Skip to main content

රජුගෙ කතාව

 




රාඡු .... 23 හැවිරිදි ඉලන්දාරියෙකි. දුප්පත්කම නිසාම රැකියාවක් සොයා කොළඹ යහඵවකුගේ බෝඩිමට පැමිණියේ ඔහුගෙන් හෝ උදවිවක් අපෙක්ෂාවෙනි. ඔහුගේ අත රැදි තිබණුනේ ඉරිදා සිඵමිණ පුවත් පතය. රාඡු අපොස උ/පෙ විභාගයට පෙනි සිටියද සරසවි යාමට වරමි ලැබුණේ නැත. ගමෙි කොලු කුරුටිටන් සමග කෙලිදෙලෙන් කාලය ගෙවා දැමුවද ඒ සියල්ල පරයා රැකියාවක් කිරිමෙි අවශයතාවය ඔහුට තදින්ම දැනින. කඩවසමිම කොලු ගැටයකු නොවුවද හිත් ඇදගන්නා පෙනුමක් ඔහු සතුය.


පුවත්පත ඒ මේ අත කොතෙකුත් පෙරලුවද තුටුවිය හැකි රැකියාවක ගැන බලාපොරොත්තුවක් නොවිය. අවසාන වශයෙන් ඒකල පිහිටි බෙිකරික පුරප්පාඩුවක් සදහා එහි සදහන් දුරකතන අංකයට ඇමුතුමක් ලබාදුන් පසු ඒ සදහා පසුදින පැමිණෙන මෙන් දැනුමිදිමෙන් රාඡු හට මහත් අස්වැසිල්ලක් ලැබිණ. තම මිතුරාටද එසේ පවසා පසු දින ඒකල ගුවන් හමුදා කදවුර අසල උදම්මිට පාරෙ ස්කීම් එකේ පිහිටි බෙිකරියේ රැකියාවක රාඡුට ලැබිණ. කෑම බිම හා නවාතැන් පහසුකමිද ඒ සමගම ලැබිම රාඡුට මහත් අස්වැසිල්ලකි. නවාතැන් ගනු ලබන බෝඩිම පිහිටියේ ලයන් හන්දියේය. එතැන සිට මිටර් 750 ක පමණ දුරකින් බෙිකරිය පිහිටා ඇත. බෙිකරියේ සේවකයකුවු කවිදු විසින් එදින රාඡුව බෝඩිමට ඇරලවන ලදි.


බෙිකරියේ අයිතිකාර නෝනා වයස 40 ක පමණ ලාබාල පෙනුමැති තැනැත්තියකි. ඇගේ සැමියා රැකියාව කලේ කටුනායක ගුවන්තොටුපලේය. ඔවුනට වයස 8 ක පමණ කුඩා දැරියක් සිටින බවත් රාඡකාරි ස්ථානයේ සියලුම විස්තර රාඡුට පවසන ලද්දේ පලමු දිනයේම ඔහු සමග කුලුපගවු සේවකයකි ඔහු නමින් කවිදුය. බෙිකරියේ වැඩවල කරන අයට නවාතැන් ගැනිම සදහා වෙන්කරගෙන තිබු බෝඩිමි කාමර තුනක් හා තවත් බෝඩිමි කාමර වලින් සමන්විත විශාල පොල්වත්තකට රාඡු හා කවිදු  ඇතුල්විය. රාඡුගේ පැමිණිම හා ඔහු නවාතැන් ගනු ලබන ස්ථානය ගැන බෝඩිම අයිත් ඇන්ටිට විස්තර පැවසු කවිදු පිටව ගියේ ඔහුගේ රාඡකාරි තවමත් අවසන් නොමැති නිසාවෙනි. බෝඩිමෙි හා ගෙවත්තේ රැදි සිටිමෙිදි පිළිපැදිය යුතු දේ ගැන ඇන්ටි විසින් රාඡු හට දිර්ඝ විස්තරයක් කරන ලදි. ඇය විසින් පිලිගන්වන ලද තේ පාලනය කිරිමෙන් පසු රාඡු තමා හට ලබාදුන් බෝඩිමි කාමරය වෙත පියවර මැන්නේය.


ගෙමිදුලේ තැනින් තැන පිරිමි හා කාන්තා ඇදුමි එල්ලෙනු දුටු රාඡු එක්වරම තේරුමි ගත්තේ ඡෝඩු හෝ තනි වශයෙන් පිරිම හා ගැහැනු අය මෙහි නවාතැන් ගන්නා බවය. ඒ සියලුම දෙනා ඒ අවට ගාමන්ටි වල වැඩකරන අය බව ඇන්ටි විසින් පවසන ලදි. රාඡුට ලැබුණු කාමර හරි මැද කාමරයකි. කාමරයේ සිට මිටර් 20 ක පමණ දුරින් ලිද හා වැසිකිලිය පිහිටා තිබුණි. මෑත කාලයේදි කිසිවෙකු නොසිට වසාදමා තිබු බැවින් මකුලු දැල් බැදි අපිරිසිදුව තිබු කාමරය පැය භාගයක පමණ වෙහෙසකින් පසු රාඡු විසින් පිරිසිදු කරගන්නා ලදි. කාමරය පිරිසිදු කරන අතර ඇදේ මෙටිටය යටින් මතුවු දෙයින් රාඡු බිරාන්ත විය. එහි තිබි කාන්තාවන් විසින් හදින තනපට 3ක් හා යට අදුන් (ඡංගි) 5 ක් දක්නට ලදි. මෙිවා කවුරුන් හෝ සගවා තැබුවාද නැත හොත් තමා පැමිණිමට ප්‍රථම එහි කාන්තාවන් ලැගුමි ගත්තාද යන්න රාඡුට ගැටලුවකි. 


ඒ ගැන ගණනකට නොගත් රාඡු එම දෑ කාමරය ඉදිරිපස පොල් ගස මුලට එම දෑ ගෙන ගොස් දැමුවේ තම කාමරය තුල තවත් තබාගැනිමට නිෂ්පල බැවිනි. තම කාමරය පිරිසිදුකර අහවර රාඡු ලිදට ගොස් රිසිසේ දිය නෑවෙිය. ලිදෙන් ඔන තරමි නාන්න වැඩිය ෂවර් එක පාවිච්චි කරන්න එපා. ඒ ඇන්ටිගේ ඔවදනය. සැන්දෑ කාලය නිමාවෙමින් රාත්‍රිය උදාවිම ආරමිභයත් සමග රාත්‍රි ආහාර ගැනිම සදහා රාඡුට බෙිකරිය වෙත යා යුතුය. ඔහු වෙිලාසනම පිටපත් වුයේ තමන්ට තාමත් නුපුරුදි ඉසවිවක මාර්ග ගැන හරිහැටි අවබෝධයක් නොමැති නිසාවෙනි. තමන් එනු දුටු කවිදු ‘ආ.. රාඡු මම එන ගමන් කෑම ඒක ගෙන්න හිටියේ‘ කිවෙිය.


රාඡු ; නෑ අයියේ මං ඉතිං පාරවල් ගැන වැඩිය දන්නෙත් නෑනේ ඒකයි වෙිලාසන අවෙි.


කවිදු ; එකට කමක් නෑ. මාත් වැඩ ඇරිලා යන්නේ බෝඩිම ලගින් මට දවල් කියන්න අමතක උනා. මං 8ට විතර යන්නේ ඉන්න පුලුවන් නමි දෙන්නාම යමු.


තමන් පැමිණි දිනම කුලුපග මිතුරකු මුණ ගැනිම කෙතරමි වාසනාවක්දෝ කියා රාඡුට සිතින. කවිදු වැඩ කලේ බේකරියේ ගබඩා අංශයේය. ඔහුගේ රාඡකාරි 7.30ට පමණ අවසන් වන බවත් 8ට පමණ පිටපත්වන බවත් කවිදු විසින් රාඡුහට පැවසීය. රාඡුගේ සිත තාමත් නොසන්සුන්ය. අලුත් රැකියාවක්. අලුත් තැනක්. අලුත් නවාතැනක්. තමන් නිවසින් බොහෝ දුර ඇත බවද විටෙක රාඡුට සිහිගැන්විය. තම නිවසේ මව. පියා. සහෝදරයන් රාඡුට නිතැතින්ම මතක් විණ. කවිදුගේ වැඩ අහවර ඔහුගේ පාපැදියේ නැගි රාඡු ඔහුට සමුදි බත් එකද රැගෙන තම බෝඩිමි කාමරය වෙත පිය මැන්නාය. රත්‍රි ඝණ අදුර මුලු වත්තම වෙිලාගෙනය. ඇන්ටිගේ නිවස පිටුපසට වන්නට බෝඩිමි කාමර පිහිටා තිබුණාය. අදුරේම තම කාමරය වෙත ගමන කරන රාඡුට වැඩඇරි නවාතැන් ස්ථානයට ආ අයවලුන් රාත්‍රි ආහාර පිසින අන්දම. ලිද ලග නාන අයවලුන් අදුරේ දුටුවද ඒ කවුරුන්ද යන්න අනුමාන කිරිමට හැකියාවක් නැත.


රාඡු තම කාමරයේ දොර හැරියා පමණි.


කාන්තාවන් ; මල්ලී මෙි ඇදුමි කොහෙද තිබුනේ. මෙි ඇදුමි අපේ. අපි දන්නේ නෑනේ මල්ලී මහ වනචරයෙක්. උමිමන්තකයෙක්. අසහනකාරයෙක් කියලා. මෙිකේ අසහනකාරයෝ පිරිලා. චික් විතරක් මෙිකේ අසහනකාරයෝ ඒකකනේ අපිට ඡිවත් වේලා ඉන්න වෙන්නේ............


කාන්තාවන් පැවසු දෙයින් රාඡු බිරාන්ත විය. සිදුවුයේ කුමක්ද. සිදුවන්නට යන්නේ කුමක්ද පවා සිතාගත නොහැකිව තවමත් තමන් සිටගත් තැනමය. ගැහැනුන්ගේ කරචිචලයට බෝඩිං කාමර වල සියල්ලෝම මිදුලට පැන රාඡුදෙස  වපරඇසින් බලාගෙන.  කිසිත් කරකියා ගත නොහැකි රාඡු සියල්ලෝම ගියපසු කාමරයේ දොර අගුලුලා වතුර පොදකින් තොල තෙමාගෙන ඇදට වැටින. තමන් විසින් ඇදේහි මෙටිටය මට තිබු ඇදුමි පොල් ගස මුලට දැමිම හේතුවෙන් මෙි දේ සිදුවන්ට ඇත. එක්කෝ ඒවා නොදා ඉන්න තිබිබෙි. නොදා හිටියත් කවදා හරි ප්‍රශ්ණයක්. තම මවගේ ඇදුමක් වුවද රාඡු කිසිදිනෙක යමි ආශාවක් උපද්දවාගෙන ගෙන නොමැත. කල්පනා සාගරයක මිදි උන් රාඡුට නින්ද ගොස්ය. රාත්‍රි කෑම පත තවමත් මෙිසය මතය. රාඡුට ඇහැරුනේ පන්දර 2.35ටය. ඒ ඔහුට දැනුනු බඩගින්න නිසාවෙනි. 


බත් පත දැන් කන්නට පිරියක් නැත. තේ එකක් හෝ සදාගන්නට අවැසි කිසිත් නොමැත. වතුර බෝතලය ගෙන එය බි හිස් කල රාඡු ඇදට වැට කල්පනා කරන්නට විය. පාන්දරම කාටත් නොකියා නැවත ගමෙි යනවා රාඡු තිරණයකට එළඔුනේය. එත්.... මං ගමෙි ගිහිං මොනවාදි කියන්නේ. අනික මං නොකරපු දේකට ඇති පසු තැවෙන්නේ රාඡුගේ සිතතුලම වදනින් වදනින් වාද කරන්ට විය. අද එළිවෙන්නටත් පරක්කුය. බඩගින්න ඊටත් වැඩියෙන් රාඡුට දැනින. නෑ මං ගමෙි යන්නේ නෑ එන දේකට මුහුණ දෙනවා එසේ දැඩි ලෙස සිතු රාඡු ලිද ලගට ගොස් මුහුණ සෝදා රැවුල කැපුවාය. එහෙත් තාම වෙිලාව 4.30 ලෙස සටහන්ව තිබිණ. තමනට වැඩට එන්නට කීවෙි 8ටය. මං 7ට විතර යනවා එසේ සිතමින් සිටියදි රාඡුට නින්ද ගියේය. නැවත ඔහු අවදිවන විට වෙිලාව 6.53 ලෙස සටහන්ව තිබින. ඉක්බිතිව මුහුණ පිසදා ලැස්තිවු රාඡු දොර අරින්ට මත්තෙන් නැවතත් කල්පනා කලේය.


ගැනු ටික ඔක්කෝම උදේම මගේ කාමරය ඉස්සරාද. නැවතත් පෙරදා ඔවුන් විසින් වදාල වදන් රැවි දෙන්නට විය. තවත් ප්‍රමාද වුවහොත් පළමු දිනම රස්සාවෙන් අස්කරනු ඇතයි සිතු රාඡු දොර හැර පිටතට පැමිණියේය. කවුරුන් හෝ පෙනෙන්ට නොමැත. ඉදිරියට පිය මනින අතර මැදිවියේ කාන්තාවක් කාමරයක දොරින් මතුවිය. ඉවරයි......................... රාඡුට කියවින.


කාන්තාව ; අනේ මල්ලී අපිට සමාවෙන්න ඊයේ උනු දේට අපි දන්නේ නෑ ඔයා ඊයේ කාමරයට ආවෙි කියලා. අපි හිතුවෙි කලින් හිටපු කෙනා ඔයා කියලා..


රාඡු ; හරි අක්කේ..............


තවත් කිසිත් නොකී රාඡු ඉදිරියට පිය මැන්නාය. තම සිතවු මහා බිය කෙමෙන් කෙමෙන් මැකී යන්නට විය. රාත්‍රිය පුරාම කුසගින්නේ වු රාඡු අසල තේ කඩයකට වැදි තේ බොන ගමන් ඒ සිදුවිම එලෙස විසදිම ගැන තුටු පල කලාය. දිනපතා තමන්ට කඩයෙන් තේ බිමට තරමි ප්‍රමාණවත් මුදල් නොමැති බැවින් තමාලග වු මුදල ප්‍රවෙිශම් කරගැනිමට රාඡු සිතා ගත්තාය. ඔහු බෙිකරිය වෙත පිය මනිද්දි මැදිවියේ කාන්තාව තමා වෙත පැමිණියේ දුහුල් රාත්‍රි ඇදුමකින් බව රාඡුට මතක් වුයේ දැන්ට. ඒ දුහුල් ඇදුම හරහා විනිවිද භාවය දකින්ට තරමි සිතක් එම අවස්ථාවෙි රාඡු හට නොවිය.


රාඡුට වැඩ කරන්නට ලැබුනේ කවිදු සමග ගබඩා කාමරයේය. එය තරමි අස්වැසිල්ලක් රාඡුට නොවින. කවිදුට හා රාඡුට පැවරි තිබුනේ බෙිකරියේ ගබඩා අංශය වෙත රැගෙන එනු ලබන භාණ්ඩ තොගගත කිරිම. අවශ්‍ය ප්‍රමාණයන් ලබාදිම හා ඒ සදහ වන පොත්පත් නඩත්තු කිරිමය. කවිදුට සහය වන අතරතුර ගබඩා කාමරයේ සිදුවන සිදුවිය යුතු සියල්ල රාඡුට පැවසු කවිදු තමන්ට එල්ල වන අනතුරු ඇගවිම ගැන පවා රාඡු දැනුවත් කලා. දිවා ආහාර ගන්නා අතරතුර තමන් ඊයේ මුහුණදුන් අකරතැබිබය ගැන රාඡු කවිදුව දැනුවත් කලා. තවමත් බෙිකරියේ වැඩකරන නුවරඑළියේ ගයාන් නැති පුද්ගලයකු රාඡුට පෙන්වු කවිදු ඒ ඔහු බවත් දැනට වෙනත් බොඩිමක සිටින්නේ ඒ හේතුවන් බවත් පැවසුවා. තවද බෙිකරියේ සිදුවන අකටයුතුකමි හා අයිතිකාර මැඩමිගේ සහෝදරයින් විසින් සිදුකරනු බලපෑමි හා මැඩමි බෙිකරයේ රියදුරු සමග අනියමි සමිබන්ධයක්ද පවත්නා බව රාඡු දැනුවත් කිරිමට කවිදු අමතක නොකලේය.


වෙිලාව රාත්‍රි 7.30 වන විට දෙදෙනාම පාපැදියෙන් විත් රාඡුව ලයන් හන්දියෙන් බස්සා කවිදු කොටුගොඩ පිහිටි තම නිවසට යන්නට වුවා. බෝඩිමි වත්තට ඇතුල් වනවිට නැවතත් රාඡුගේ සිත දෙගිඩියාවෙන් ඉපිල ගියේය. පෙරදින සිදුවු සිදුවිමට තමන් කිසිදු ලෙස සමිබන්ධ නොවුවද ගැහැනුන්ගේ වාචිල මුවින් පිටවු වදන් නැවතත් සවන් වැකෙන්නට විය.


තමා කාමරයට පැමිණෙන විටත් තැනින් තැන කතාබස් කරමින් උන් ගැහැනුන් 4 දෙනෙකු තම කාමර ඉදිරයට එනු දුටු රාඡු බත් පාර්සය මෙිසය මත තමා තැතිගත් සිතින් යුතුව දොර අභියසට සිට ගනිද්දි ඉදිරිපස ගැහැනුන් හඩ අවදි කලා.


කාන්තාවක් ; අපි දන්නේ නෑ මල්ලි ඔයා ඊයේ අලුතෙන් ආවා කියලා. අපි හිතුවෙි කලින් කාමරේ හිටපු කෙනා ආයේ ඇවිත් කියලා. ඇන්ටිගෙන් ඇහුවාම තාම කිවෙි අලුත් කෙනෙක් කියලා.


කාන්තාවක් ; අපේ ඇදුමි නැති වෙලා දැන මාසයක් විතර ඇති. ඇදුමක් සෝදලා වෙිලගන්න දෙන්නේ නෑ මල්ලි එක්කෝ උදේ නැගිටිනකොට ඇදුන් නෑ එක්කෝ ඇදුන් වල මොනා හරි ඡරාවක් හැමදාම ඇදුන් ගන්න සල්ලි නෑනේ මල්ලී. අපිත් මෙි ගාමන්ටි වල දුක්විදලා හමිබ කරන්නේ.


රාඡු ; මං කාමරෙ අස් කරන කොට ඇදේ මෙටිටෙි යට තිබිලා මං එළියට දැන්මෙි. ඊයේ ඔය වගේ දෙයක් වෙයි කියලා දන්නවානමි මං එළියට දන්නෙනත් නෑ. අනික ඒ මෙට්ටේ යට තිබුණා කියලා මට වැඩකුත් නෑ... එකයි මං පොල් ගහ මුලට විසි කලේ. 


කාන්තාවක් ; කමක් නෑ මල්ලි ඔයා හොද කෙනෙක් වෙන්න ඇති. අපි අදුන්නේ නැතුව තමා ඊයේ කෑගැහුවෙි. අපි දැක්කා වටෙි ඔක්කෝම බලාගෙනත් හිටියා ඔයා එහෙම නෑනේ ඒක නිසා කමක් නෑ. අපි යංනමි...


රාඡු ; හා ...........................


රාඡුට සිතට සැනසීමක් දැනුනේ එවියට. කෑම කන්නට මත්තෙන් ලිද ලගට ගොස් නා පිරිසිදුවි රාත්‍රි ආහාර ගෙන නින්දට වැටුනේ පෙරදිනද තමන්ට නිසි නින්දක් නොලැබිම නිසාවෙනි............


බොඩිමෙි ගැහැනුන් ටිට රාඡුට දැන් කුලුපගය. බොහෝ දිනවල රාඡු පැමිණෙන විට රාත්‍රි 9 පසු වන්නේ ඔහුගේ වැඩකිරිමෙි හැකියාව හා විස්වාසවත්ත බව නිසාම මැඩමි ඔහුව කාර්යාගයේ වැඩ කටයුතු භාරදුන් බැවිනි. බෙිකරියට අයත් කඩවල ආදායමි මුදල් ලැබෙින්නේ රාත්‍රි 8 න් පසුය. මැඩමිගේ සහෝදරයින් මෙහෙයවන ව්‍යාපාර ආයතන වල මුදල් ලබාදිමේදි අකටයුතුකමි සිදුවන බව කිහිප වරක්ම රාඡු විසින් මැඩමි දැනුවත් කර තිබිණ. රාඡුගේ පහසුව තකා බෙිකරි කාර්යායේ තිබු මවුන්ටං පාපැදිය රාඡුගේ පරිහරණයට තබාගන්නා ලෙස  මැඩමි දැනුවත් කිරිම නිසාවෙන් එය තමාගේ ගමන් බිමන් සදහා යොදා ගන්නට රාඡු කටයුතු කලා. දිනක් රාඡු කාමරය වෙත පැමිණෙන විට රාත්‍රි 10 පසුවි තිබිණ. තම කාමරයේ විදුලි බල්බ නොදල්වාම තුවාය කරට දමාගත් රාඡු ලිද ලගට යන්නට පෙරතුව තමන්ගේ මුත්‍රා බර පැත්තකට මුදා හැරිය. ලිද ලගින් එන සියුමි කෙදිරිලි හඩට සවන්දුන් රාඡු තම අසල පොල් ගසට මුවාවි සිදුවන්නේ කුමක්දෑය විපරමි කරන්නට විය.


ළද ලග නාන ලදුන් දෙදෙනා දිය රෙද්ද පිටින්ම එකිනෙකා වෙලෙමින් අනෙකා සිප ගනිමින්  ආලිංගනයක යෙදෙන බව රාඡුට යාන්තම දර්ශනය වෙනවා. කාටත් හොර රහසේ ලිද ලග විදින මෙි දෙය බැලීමට රාඡු සෙමෙන් සෙමෙන් හොර රහසේම ලිද ලගට විත් ඒ ආලිංගන රංගනය රසවින්දා. ඒ හා සමිබන්ධවි සිටන්නේ කවුරුන්ද යන්න නිශ්චය කිරිමට රාඡුට නොහැකි වුයේ ඝණ අදුර හේතු වෙනි. හරහාට වැටි තිබු පොල් කදක් මත වාඩිවු රාඡු රූපවාහීනි තිරයක දිගහැරෙන්නාවු දෙයක් පරිද්දෙන් දෙදෙනාගේ ක්‍රියාවන් දෙන බලා සිටන බව ඒ දෙදෙනාට පවා නොපෙනේ. කාන්තාවකගේ දිය රෙද්ද බිමට ඇද දැමු එක් කාන්තාවක් අනේකාගේ පපුව මතවිත් එහි රසයන් උරා බොන වග රාඡු අනුමාන කලේය. විටෙක අනෙකාගේ දිය රෙද්ද ඇද දැමු කාන්තාව දනහිස් බිම තබා අනෙක් කාන්තාවගේ උකුල දෙසට මුහුණ හොවාගත්තාය. මෙි කටයුත්ත රස බල රාඡුගේ රසවතාද ඔහු හැදවුන් යට ඇදුම ඉරගෙන පිටතට එන්නට දගලමින් සිටියේය.


සිප ගැනිමෙි ක්‍රියාවලිය අවසානයේ නිරුවතින් දෙදෙනාම වැලදගෙන එකිනෙකා පරයමින් තම රහස් තැන් මත රහස් තැන් තෙරපවා ගනිමින් ස්ත්‍රින් සොයන ආස්වාදය විදිමින් සිටි. තමන් මෙි දකින්නේ සැබෑ ඡිවිතයේ සිදුවන ඇත්තම ක්‍රියාවලියක් බැවින් රාඡු නිසොල් මංව එය රස වින්දාය. කාන්තාවන් දෙදෙනාගේ ආලිංගන නර්තනය තවමත් අවසන් නැත. තවත් ඉවසාගත නොහැකි රාඡු තම යට කලිසම පහත් කොට රසවතා දකුණතට ගෙන සෙමින් පිරිමදින්ට විය. කාන්තාවන් දෙදෙනාගේ ආලිංගයේ අවසානය ඉතාවෙිගවත් වෙමින් එකිනෙකා තරයේ බදාගෙන මද වෙිලාවක් ගත කොට නැවතත් පිරිිසිදුවි ඔවුනේගේ කාමරය වෙත පිය මනින ලදි.


අත අතින් සිදුකරන්නා වු ක්‍රියාව අහවර කල රාඡු ලිදෙන් වතුර ගෙන දිය නෑවෙිය. සීතල වතුර පොදට පවා තවමත් අප්‍රාණික නොවු තම රසවතා හොදින් ඡලයෙන් දොවනය කල රාඡු තුවාය හැද කාමරයට විත් රාත්‍රි ආහාර ගෙන ඇද මත විනි. තමන් මිට මද වෙිලාවකට පෙර දෑසින් දුටුඒ අනග රුගුමන් හේතුවෙන් ඉහත එසවි ඇති තම රසවතා තවමත් නිදා ගැනීමට සුදානමි නැත. අවුල්ව ගිය මනසින් යුතුව සයනයට වැටි රාඡු තම දකුණතින් ඒ රසවතා ඉහල පහල ගෙන යමින් ඒ ස්ත්‍රි ආලිංගනය සිහියට ගෙන තම ඉදුරන් පිනවා ගන්නට විය. තම සිතට තදින්ම කා වැදුනු ශාරිරයක්වි නමි එය සිහියට මවාගෙන ස්වයං විදනයෙන් තෘප්තිමත් විමට රාඡු බොහෙවින් ගිඡුය. මාස කිහිපයක සිට එවන් සුවයක් නොවිදි නිසාවෙන් තම හැගුමන් සමගින් රස දහාරාවන් ගලාගෙන යද්දි රෙදි කඩක් ගෙන තම රසවතා වෙිතින් පිටතට ගලාආ දෑ පිස දැමුවය............


රාඡුගේ රාඡකාරි සේවා පැය ගණන ප්‍රමාණාත්මකව ඉහල බැවින් දහවල් කාලයේ හැකිනමි විවෙිකයක් ගන්නා ලෙස ආයතන ප්‍රධානිය ලෙසින් දැනුම්දි තිබුණා. එසේ වුවද රාඡු එම විවෙිකය ලත් අවස්තාවන් වල කවිදු උදව් කිරිම. බෙිකරිය තුල නිශ්පාදනයන්ට සහයෝගයදිම හා විටෙක තම බොඩිං කාමරයට වැදි නිදා ගැනිමට ප්‍රිය කලේය. රාඡුගේ මෙි හැසිරිම බෙිකරියේ වැඩකරන කාගෙත් සිත් ගත්තේය. සති දෙකක් පමණ ගතවන්නටත් පෙර සෑමගේම ආදරය දිනා ගැනිමට රාඡු සමත්විය. තමාට පැවරි ඇති රාඡකාරි නිසි අයුරින් ඉටුකිරිම නිසාවෙන් මසක කාලයකින් පසු ඔහුගේ වෙිතනයද ඉහල දැමිය හැකි බැවි පාලන අධිකාරිය විසින් පවසන ලදි.


එදින පෙරවරු තම කාර්යාල කටයුතු අහවර රාඡු පාපැදියෙන් තම බොඩිං කාමරය වෙත ගමන් ගන්නා ලදි. මේ වේලාවේ බොඩිං කාමරවල කෙනෙකුද වෙන අතර ඒ සිටින්නේ නම් ඇන්ටි හා ඇගේ දුවත් පමණි. රාඡු හා වඩාත් කුලුපග කාන්තාවන් වුයේ ශ්‍රියාණි, අමිතා, නිලුකා හා ඡිනාදරිය. ඒ අතරින් ශ්‍රියාණි හා අමිතා මැදිවියේ කාන්තාවන්වු අතර, නිලුකා හා ඡිනාදරිගේ වයස අවුරුදු 24 - 25 ක් පමණ වන්නට ඇත. නිලුකා හා ශ්‍රියාණි දුව හා පුංචිය. ඔවුන් සිව් දෙනා කාමර දෙකක සිටින අතර එක්ව උයාපිහයා ගෙන කන්නේය.


ඡිනාදරි ; හලෝ මොකද අද වැඩ නැද්ද.


රාඡු ; වැඩ. උදේට පොඩි විවෙිකයක් ලැබේනවා මං ඉතිං කාමරේ පැත්ත ඇවිත් ඉදලා යන්වා. මොකෝ අද වැඩට ගියේ නැද්ද.


ඡිනාදරි ; අද සනීප නැහැ. ඒ නිසා ගියේ නැහැ.


රාඡු ; කෝ පෙන්න නම් අසනිපයක් නැහැ. කම්මැලි කමට ගෙදරට වේලා හිටියා නේ.


ඡිනාදරි ; හැම අසනීපයක්ම පෙන්නේ නෑ හලෝ.


රාඡු ; හා... හා... මම මේ අහන්න හිටියේ සෙනසුරාදා, ඉරිදා ඇවිත් යන පිරිමි කෙනා කවුද.


ඡිනාදරි ; ආ... ඒ නිලුගේ මහත්තයා. ඇයි එහෙම ඇහුවේ.


රාඡු ; නෑ... මං දැනගන්න ඇහුවේ. එයා කිහිප දවසක්ම මට මුණ ගැහුනා කතාකලේ නම් නෑ නිකං ඔරවාගෙන වගේ ගියා....


ඡිනාදරි ; ඒ එයාගේ හැටි හලෝ......


රාඡු ; එයාගේ හැටි කියලා මට ඔරවන්නේ මොකද කියලා බැලුවෙි. මේ ඒක නෙවි ඊයේ රෑ මාර සින් එකක් උනානේ.


ඡිනාදරි ; ඒ මොකක්ද.


පෙරදින රාත්‍රියේදි සිදුවු සිදුවිම රාඡු විසින් ඡිනාදරිට කිවෙි පොල් ගසකට හේතු වෙන් ගමන්ය. ඡිනාදරිද උන්නේ පොල් ගස් දෙකක් අතර තනා තිබු බංකුව මතය. රාඡු වටින් ගෙඩින් කී දෙයින් ඡිනාදරි එක් වරම තැති ගත්තේය. රාඡුට ඒ බව නොදැනුනත් තමන් ඒ දෙස බලාසිටි බැව් පවසා නොසිටිමට රාඡු වගබලා ගත්තේය.


රාඡු ; මං යනවා ටිකක් නිදා ගන්න..... ගොඩක් අමාරුනමි කතා කරන්න බෙහෙත් ටිකක් ගෙන්න යමු.


ඡිනාදරි ; බෙහෙත් ඕන නෑ හලෝ........


රාඡු ලිදෙන් ඇග සෝදාගන විත් සයනයට වැටුනි. තමා පෙරදින සිදුවු සිදුවිම ගැන ඡිනාදිරිට පැවසීම වරදක්ද යන්න කල්පන කරන්නට විය. ඡිනාදරිදගේ දේහධාරි සිරුර සිත් ඇදගන්නා සුලු කලුත් නැති සුදුත් නැති මධ්‍යම ප්‍රරිමාණයේ සිරුරකි. වරක් දුටු අයෙකු දෙතුන් වතාවක් උවුද ඒ දෙස බලා එහි රසය විදිනු නොවනු මානය. කල්පනා සාගරයේ ගිලි උන් රාඡුට නොදැනීම නින්ද ගොස්ය.


නිදා සිටින රාඡුගේ වතට යමේකු තට්ටු කරනු දැනුනු රාඡු එක වරම නැගිසිටියේය. ඒ ඡිනාදරිය.... රාඡුට කරකියාගත නොහැකි විය. ඔහු හැද උන්නේ කෙටි ෂොටකි. ශරිරය ඉහත කොටස නිරුවත්ය. ‘ෂ්ෂ්ෂ්.........‘ සමාධි තම දෙතොල් මත දඹරගිල්ල තබාගනිමින් කෑගසන්නට එපා යන්න රාඡුට හගවන්ට විය. සිදුවන්නේ කුමක්ද යන්න පවා සිතාගත නොහැකි රාඡුගේ හදවද වේගයෙන් ගැහේනට විය. ඡිනාදරි ආරාධනාවකින් තොරවම රාඡුගේ සායනය මත වාඩිවිය. මොහොත් නිහඩව කාලය ගෙවි යයි. රාඡුට සවන් වැකුගේ තම හදවතේ හඩත්, බිත්ති ඔරලෝසුවේ තප්පර කට්ට කැරකෙන හඩ පමණි. පරිසරය එතරමිම නිහඩය. පැවති නිහඩතාවය බිදිමින් ඡිනාදරි හඩ අවදි කලාය.


ඡිනාදරි ; ඇයි හලෝ ඔයා නරක දේවල් බලාගෙන හිටියේ.


රාඡු ; මො... මො.... න...


ඡිනාදරි ; ඇයි එද්දි කිවේ රැ ලිද ලග දෙනේනෙක් දැක්කා කියලා.


රාඡු ; මටමයි වෙන්නේ. එදා මෙහෙට ආව දවසේ ඇදුම් වල ප්‍රශ්ණයක්, ඊයේ නාන්න ගියාම තව ප්‍රශ්ණයක්. අනේ මන්දා..........


ඡිනාදරි ; එතකොට නාන්න ගිහිං ඔක්කෝම බලාගෙන හිටියාද.


රාඡු ; ඔි..... නැ.... නැ........


ඡිනාදරි ; නැත්තේ මොකද ඔක්කෝම බලාගෙන ඉදලා එනවා මෙතන බබා වෙන්න. ඒ දේවල් මට පුරුදු දේවල් නෙවි, නිලු තමා මාව පොළඹවා ගත්තේ. එයා එන්ගේඡ් වෙලා හිටියාට පිරිමි අයට කැමති නැ. එයාගේ අසාවන් මගෙන් ඉටුකර ගන්නේ නිලු හින්දා මාත් ඒ දේට යොමුවෙලා දැන්.


ඡිනාදරි එක දිගට කියවාගෙන ගියේය. රාඡු තවමත් සයනයේ උන් පරිද්දෙනි. ඇ මුමුණන අතර රාඡු ඒ ස්ත්‍රි දේහයේ රසමුසු තැන්වලට දෑස් යොමමින් එහි රසයන් දෑසින් වින්දාය. සිදුවන්ට යන්නේ කුමක්ද යන්න තවමත් රාඡුට සිතාගැනිමට නොහැකිය.


රාඡු ; කවුරු හරි ආවොත් ඔයාව දකියි නේ දැන් යන්න.


ඡිනාදරි ; කවුරුත් නොදකින ඒවා හොරෙන් නම් බලන්න පුලුවන් ලගට ආවාම තමා බැරි.


රාඡු ; ඇන්ටිවත් මේ පැත්තට අවොත් ඔක්කෝම ඉවරයි.


ඡිනාදරි ; ඇන්ටි මේපැත්තට එන්නේ සල්ලි ගන්නයි, ලයිටි ඔප් කරලා නැත්තමි ඔප් කරන්නයි විතරයි. මහ බය ගුල්ලෙක්.


රාඡු ; ඔවු බයයි තමා. මතකනේ එදා මං මෙහෙට ආපු දවසේ ඔක්කෝමලා එකතු වෙලා මට කියපු කතා. මං කවදාවත් එහෙම කරපු කෙනෙක් නෙවි.


ඡිනාදරි ; ඔවු කතා අහන්න හොද නෑ හොරන් බලන්න හොදයි. ඇත්තටම ඇයි කොල්ලෝ ගෑනුන්ගේ යට ඇදුමි වලට පෙරේත.


රාඡු ; මම දන්නේ කොහොද හලෝ......


ඡිනාදරිට තමන් මෙතෙක් වෙිලා හිරකරගෙන උන්නු ආශාවන් තවත් හිරකරගෙන ඉන්න හැකියාවක් ලැබුනේ නෑ. ඇය සයනයේ වැතිර වුන් රාඡුගේ දොතොල් සීරුවට සිප ගන්නා පටන් ගත්තේ උමතුවෙන් වගේ. මෙවන් දෙයක් කෙදිනක හෝ සිදුවේවි යන් නොසිතු රාඡු ඡිනාදරිගේ ඇරයුම පිළිගනිමින් ඇගේ දෙකොපුල් තම දෙකොපුල් මැද්දට ගෙන ඇ හා තරගයට මෙන් එකිනෙකා පරයමින් සිපගන්නා පටන් ගත්තේ හුරුපුරුදු කරුවෙකු මෙන්ය.


පෙරදින ලිද ලග සිදුවිම සිහියට නංවාගෙන තම හැගිම් සමුදායන් ඉස්මතු කරගත් රාඡු ඡිනාදරිගේ පිට පුරා තම දෑත් යවමින් ඈ තම වතට තවත් වතන් කරගනිමින් ඇ ආදරයෙන් මුසපත් කලා. රඡුගේ රලු අතැගිලි තම පිට පුරාවට ගෙනයමින් විදිනා ආලිංගන තෘප්තින් මතින් ඡිනාදරිගේ ඉදුරන් එකිනෙක පරයා අවදි වන්නට විය. තම දෙතොලින් රසවත් කල රාඡුගේ දොතොල් වලින් මිදුනු ඡිනාදරි ඔහුගේ බෙල් වටාත් පපුවත් සිප ගන්නට වුයේ නිලුගෙන් ලද අත්දැකීම් වලිනි. තම ඡිවිතයේ කාන්තාවක් සමග ආලිංගන වලින් ලද සතුටත් ප්‍රථම වරට පිරිමි සිරුරකින් ලබන ආනන්දනීය සැපයත් එකිනෙක අතර පුලුල් වෙනසක් ඇති බව ඡිනාදරි පලමු වරට රාඡුගේ හැසිරිම් අනුව තේරුම් ගත්තා.


ඡිනාදරිගේ ඉගටිය හරහා දෑත් යොමුකල රාඡු ඇය හැදඋන් ටිෂටරය සෙමෙන් ගලවා ඉවත් කලේය. වටකුරු තිසරුන් දෙදෙන එක් වරම තම පපුව මත පතිතවුයේ ඈ තිසර පටක් ඇගලාගෙන නොසිටි නිසාවෙි. රාඡුගේ ආභාෂයෙන් පන්නරය ලද ඡිනාදිරි තව නිරුවත් පපුව රාඡුගේ නිරුවත් පපුවට තොරපවා ගත්තේය. රාඡුගේ රතැගිලි ඡිනාදරිගේ සිරුර පුරාම ඔබ මොබ ගමන් කරද්දි දරාගත නොහැකි හැගිමිවලින් සන්නද්ධවු ඇය සයනය මත උන් රාඡුගේ සිරුර දෙපසට තම දෙපා යොමුකර රාඡුගේ සිරුර මතට පැමිණියේය. නැවතත් රාඡුගේ දොකොපුල් තම භාරයට ගත් ඡිනාදරි ඒවා මුසපත් කරද්දි ඡිනාදරිගේ වතපුරා සක්මන් කල රාඡුගේ දෑන් ඇගේ පිටපස පෙදෙසටත් එයින් නොනැවති ඇ හැද උන් කෙටි සාය ඉහල කල රාඡු එයද ඇගේ හිසින් පන්නා දැමිය.

ඡිනාදරිව ඉගටියෙන් අල්ලා ඉහලට කරගත් රාඡු ඇගේ තිසරුන් තම මුවගට ගෙන රිසිසේ එහි රසයන් උරා බොද්දි. තම රතැගිලි වලින් ඡිනාදරිගෙ තට්ටමි මිරිකමින් ඇ සුරලොවක් කර ගෙන යමින් උන්නා. තම හිසට සෘඡුවම ඇති තිරසරුන් යුගලය මාරුවට රසවත් වෙද්දි ඡිනාදරිගේ හිස බැදි කොන්ඩයද ගිලිහි රාඡුගේ හිස පුරාවටම පැතිර ගියා. මෙතුවක් කල නිලුකා සමග යහන් ගතව ලබන සතුට පරයමින් මෙි ලබන්නාවු අසීමිත සතුටින් පිනා උතුරා යමින් ඡිනාදරි හින් කෙදිරිලි නංවන්වට වුනා. ඇ මෙතුවක් නිලුකා හා සමග විදි රසය රාගික ආලිංගනයේ ඉහලම සැපත යැයි සිතා සිටියද එය අද එසේ නොවන වග සක් සුද්දක් සේ ඡිනාදරිට පැහැදිලි විය. රාඡුගේ වතින් එක පැත්තකට වුනු ඡිනාදරි ඔහු ඇද සිට කෙටි කලිසම පහතට කරන විට රාඡු තම දෙපා ආදාරයෙන් එය ඉවත් කලේය.


රාඡු ; ඉන්න ඔයාගෙත් ගලවන්න....


ඡිනාදරි ; අද බෑ හලෝ... මං පැඩි එකක් දාගෙන ඉන්නේ... අසනිපයි කිවේ එකට. යටි බඩ රිදෙනවා ඒ දවසට.


එසේ කී ඡිනාදරි රාඡුගේ සිරුරමත විත් ඔහුගේ පුරුෂ අවයවය මත ඇගේ රහත් තැන් තද කරමින් ඉගටියෙන් ඉහල පහල ගෙන ගියා. නිලුකා සමග යහන්ගත වන සෑම අවස්ථාවකම ගැහැණු අවයවයන් දෙක එකින්එක ස්පර්ෂ වන අයිරින් උකුල හසුරුවා පුරුදු ඡිනාදරිට මෙම කටයුත්ත එතරම් අපහසු කටයුත්තක් නොවිනි. ඡිනාදරිගේ කාර්යන් හදුනාගත් රාඡු ඇගේ ක්‍රියාවට සහය වෙමින් ඇගේ ගත සන්තර්පනය කිරිමට හැකි සෑම කටයුත්තකම නියැලුනා. වේගවත් අවසානයක් කරා ලගාවෙමින් උන් ඡිනාදිරිගේ වේගවත් හුස්ම ගැනිමත්, වේගවත් කෙදිරියන් වාතලයට මුසුකරමින් රාඡුගේ සිරුර හැකි උපරිමයෙන් බදාගනිමින් ඇගේ රස දහරාවන් මුදාහලා...... මොහොතක් නිහඩව උන් ඡිනාදරිව ඉහල ගත් රාඡු ඇයව මේසයට හේතු කරගෙන ඇගේ දෙකලව මුලම තම පුරුෂ ලිගුව තද කරමින් ඇගේ කලවා අතර වෙිගයෙන් ගෙන යමින් තමන් තුල කැකැරෙන අසාවන් මුදාහරිමට රාඡු උත්සහා ගත්තා.

එත් කෙනෙකුගේ උස් කතාවක් සවන් වකුනු ඡිනාදරි ඔහුව නවත්වා ගන්නට ඔහු වෙතින් ඉවත්ව ගියේය. තුවාය ඉන ලාගත් රාඡු සෙමෙන් කාමරයෙන් පිටතට විත් වටපිට විපරම් කර බැලුවද කිසිවෙකු නොවිය. ලද අවසරයෙන් ඇදුම් ඇදගත් ඡිනාදරි කෙමෙන් තම කාමරය වෙත ගියේ අතින් රාඡුට සංඥා කරමිනි. තමන් සේවාස්ථානයට යාමට නියමිිත වේලාව ආසන්න බැවින් ලිද ලගට ගොස් නාගත් රාඡු නැවත යන විටත් ඡිනාදරිව පෙනෙන්නට සිටියේ නැත...


මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි 


Comments

Anonymous said…
ikmata dannako katha tika

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම