදහා ගමේ යාමට සැරසුණා..

 

ඡිනාදරි ; මාගේ රාඡු හොදින් බලාගනින්...


නිලුකා ; උබේ විතරක් නෙවි අපි දෙන්නාගෙම....


එදින ඉරිදා දිනයක්වු බැවින් අමිතා හා නිලුකා වැඩට නොගොස් බොඩිමටවී කාලයගත කලා. උදෑසන සිටම නිලුකාගේ දෑස් දිව යන්නේ රාඡුගේ කුටිය වෙතය. එත් ඒ රුව අද කුටියේ නැත. ඔහු උදෑසනම තම රැකියා ස්ථානයට යන්නට ඇත. ඔහු මොනයම් හෝ මොහොතක පැමිනෙවියි නිලුකා ගෙට්ටුව දෙස දෙනෙත් යොමාගෙන උන්නා.. පැමිණෙන්නේ කවරෙකුවත් නොව තම ස්වාමිපුරුෂා දුටු නිලුකාට තරමක තරහක් උපදින ලදි.


මැඩම් ; රාඡු පොඩි ප්‍රශ්ණයක්.


රාඡු ; මොකක්ද මැඩම්..


මැඩම් ; සහෝදරයෝ එක්ක බිස්නස් කරන්න බෑ රාඡු. හැමදාම සල්ලි අඩුයි. මං හැමදාම පාඩු විදගන්න ඕන.


රාඡු ; මං හැමදාම සර්ලා දෙන්නාට කියනවා මැඩම් ලාභ තියාගෙන බඩුවල සල්ලි හරි ගෙනත් දෙන්න කියලා. හා කියනවා පහුවදාට ආයෙත් ඒකම කරනවා.


මැඩම් ; ඔක්කෝම වහලා දාලා පාඩුවේ ඉන්න හිතෙනවා රාඡු. මට ඡොබ් එක තියනවා. හස්බන්ඩ් ඉන්නවා. එත් මේ මිනිස්සු පවුනේ. රස්සාවක් නැතිවෙනවා නේ.


රාඡුට හිල්ලීන. මැඩම් බේකරිය වසා දැම්මහොත් තාමටද රැකියාව අහිමි වන බව රාඡු හොදින්ම දැන උන්නේය. කිසිත් නොකි රාඡු කාර්යාලයෙන් පිටතට විත් කවිදු සොයාගෙන ගියේය. ඔහුත් අද නැත. අද නිවාඩු ගන්නා බව පෙරදින තමාට කවිදු පැවසු බව රාඡුට මතක් විණ.


අවුල්වු මනසින් යුතුව අඩ අදුරේම රාඡු සවස බෝඩිම වෙත පිය නගන්නට විය. බෝඩිම් වත්තට ඇතුලු වන විටම ඉදිරිමට හමුවුයේ නිලුකාගේ මහත්තයාය. ඔහුගේ මුහුණ දෙස බැලුවේ සිනහාවකින් හෝ සංග්‍රහා කරන්නට. එහෙත් ඔහු බුම්මාගෙනම යන්නට විය. කට කොනකින් සිනහාවක් මවාගත් රාඡු තම කුටිය දෙසට පිය පින්නේය.


නිලුකා ; අම්මෝ මෙයා දකින්න තියන අමාරුව.


රාඡු ; අර මොකෝ..


නිලුකා ; නෑ උදේ ඉදං බැලුවා දකින්න නැති නිසා...


රාඡු ; මාව මොකට දකින්නනද. මහත්තයා දැන් ඇවිත් ගියානේ.


නිලුකා ; ඔවු ඔවු ඔය ගියේ දැන්.....


රාඡු ; ඉතිං මම මොකටද. හස්බන්ඩ් ඉද්දි....


නිලුකා ; ඕන නිසානේ...


රාඡු ; මොකටද.


නිලුකා ; අදාල නෑනේ...............


රාඡු ; කෝ අනික් අය පෙන්නනෑ නේ......


නිලුකා ; පුංචියි දුවයි ගමේ ගියා. අමිතා අක්කා නිදි මයේ හිතේ...


රාඡු ; ඉතිං ඔයාත් නිදා ගන්න එපැයි. ආ සොරි වැඩ තියෙන්න ඇති නේ..


නිලුකා ; ඔවු ඔවු තිබුණා වැඩ. මං කියන්නේ නැ.....


රාඡු ; කියන්නේ නැත්නම් කරලා පෙන්වන්න..


නිලුකා ; කරලා පෙන්වන්න තිබ්බා කොල්ලාට මහ දවල් නොවුනා නම්.


රාඡු ; අමිමෝ....... මං යනවා මේතන නුල් දාන්නත් වෙයි අන්තිමට මට.........


එසේ කියමින් රාඡු තම කුටිය වෙත පිවිසියේය. ඇදුන් උනා දමා තුවාය ඉනවටා දවටාගෙන නාන්නට යන්නට මිදුලට බසින විට නිලුකා එතින් නාන්න යන්නට විය.


රාඡු ; යකෝ නාගන්නවත් නැනේ. මෙයත් යනවා...


නිලුකා ; එන්නකෝ............................................. නාන්න...................


නිලුකාගේ ආරාධනය පිළිගත් රාඡු ඈ ලිද වෙත ගොස් සුලු මෙහාහොතකට පසු තුවාය හැද සබන් පෙට්ටියද ගෙන ලිද වෙත ගමන්කලේ කවුරුන් හෝ සිටිනවාද යන්න සෝදිසි කරමිනි.


රාඡු ; අමිතා අක්කා නාලාද නිදි.


නිලුකා ; එයා දැන් ගොඩාක් වේලා නිදාගෙන.


රාඡු ළිද ලගට යනවිටත් නිලුකා ලමැදට උඩින් හැද උන් දිය රෙද්දෙන් මෑත්ව ඇගේ රඹකැන් දෙකලවා දිලිසෙමින් තිබිණ. කිසිවක් නොදෙඩු නිලුකා ක්ෂණයකින් රාඡුව තම වතට තුරුලු කරගත්තේය. ඇගේ වතින් ගලාගෙන ආයේ සිත කලබල සුවදකි. රාඡු ඇගේ දොකොපුල් මත හාදු තබද්දි නිලුකා රාඡුගේ කෙටි කලිසම පහත් කර සෘඡුව ඇති ලිගුව තම කලවා අතරට තෙරපවා ගත්තේය. ලද අවසරයෙන් ඇගේ දොකොපුල් සිපගන්නා අතර තම ලිගුව ඇගේ කලවා අතර චලනය කරන්නට රාඡු ආරම්භ කලේය. ඇගේ ලිගු පෙදෙස මහත් සේ තෙත්ව ඇත.


රාඡු ; අද නම් හොදට තෙමාගෙන තියෙන්නේ..


නිලුකා ; තෙමාගත්තාට වැඩක් නෑනේ හලෝ..... මං සතුටු නැත්තනම්.


රාඡු ; ඇයි හස්බන්ඩි ඇවිත් ගියේ...


නිලුකා ; ඔවු ඔවු උදේ ඇවිත් ඔයා එනකොටම වගේ තමාගියේ..... මගේ පිටින් තෙමුනාට ඇතුලෙන් තෙමුනේ නෑ හලෝ.........


රාඡු තම උකුල චලනය කරන අතරතුර ඔහුගේ දිගටි ලිගුව ඇගේ තෙතබරිත රසවිල මතට ක්ෂණයකින් කිදා බැස්සේය. ආා හ්හ්හ්... ආා හ්හ්හ්... ආා හ්හ්හ්... නිලුකාට කෙදිරි ගැවිනි. රාඡුගේ ලිගුවත තවත් පහසුවෙන් තම සිරුර තුලටම යාමට ඉඩ සලසා දෙමින් ලිංකණ්ඩිය මත තම පාදයක් තබා රාඡුගේ පිට පුරාම තම අතැගිලි වලින් විවිධ රටා මවන්නට විය. උදෑසන සිට තම ස්වාමියා තමන් ඇවිස්සීම පමණක් කල නිසාවෙන් මහත් සොම්නසින් යුතුව සිටි නිලුකා තම සිතැගින් උපරිමයෙන් ස්නතර්පනය කරගන්නට රාඡුට සහය වෙමින් සිය උකුල රාඡුවෙත තවත් යොමු කලේය.


රාඡු තවමත් උන්නේ තම හැගිම් උපරිම තත්වයට අවදි කරමින් තම උකුලේ ප්‍රහාරෙයන් වේගයෙන් නිලුකාගේ දෙකලවා මත පතිත වෙද්දි ඈ වඩවඩාත් කකුල් පලල් කරමින් රාඡුගේ රසවතා තම රසවිල තුලටම කිදාබැසිමට අවැසි පාර තනාගන්නා ලදි. දිනයේ උදෑසන සිට අවදිව ඇති හැගුමන් රාඡුවෙතින් සන්තර්පනය කරගන්නට හැකි සෑම අවකාශයක්ම රාඡුට සලසා දීමට නිලුකා උත්සුකවිය. රාඡුගේ දෑතින් නිලුකාගේ ඇදි වත බිමට ඇද දමන් ලදි. සිතල සුළං රැලි හමාගියද දෙදෙනාම රාගික ආලිංගනයේ ඇලිගැලි උණුසුම්වි ඇත.


අමිතා ; නිලු නානවාද...........


රාඡුට තරු පෙනිනි. ලිද දෙසට අමිතා අක්කා එනුදුටු රාඡු නිලුකා වෙතින් ඇත්ව ළිද අසල හරහාට වැටි තිබු පොල් ගස වෙත හනිකට දිවගියේය. ඝණඅදුරට තමන් සිටින වග කිසිවෙකුට නොපෙනේ. එහෙත් ළිද ලග සිටින අය අඩඅදුරේ මෙන් රාඡුට දිස්වේ. ළිදෙන් වතුර ඇද නිලුකා නාන්නට විය.


අමිතා ; මෙනන් මෙයා ඇදුන් නැතිව නාන්නේ....


රාඡුටත් මතක් වුයේ එවිටය තමන් ඇගේ වත රැදි රෙදි කඩ කඩා බිම දැමු වග. නිලුකාට එය ඇද ගැනිමටවත් වේලාවක් නොවුයේ අමිතා ළිද ලගටම එනතුරු කවුරුන් හෝ ඇය දුටුවේ නැත. කිසිත් කරකියා ගත නොහැකි තැන නිලුකා උන් අයුරින්ම උන්නේ අමිතාට සැකයක් ඇතිවිය හැකි හෙයිනි.


නිලුකා ; කවුරුත් නැති නිසි නිදහසේ නාන්න රෙද්ද ගැලේවුවා...


අමිතා ; අම්මා කෙල්ලගේ ලස්සන, හැඩයි. තාම තරුණ ගැටිස්සිනි. මං වගේ වයස කියලා යෑ....


එලෙස කියු අමිතා හැද උන් රෙදි කඩ බිමට ආද දමා නිලුකා බදාගෙන ඉඹින්නට විය. හොදටම වල්මත්ව උන් නිලුකාද පෙරලා අමිතාව ඉඹ ඉඹ ඇගේ කලව මතට තම රසවිල තදකරගත් නිලුකා තම උකුල වෙිගයෙන් චලනය කරමින් මොහොතකින් සුරන්තය උදාකර ගත්තතේය. උදෑසන සිට තම සිත කැකෑරවු හැගුමන් අමිතාගේ කලව මත මුදාහල නිලුකා ඇගෙන් ඉවත්වි දිය නානාන්ට විය. මේ සියල්ල රාඡු පොල් කොටය උඩවාඩිවි බලාගෙනය. ඒ මදුරු ප්‍රහාරයන්ද දරාගනිමිනි. හොදහැටි වල්මත්ව උන් නිලුකා තම ආශාවන් සිතේ උපරිමට විදින්නට අවකාශ ලැබුණේ නැත. ඔවුන් ඉවත්ව ගියපසු රාඡු දිය නා පිරිසිදුවි තම කුටිය වෙතට ගියේය.


නිලුකා වෙතින් තම ඉදුරන් පිනවා ගැනිමට තිබු අවස්ථාවද අමිතාගේ පැමිණිමත් සමගම යටපත්වු හෙයින් රාඡු තම බත්පත කා ඇදමත නිදන්නට විය. තමාගේ කාමරය ඉදිරියෙන් කාන්තාවක් දෙදෙනෙකු ගේ හඩ ඇසුනද ඒ අමිතා හා නිලුකා වියයුතු යැයි රාඡු අනුමාන කලාය. රස්නය දරාගත නොහැකි දිනයන්හිදි බොහෝ විට ඔවුන් මිදුලට වි කාතාබස් කරමින් බොහෝ වේලා කල්ගත කරයි. රස්නේ දිනවල නම් රාඡු කරන්නේ තම කාමරයේ දොර ඇරගෙන නිදාගැනිමය.


රාඡු නින්දත් නොනින්දත් අතර සැරිසරන විට ඔහුගේ යටිසිතේ නිලුකාගේ රුව මැවි මැවි පෙනෙන්නට විය. ඒ නම් අද ඇගේ පසහසින් සන්තර්පනය විමට නොහැකි විම නිසාවෙනි. උසත් නැති මිටිත් නැති නිලුකාට මෙන්ම ඇගේ යෙහෙලිය ඡිනාදරිටද රාඡු පෙම් කලාය. රාඡුට මැවි පෙනේනේ තම කාමරයේ ඇර ඇති දොරින් ඇතුලට වඩින සුරංගනාවියක් බදු නිලුකාගේ රුවයි. මොහොතක් ගතවන්නටත් මත්තේන් තම සවන් අසලින්ම යම් හඩක් ඇසි රාඡු ඊට කන්පෙති යොමාගෙන උන්නාය..


නිලුකා ; හ ල්ල්ල් ලෝා්ා්ා්...... නිදිද.......


කිහිප වරක්ම ඇසුනු හඩ නිසාවෙන් රාඡු දෑස් විවරකර බැලිය. ඒ තමන් මෙතෙක් අඩනින්දෙන් දුටු සුරංගනාවිය බදු නිලුකා තම මුහුණට ඉහලින් තමන් වෙත බැල්ම හෙලාගෙන ඉන්නා අයුරුය...


නිලුකා ; යං අපේ කාමරේට.........


නිලුකා රාඡුගේ අතකින් ඇද්දේය... සිහිනෙන් වුවද රාඡුගේ ගත හැගුමන් වලින් පිරි තිබිණි. ඇගේ පෙරැත්ත නිසාවෙන් රාඡු ඈ සමග වැටි ඒ සුවදවත් කාමරයට ගියේය. තමන් කිහිප වරක්ම එහි ගොස් ඇති හෙයින් එය රාඡුට පුරුදු තැනක් මෙන්ය. ඒ කුටිය තුල කවුරුන් සිටියද එයින් හමා එන සුවද නම් ඉමිහිරිය. තරුණ ගැහැණු වතකින් හමාගෙන එන්නාවු බදු ඒ කුටියේ සුවදට රාඡු බෙහෙවින්ම ගිඡුය. කුටිය තුලට ඇතුල්වු දෙදෙනා සයනය මතටවි එකිනෙකාට තුරුලු වියහැකි උපරිම තැනටම වි උන්නේය.


රාඡු ; ඇයි මහත්තයා මගෙත් එක්ක තරහයින් වගේ. ගේට් එක ලගදි මං දැක්කා ඒත් එයා අහක බලාගෙන ගියා.


නිලුකා ; එයාගේ හැටි අනේ.. උදේ ඉදන් මගෙත් එකක් ඔට්ටු වුනා. එයාට ඔින දේ නම් කරගත්තා. එත් මං ගැන බැලුවේනෑ ටිකක්.


රාඡු ; ඇයි ඒ...............


නිලුකා ; දන්නේ නෑ හලෝ............ ගැනියෙක් කසාද බැන්දාම ගැනිට ඕන දේවල් වගේම ගැනිගේ හැගිම්මුත් තේරුම් ගන්න ඔින.


රාඡු ; රණ්ඩු වුනාද දෙන්නා..


නිලුකා ; ටිකක්.....


රාඡුගේ සරමේ ගැටය බුරුල් කල නිලුකා තම අතක් යවා රාඡුගේ ලිගුව හුරතල් කරන්නට විය. ඊට දෙවැනි නොවු රාඡු ඇගේ පයෝදර යුග්මය දෙඅතින්ම මිරිකමින් තනපුඩු ඇගිලි තුඩින් ස්පර්ශ කරන්නට විය.


නිලුකා ; එයා ඇත්තටම ගැනියෙක්ට ආදරේ කරන්නවත් දන්නේ නෑ....


රාඡු ; දැන් එයාගේ වැරදි කියන්න එපා. එයාව හදාගන්න බලන්න.. ඔයාලා බැදලා...


නිලුකා ; බැදලා පොතෙන් විතරක්. හිතින් නම් බැදලා නෑ...


රාඡු ; ඇයි හිතින් කවුද බැන්දේ.....


නිලුකා ; අනේ හලෝ අපි දෙන්නා ලංකාවෙි කොහේ හරි ගිහිං ඡිවත් වෙමු.....


රාඡු ; ම්ම්ම්ම්ම........ බලමුකෝ......


නිලුකා රාඡුගේ දෙකොපුල් සිප ගිනිමින් ඔවු ඇද උන් සරම අතින් පහලට යොමු කලේය. නැවතත් ඔහුගේ ලිගුවත අල්ලා ගත් නිලුකා එය සෙමෙන් ඉහල පහල ගෙන යන්නට විය. රාඡුද තම දැත් වලින් ඇගේ රාත්‍රි ඇදුම ඉහලට රොල් කරමින් ඇගේ වත පුරාම අතැගිලි ගෙන යමින් ඈ සුවපත් කරමින් ඇගේ හැගුමන් එකින් එක අවදි කරන්නට විය.


රාඡු ; ලිද ලගදි මොකද වුනේ....


නිලුකා ; අම්මෝ..... අමිතා අක්කා එනවා මං දැක්කේ නෑ... ඔයා පැන්නා මට කරගන්න දෙයක් නෑ. රෙද්දත් නෑ ඇගේ. මං නොදැක්කා වගේ නෑවා. පස්සේ එයානේ මාව බදාගත්තේ. ඉතිං මං හිටපු තත්වේ ඔයා දන්නවානේ ඉතිං මං යවාගත්තා. ඕක මතක් වේලා රැට හොයාගෙන එයිද දන්නෙත් නෑ... නිලුකාගේ ඇදුම ගතින් ඉවත්කල රාඡු ඇගේ සිරුර මතවිත් ඇගේ තන් දෙක තම මුවට ගෙන එකින් එක මුසපත් කරමින් උරා බොන්නට විය. කෙසෙ හෝ තම අතකින් රාඡුගේ රසවතා අල්ලා ගත් නිලුකා එය හැකි පමණ ඉහලට පහලට කරමින් රාඡුගේ ක්‍රියාවන්ට ප්‍රතිචාර දැක්වුවා....


ඇගේ වත දිගේ පහලට පැමිණි රාඡු නිලුකාගේ රසවිල මත තම මුව තබා එය වෙියෙන් ලෙවකන්නට විය. ඔහුගේ රලු දිව තම උපරිම උත්තේඡකයේ දැවටෙද්දි නම් නිලුකාට දරාගෙන සිටිය නොහැකි තැන ඇ රාඡුගේ පසුපසු තම හිස පෙදෙසට ඇදෙ ගෙන ඔමුගේ යගදාව ඇගේ මුවතුලට ඔබා ගත්තේය. දැන් දෙදෙනාම 69 ආකාරයට එකිනෙකාගේ රසගුල් වල රසයන් පරික්සමින් එහි රසයන් තම මුවින් උරාබොන්ට විය. රාඡුගේ දගකාර හැසිරිම් දරාගත නොහැකි නිලුකා ඔහු පරයා යන්ට දෙයක් කරද්දි එයද පරයා යන්නට තරම් දේ රාඡු විසින් කරන්නේය.


තම පසුපස පුරාම දිව යන රාඡුගේ දිවෙන් තරම් රසයක් මිහිරක් තමන්ට කිසිදා තම සැමියාගෙන් නොලැඹෙන බව නිලුකා හොදින්ම දැනගෙන උන්නා. තමගේ රහස් පෙදෙස් එතරම් වේලා සිප ගැනිමට පවා ඔහු අකමැති බව නිලුකා හොදින්ම දනි. එහෙත් ඊට හාත්පසින්ම වෙනස් රාඡු තම ශරිරයේ ඕනෑම ස්ථානයක් වෙත ඔහුගේ මුව යෙන යමින් එම තැන්හි රස විදිමටත් තමන් නොවිදි රසයන් ලබාදිමටත් උපන් හපනෙක් බව නිලුකා හොදින්ම දැන උන්නා. මේ මොහොතේදිත් රාඡුගේ දිව තම පසුසම තෙමමින් එහි ආනන්දනීය සැපත තමන්ට උරුම කරමින් සිටින වග නිලුකාට තදින්ම දැනුනි.


රාඡුගේ දේහධාරි සෘඡු ලිගුව මත නැග තමන්ට රිසිසේ සතුට උදාකර ගැනිමට සිතු නිලුකා ඔහුගේ සිරුර මතට ගොඩවනවාත් සමගම කාමරයේ දොර ඇරගෙන කවුරුන් හෝ ඊට ඇතුල්වු වග රාඡුට දැනිනි. ඔහු වහා බිත්තිය අසලටවි නිසොන්මන්ව උන්නේය. කාමරයට පැමිණියේ අමිතා වග ඇගේ සියුම් වචන වලින් තේරුම් ගියේය. අද සිට සියලුම අසාවන් නිමවන වග රාඡුට එක්වරම සිහිවිය. ඔහු තවමත් බිත්තිය කෙලවරය. ඇද අසලට පැමිණි අමිතා ඇද උන් ඇදුම බිමට ඇද දැමු අමිතා නිලුකාගේ සිරුර මතට ආයේය...


අමිතා ; කෙල්ලේ උඹ ගැන මට අසාවක් ඇති උනා බං ලිදලගදි උන දෙයින්. උඹ නම් හදිස්සියෙන් හදිස්සියෙන් මගේ කලව උඩම යවලා දැන්මා එත් මං ඒ වේලාවේ ඉදං උඹ ගැන හිත හිත ඉන්න බැරිම තැන ආවේ කෙල්ලේ....


අමිතා එසේ කියමින් නිලුකා මතට එන විටම ඇගේ කකුලක දණහිස රාඡුගේ වතේ දැවටෙන්නට විය.


අමිතා ; මේ කවුද මේ.... නිලු කවුද ඉන්නේ... ඇදේ......


අමිතා මෙතන බෙරිහන් දුන්නොත් සියල්ම එළිවි අද රැයින්ම සියලුම දේවල් හමාර වන වග ඉවෙන් මෙන් වටහාගත් රාඡු ක්ෂණයකින් නැගි සිටිමින් අමිතාගේ මුව අතින් වසා ගත්තාය. එවර කතා කිරිමට අවස්ථාව නොලද අමිතා එලෙස සිටින විට රාඡු ඇගේ පසුපසින් අමිතාට ලංව තිබිණි. අමිතාට මතක් වුයේ මේ ඉන්නේ නිලුකාගේ ස්වාමි පුරුෂයා බවය. කිසිත් නොකි අමිතා තම පසුපසින් ගිනියම්ව දැවටෛන රාඡුගේ ගිනියම් ලිගුව අතින් අල්ලා ගෙන ඇගේ රසවිල මත තබාගෙන තම සිරුර පසුපසට කරමින් රාඡුගේ උකුල වෙත යොමුකරන්නට විය.


දැන් හොදම දේ ඇයටත් ඇගේ ආශාවන් ඉටුකර දිම විනා ගැලවිය නොහැකි බව තේරුම්ගත් රාඡු අමිතාගේ බෝල වටකුරු පසුපසින් ඇගේ රසවිල තුලට තම දිගටි ලිගුව ඇතුල් කලේය. සැන්ද්‍යාෙවේ සිට නිලුකා ගැන සිතමින් තම රසවිල තෙමාගෙන සිටි අමිතාගේ සිරුර තුලට රාඡුගේ ලිගුව අභ්‍යාන්තරයටම බැසගෙන තිබිණි. තම උකුල ක්‍රමාණුකුලව චලනය කරමින් වැඩ ඇරඹු රාඡු මොහොතකින් අමිතා වෙතින් ඉවත් වි ඇට ඇ ඇද අසල දණ ගස්සවා නිලුකාගේ රසවිල අමිතාට රසවිදින්නට දි ඇගේ රසවිල මත තම ලිගුවෙන් පහරදිම ආරම්භ කලේය. ඇගේ වටකුරු පසුපස රාඡුගේ ප්‍රහාරයන් දැවටෙද්දි රාඡුට අමුතුම ආනන්දයක් ගෙන දෙන්නට සමත්ව තිබිණි.


අමිතාගේ දිවෙන් කැලතෙන නිලුකාගේ රසවිලේ සෑම තැන්ක්ම ස්පර්ශ වෙද්දි රාඡුගේ ප්‍රහාරයන් වෙතින් අමිතාගේ පසුපස රසවත් වෙමින් තිබිණ. තම ලිගුව අමිතාගේ රසවිලෙන් මුදාගත් රාඡු එය ඇගේ පසුපසින් සිරුර තුලට යොමුකොට වෙිගවත් ප්‍රහාරයන් දියත් කරන ලදි. අමිතාගේ ක්‍රියාවන් හමුවේ අසරණව උන් නිලුකා ඇදේ අනෙක් පසට උඩුබැලි අතර හැරි තම රසවිල අමිතාට යොමු කරමින් අමිතාගේ රසවිල නිලුකා මුවින් මුසපත් කරන්නට විය. රාඡුගේ ප්‍රහාරයන් අමිතාගේ පසුපසින් එල්ල වෙද්දි නිලුකාගේ දිවෙන් තම රසවිල කලතමින් නැගෙන ගිනිදැන් මගින් අමිතා ගිනිගෙන දැවි දැවි ඇවිලෙන බව අමිතාට දැනේනට විය. අමිතාගේ පසුපසින් රාඡුගේ ලිගුව මුදාගත් නිලුකා එය තම මුවට ගෙන රසවත් කරන්නට විය.


අමිතා පිස්සුවෙන් මෙන් නිලුකාගේ රසවිලත්, කලවා හා උදරය පෙදෙස් රසවත් කරද්දි රාඡුගෙන් ලද ප්‍රහාරයන් පෘෂ්ටි මත්ව විදගනිමින උන්නේය. තම ලිගුව නිලුකාගේ මුවින් මුදාගත් රාඡු එය නැවත අමිතාගේ පසුපසුට ඇතුල් කොට ඇගේ දෙපයුරු මිරිකමින් පසුපසට වේගයෙන් පහරදෙන්නට විය. රාඡුගේ ප්‍රහාරත් නිලුකාගේ මුවින් ලැබෙන රසත් දරාගත නොහැකි තැන අමිතා තම රස හැගුමන් රිසිසේ ගලාගෙන යන්නට ඉඩ හැරියේය. මද වේලාවකින් ඉහලට ආ අමිතා රාඡුව බදාගෙන සිපගත්තෙත්ය. ඒ තබා කාලෙකින් ලැබු අමුතුම මිහිර නිසාවෙනි. අමිතා තවමත් සිතන්නේ ඒ නිලුකාගේ ස්වාමියා බවය. දෙදෙනාගෙන් සමුගෙන අමිතා සිය කාමරය වෙත ගියේ කාලකෙින් ලද සතුට සිහි කරමිනි.


ඈ ගියපසු නිලුකා රාඡුව බදාගත්තතේය. දැන් නම් නිලුකාටත් ඕන වේලාව හරිය. රාඡුට ඉවෙන් මෙන් වැටහුණි. දොර අභියසදිම නිලුකා අසල පහත්වි ඇගේ දණහිස් අසලින් තම දෑත් යොමුකර නිලුකාව වඩාගත් රාඡු ඇගේ දෙපා වඩාත් දෙපසට කර තම උකුල වෙත ලංකලේය. නිලුකා තම අතක් ගෙන රාඡුගේ ලිගුව අල්ලා තම රසවිල මත තබනවාත් සමගම රාඡු එය ඇගේ රසවිල තුලට කිදා බැස්සුවේය. එවිට නම් නිලුකාට තරු පෙනෙන්නට ඇත. තම යෝනිය පෙනෙන සේ දෙපා වඩාත් දෙපසට කොට තමන් වඩාගෙන රාඡු තම ශක්තිමත් බව ඇගේ සිරුර තුලට වැරයෙන් පහර දෙන්නට සැරසෙන බව නිලුකා හොදින්ම දනි.


නිලුකා ඉහලට ඔසවාගෙන තම දැතිනුත් තම ඉගටියෙනුත් ප්‍රහාරයන් ආරම්භ කල රාඡුගේ ලිගුව නිලුකාගේ යටි බඩ ප්‍රෙද්ශයෙම කිතිවමින් සිරුර තුලට ගමන් කරන්නට විය. එ ප්‍රහාරයන් වෙනදා මෙන් නොව තම සියුමැලි හම ඉරාගන ඇතුලට කිදා බසින බවක් නිලුකාට දැනුනි. රාඡු තමන් සතපවන මේ නව ඉරියව්ව මගින් ලැබෙන සතුට දරාගත නොහැකි තැනදි ඒවා රිසිසේ ගලායන්නට ඉඩ දිමට නිලුකා සුදානම්ය.


ඇගේ සුරාන්තය සමගම තමන්ගේ සුරන්තයද ලගාකර ගැනිමට නිලුකාගේ දෑස් දෙසම බලාගෙන තම උකුල වෙිගයෙන් චලනය වන නිසාවෛන් තවත් දරාගත නොහැකිව උන් නිලුකා තම රසමදිරා රිසිසේ ගලාගෙන යන්නට ඉඩ සලසා ගෙස ලදි. තදින් ලද පහරදිමි හමුවෙි තම රස දහරාවන්ද නිලුකාගේ සිරුරෙු අභ්‍යන්තරයේම තැන්පත් කරන්නට රාඡුගේ රසවතා අගේ සිරුරෙ උපරිම ස්ථානය වෙත ලංව සතුට උතුරා ගලාගෙන යාමට ඉඩ සලසා දෙන ලදි.........................

මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි 

Comments

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම