Skip to main content

මදූ අක්ක

 


මදූ අක්කා අපිට දුරින් නෑයො වෙන අක්ක කෙනෙක්.තලෙලුයි ලස්සනට හැඩට ඉන්නවා කොන්ඩෙ ස්ට්‍රේට් කරලා.අවු.24ක්.බැඳල ඉන්නෙ චාමර අයියව. පඳිංචි වෙලා හිටියෙ ඈත ඉඳල හිටලා මෙයාලා අපේ ගෙවල් පැත්තෙ එනව.ආවම වැවේ නාලා..ඇවිදලා..සතුටින් ඉඳලා කාල බීලා තමා යන්නෙ. මදූ අක්කට තිබ්බෙ සෙක්සි පෙනුමක්. චාමර අයියා ඉතින් ටිකක් බොනව.

එක සැරයක් අපේ ගෙදර ඇවිත් ඉන්නකොට තමා මේ දේ උනේ. එදත් අපි වැවට ගියා නාන්න.නාලා ඉවර වෙලා හවස ෆිල්ම් හෝල් එකට යන්නයි හිතන් හිටියෙ ෆිල්ම් එකක් බලන්න. කොහොම  හරි එදා වැවේදි චාමර අයියට යාලුවො වගයක් සෙට් වෙලා බොන්න එකතු උනා. මම බොන්නෙ නෑ. චාමර අයියට ටිකක් වැඩි උනා ඒ වෙලාවෙ.

කොහොම හරි දෙන්නම කාර් එකේ දාගෙන මම ගෙදර ආවා.

චාමර අයියා වැටිච්ච තැන නිදි සිහියක් නෑ.අක්කට අවුල් ෆිල්ම් එක බලන්න බැරි වුන එකට. මගෙ ලැප් එකේ දෙමළ ෆිල්ම් වගයක් තිබුනා.මම අක්කට කිව්වා අක්කෙ අපි දෙන්නා ගෙදර ඉඳන් බලමු කියල. ඉස්සරහ කාමරේ ඇඳන් දෙකක් තියනව. එකකට චාමර අයියව වත්තන් කරන් ගිහින් දැම්මා. රෑ ගෙදර අය නිදාගන්න කිට්ටුව අපි දෙන්නා ෆිල්ම් එක බලන්න සෙට් උනා අර කාමරේම අනික් ඇඳේ. ලැප් එක ස්ටූල් එකකින් තියල කාමරේ ලයිටුත් නිමුව. දැන් ෆිල්ම් හෝල් එක වගේම තමා. චාමර අයියා නිදි.අක්කයි මමයි අනික් ඇඳේ ඉඳගෙන බිත්තියට හේත්තුවෙලා බලනෝ ෆිල්ම් එක.

අක්ක ගාව මාර සුවඳයි.මට ටිකක් ෆීල් උනා.අක්කා ඇඳන් හිටියෙ ඳනිස්ස ගාවට කොට සායකුයි ටී ශර්ට් එකකුයි. ලොකුවට කුක්කු දෙක පේනව දැන්. මට ආසාවෙ බෑ. කොන්ඩෙත් කඩල දාගෙන හිටියෙ. ෆිල්ම් එක බලන අතරෙ මම අක්කගෙ කර වටේ අතක් දාගත්තා.වෙනදත් එහෙම දාගන්න නිසා අක්කට ගානකුත් නෑ.

මම ශේප් එකේ ඇඟිලි වද්දන්න ගත්තා කුක්කුවක. අක්ක ෆිල්ම් එක බලනව.ඔහොම ඉන්න ගමන් මන් අනිත් අතින් අක්කගෙ කකුලෙ කලව හරිය ලාවට ටච් කරා සායට උඩින්. ටිකක් උඩට එන්න හදනකොටම අක්ක මගෙ අතින් අල්ලගෙන. තමුසෙ මොකද කරන්න හදන්නෙ.මම කවුරු කියල හිතුවෙ කියලා ඇහුවා.සද්දෙන් ඇහුවෙ නෑ හැබැයි.හොරෙන් වගේ ඇහුවෙ.


මන් ටික බය උනා.හැබැයි බයට වැඩිය ලොකුයිනෙ මෝල. මට බලෙන් හරි ඒ වෙලාවෙ මදූ අක්කව ඒකට පොළඹව ගන්න ඕන උනා. මම කරවටේ දාලා තිබුන අතෙන් තද කරලා මේකිගෙ කට අල්ල ගත්තා. මදූ අක්කා අත ගලවගන්න දඟලනව.  මන් අනිත් අතින් තදින්ම මිරිකුව තන් ගෙඩි දෙක. අක්කට රිදිලා කෙඳිරි ගෑවුනා. චාමර අයියා හොඳට ගොරවනව.  මන් එහෙම්මම අත යැව්වා සාය අස්සට. අක්කත් වෙලාවට පෑන්ටිය දාලා නෑ රෑ හින්ද වෙන්න ඇති.මට අහු උනේ මුලින්ම කලව වල මුල් හරිය.මේකි කකුල් තද කරන් දඟලනවා.

 ඒ පාර මන් එකපාරටම ඇඳට පෙරලගෙන තොල් දෙක හපාගත්තා කටින්.මට අඩ අඳුරෙ පේනව කඳුලුත් ඇවිත් අක්කට. මන් සෙන්සිටිව් විදියට තොලක් දැම්මා අත්දෙකෙන් අල්ලගෙන.අක්කා මූන හරව හරව එපා කිව්වා හොරෙන්. මන් ඇතඇරිය නෑ.

කොහොම හරි එක අතක් පහලට යවල අක්කගෙ පූසි පැටියා හොයාගත්තා.අක්කා ටිකක් යටත් උනා මට එතකොට.මම අක්කගෙ ඇඟ උඩ.මන් හෙමිහිට චූවා වටේට අතගෑව.අක්ක හෙමින් කකුල් පලල් කරන ගමන්..

ආහ් එපාහ්...මල්ලියෝ...ම්ම්හ්හ්හ් කිය කිය කොඳුරනව මගෙ කනට.

මට දැන් බයක් නෑ.මන් දන්නව ආසාවෙන් ඉන්න බව අක්කත්.නැත්තම් හයියෙන් කෑගහන්න තිබුනනෙ. මේකි බොරුවට කෙඳිරි ගානව..ඉකි ගහනව...ම්ම්ම්ම්හ්...ආව්.....මල්ලීහ්......ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ් කිය කිය..


මන් ශේප් එකේ ටී එක උස්සලා බ්‍රා එක ගලවල දැම්මා. අක්කා බොරුවට තන් දෙක වහගෙන..ම්ම්ම්ම්හ් එපා පැටියෝහ්...ම්ම්ම් කියනව. මන් අත බලෙන්ම අයින් කරල නිපල් එකක් කටේ දාගත්තා.අනික් නිපල් එක අල්ලගත්තා අතින්. මගෙ ශොටත් ගලවලා අක්කගෙ පලල් කරපු කකුල් මැඳින් මගෙ කකුලක් තිබ්බා. අක්කා ඉන උස්ස උස්ස පූසිව මගෙ කකුලෙ ගාවනව.මම බඩ දිගේ ඉබගෙන පහලට ගියා.

බුරියට දිව දානකොට අක්කා අත් දෙක දෙපත්තට දාගෙන ඇඳේ ඇබරෙනවා..  

මන් පහලට ගිහින් මයිල් අතරිම් අක්කගෙ මැ ඇටේ පාදගෙන සූප්පු කරා. ඒ ගමන් ඇගිල්ලක කෙල ගාලා පස්සට ඇතුල් කරා.අක්කට ඒක ටිකක් රිදුනා.උඩට ඉස්සුනා ඇඟිල්ල පස්සට දානකොට.මට දුක හිතුනා රිද්දන්න ඒපාර් මන් පස්සෙ හිල අගිල්ලෙන් පිරිමඳින ගමන් අක්කගෙ චූවා ඉරෙව්වා..

මමත් උරවල උරවල අක්කට යන්න එනකොට නවත්තනව. අක්කා ඇඹරෙනව කෙඳිරි ගානව ඉවරයක් නෑ.

බැරි තැන අක්කා කෙලින් වෙල රහසින්ම මට පින්සේන්ඩු උනා.අනේ රත්තරනේ මට යවන්න දැන්.. නවත්වන්න එපා යන්න එනකොට.ඉවසන්න බෑ ම්ම්ම්ම්හ්... කිව්වා..

 මම ඇහුව එතකොට මුලින් මට බැන්නෙ කියලා..


අක්කා කියනව..සමාවෙන්න වස්තුවේ මට..ඕන දඬුවමක් දෙන්න ඒකට..මට යවන්න දැන් කියලා. අක්කම මගෙ ඇඟිල්ලක් අරන් චූවෙ ඔබා ගත්තා..මම අක්කව ඇඳෙන් නැගිට්ටවල  ඇගිල්ල චූව ඇතුලට දාගෙනම කිව්වා මට බැන්නට මේක තමයි දෙන ඳඩුවම කියල.

අක්කා අහනව මොකක්ද මගෙ මල්ලි පැටියො ඉක්මන්ට කරන්න කියල.


ගෙදර මිනිස්සුත් නිදි ඒ වෙනකොට.මම අක්කට කිව්වා මම පිටිපස්සෙන් ඔයාගෙ පුසී එකට ඇඟිල්ල දාගෙන ඉන්නව ඔයා ඔහොම්ම කුස්සියට ඇවිදන් යන්න ඕනෙ කියල..අක්කා කෙඳිරි ගගා පලල් කරන් කකුල් තිය තිය යනව දැන්. ජූස් බේරෙනව මගෙ අත දිගේ..මන් පිටිපස්සෙන් අත දාගෙන ඇවිදින අතරෙ ඇගිල්ලෙන් ෆක් කරනව. මන් ඇගිල්ල චූවා ඇතුලෙන් පිටිපස්සට අදිනකොට අක්කා නවතිනව.ඉස්සරහට තද කරාම ආයෙ ඇවිදිනව.මාරම ෆන්.  ඔහොම එක්කන් ගියා කුස්සියට.මම කිව්වා දැන් මට වතුර එකක් අරන් දෙන්න කියල. අක්කා වීදුරුවක් අරන් වතුර් පුරව්නකොට අමම හයියෙන් ෆක් එකක් දුන්නා ඇඟිල්ලෙන්.ආපු සතුටට අක්ක තව වටිකෙන් වීදුරුව අත අරිනව. ඒ පාර වතුර එක බීලා අක්කව උස්සන් ආයෙ ආව කාමරේට මම.

 ඇවිල්ල අක්කව තියල මම ඇඳේ නිදාගන්න ගමන් කිව්වා දැන් අක්ක කැමති දෙයක් කරන්න කියල. ඒපාර එයාම මගෙ ඇඟ උඩට ඇවිත් මගෙ එක එයාගෙ එකට දාගෙන සායෙන් වහගෙන හොඳට ඇරගත්තා. ටිකක් වෙලා ඇරගෙන අක්කට මහන්සියි දැන්.. මන් එහෙම්ම අක්කව මූන උඩට අරන් උරවන්න ගත්තා අක්කගෙ කිම්බ. ඒපාර නැවත්තුවේ නෑ දිවෙන් ෆක් කරා.ටිකකින් මම නෑවුනා ජුස් වලින් අක්ක පන නැතුව මගෙ ඇග උඩ වැටිල ඉන්නව.


ඊට පස්සෙ අක්කව ඇඳේ මුනින් අතට නිදි කරවලා සාය උස්සලා ආයෙත් පිටිපස්සෙන් බඩුවට දාලා මම ගැහුව වේගෙන්.අක්ක හැලහොල්මනක් නැතුව දීගෙන හිටිය.මන් බඩු ටික පුකට දැම්මා අවසානෙ...

මම ඊට පස්සෙ අක්කගෙ සායත් පහතට දාල හදල අක්ක ගාව නිදාගෙන ඇහුව තරහයිද කියල.

මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි.

Comments

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම