Skip to main content

මගේ වයිප් ශෙහානි 02

 



මම ටිකක් කලින් ගෙදර ආවා 5ට විතර. වෑදගත් කොල් එකක හිටියෙ මම එහෙම්මම දොර ඈරගෙන ගේ ඈතුලට ගියා. ඈතුලෙ දමිත් සොෆා එකේ වාඩිවෙලා හිටියා. ශෙහානි ටවල් එකකුත් ඈදගෙන සොෆා එකේ ඈන්ඩ්දට බරවෙලා හිටියා. ටවල් එක තන් දෙක වෑහෙන්න ඈදලා හිටිය නිසා පහල ඔක්කොම එලියෙ. යන්තන් තුන්මුල්ල වෑහිලා, ගල් දෙක දිලිසෙනවා ලයිට් එලියට. ෆිල්ම් හොල් සිද්දෙයෙන් පස්සෙ දවස් දෙකක් විතර මේවිදියට දමිත් ශෙහනිත් එක්ක ගතකරලා ගිහින් තියෙනවා. දෑන් ඒ දෙන්නම දන්නවා මගෙන් එයාලට ප්‍රශ්නයක් නෑ කියලා. අනික කොහොමත් මොන දේ කරත් ශෙහානි හන්ගන්නෑ කිසිදෙයක්, ඔනිදෙයක් මට කියනවා. මම ෆොන් එක කට් නොකර කනේ තියාගෙනම දමිත්ට කතා කරා.

මම: ගොඩක් වෙලාද ඈවිල්ලා.

දමිත්: ම්ම්.. උදේ ආවෙ, දෑන් යන්න ඔනි. හෙට ගමේ යනවා සති දෙකකට විතර.

මම කොල් එකක ඉන්නෙ කියලා දමිත් ට අතින් පෙන්නලා කුස්සිය පෑත්තට ගියා.

වයිෆ්: කුස්සියෙ ලෙමන් හදලා ඈති, අරන් බොන්න.

මම ලෙමන් වීදුරුවක් බොන ගමන් කොල් එක කරගෙන ගියා. කුස්සිය ඈහෙනවා දෙන්නාගෙ කසු කුසුව. ශෙහානි තමයි හිනා වෙවී කච කච ගාන්නෙ. ඉන්න ගමන් මම සාලෙ පෑත්තට ඈහෑක් දාලා බෑලුවා. මට පෙන්නේ ශෙහානිගෙ පිටිපස්ස විතරයි. දමිත්ව කවර්වෙලා පේන්නෙ නෑ.

දමිත්: ආයෙ හිතුනොත් තමා එන්නෙ. එහෙනම් අන්තිම පාරට පෙන්නන්න.

වයිෆ්: මට බෑ, ඒ මොකටද.

ශෙහානි හිනා වෙවී බොරු ආඩම්බරකමක් පෙන්නුවා. කතා කර කර ඉන්න ගමන් එයා ටවල් එක දිගෑරියා. මම දෑක්කෙ ටවල් එක දිගෑරගෙන ඉන්නවා විතරයි, මම හිටියෙ එයාගෙ පිටිපස්සෙනෙ. ඉස්සර හිටපු දමිත්ට මුලු ඈගම පේනවා ඈති. 


පස්සෙ ආයෙත් ටවල් එක ඔතාගත්තා. හම්මේහ් මේකි වගෙ පිස්සියක් නම්. මේකි දමිත්ව පිස්සු වට්ටනවා. කොහොමහරි දමිත් මට යන්නම් කියලා ගියා. දමිත් ගියාට පස්සෙ මම ශෙහානිව පිටිපස්සෙන් බදාගෙන ඉම්බා.

වයිෆ්: මොකද මහන්සි නෑද්ද.

මම: ටිකක් විතර්. මට තව ලෙමන් වීදුරුවක් දෙන්නකො, ඒක රසයි.

ශෙහානි කුස්සියට යනකොට මම පිටිපස්සෙන් ගිහින් ටවල් එක කෑඩුවා. ශෙහානි හිනා වෙවී එහෙම්මම කුස්සියට ගියා. හම්මේහ් ඈගේ හෑඩෙ පිස්සු හෑදෙනවා. ඉතින් දමිත් නෙමෙයි ඔනි එකෙක් එකෙක් පිස්සු හෑදෙන එක කියන්න දෙයක්යෑ, ඔනි බර පන්තියක එකෙක්ට අදින්න පුලුවන් කදක් තමයි මේක. මම අයෙත් ශෙහානිව මගේ පෑත්තට හරවලා තොල් කිස් කරලා කුස්සෙයෙ පුටුවෙන් වාඩි වුනා.

මම: මොකද අදත් හොද අඩව්වක් ඈල්ලුවද

වයිෆ්: හිහි.. ඔව් ඔව් අඩව් නෙමෙයි, තොවිලයක්ම නෑටුවා.

මම: ඉස්සර අපි හිටපු විදිය මතකද ඔයාට. ඉස්සර මම වෑඩ ඈරිලා ඈවිදිල්ලත් ඔෆිස් වෑඩ, ඔයා ටීවි එකේ මූවි එකක් හරි මොකක් හරි දාගෙන බල බල ඉන්නවා. දෑන් අපි කොච්චර ක්ලොස් ද, අපි හෑම දේම කතා කරනවා, ශෙයා කරගන්නවා. ෆන් එකේ ඉන්නවා.

වයිෆ්: ඒක නම් ඈත්ත තමයි බබා.

ශෙහානි මට ලෙමන් වීදුරුව දීලා කිස් එකක් දුන්නා.


ඉට පස්සෙ දවසක හවස මම වෑඩ ඈරිලා එන ගමන් ශෙහානිටත් කිව්වා මාත් එක්ක ගෙදර යන්න ඉන්න කියලා, ශෙහානි ගියෙ එයාගෙ යාලුවෙක් කතා කරපු වෑඩකට, යාලුවා තමයි සමන්තා. එයා අපි දෙන්නගෙම යාලුවෙක්, ශෙහානිත් එක්ක කතා කරලා මට සෙට් කරලා දුන්නෙ එයා තමයි. සමන්තා එකවුන්ටින් සයිඩ් එකේ ඔෆිස් එකක තමා වෑඩ කරන්නෙ, එයාට ලොකු පොස්ට් එකක් තියෙනවා. ශෙහානිත් මෑරි කරලා ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්න කලින් එතන ටිකක් වෑඩ කරා. සමන්තගෙ ඔෆිස් එකේ වෑඩ වෑඩි කාලෙට ශෙහානිට කතා කරනවා පාර්ට් ටයිම් විදියට ඈවිත් හෙල්ප් එකක් දෙන්න.






මගෙ වාහනේ අවුලක් ආවා, පස්සෙ මම බස් එකක ආවා එයාටත් එකේ නගින්න කියලා. මම පස්සෙම සීට් එකේ මෑද හරියෙ වාඩි වුනා, ඒත් එයා නගින තෑන වෙනකොට කට කපලා සෙනග. පස්සෙ මම නෑගිටලා බෑලුවා එයා ඉන්නවද කියලා. එයා හොල්ට් එක ඉස්සරහට වෙලා බලන් ඉන්නවා. ඒත් එක්කම මම දෑක්කා හොල්ට් එකේ පෑත්තක ඉදන් කොල්ලෙක් එයාගෙ ඈග දිහා බල බල පෑනි හලනවා. මිනිහා කලු උස කොල්ලෙක්, රස්තියාදුවෙක් වගේ. කොහොමත් ඔය හොල්ට් ගානෙ පාරවල් ගානෙ ඉන්නවනෙ යන එන කෙල්ලො දිහා බලලා ඈස් පිනවා ගන්න එවුන්.

එයා ඈදන් ගියෙ කලුපාට ස්කර්ට් එකයි, ලා නිල් ශර්ට් එකක්, ඔෆිස් කිට් එකක්. එයා ඈගට ගානට තියලා ඈදුම් මස්සවන නිසා, ඈගේ හෑඩේ හොදට පීනවා. තන් දෙක හිරවෙලා ඉලිප්පිලා, ස්කර්ට් එකත් දනහිසට ටිකක් උඩින් ඉවරයි ඒක නිසා ගල් දෙකත් සුදුවට පේනවා. මම ශෙහානිට මිස් කොල් එකක් ගෑහුවම තමයි එයා නෑග්ගෙ. පිටිපස්සෙ දොරේ මිනිස්සු හිටපු නිසා ඉස්සරහින් තමයි එයා නෑග්ගෙ.

එයාට කතා කරන්න මම නෑගිට්ටා, කොහොම හරි මට සීට් එක නෑතිවුනා. මම පිටිපස්සෙ දොරත් එක්කම සීට් එක ගාව සෙනගගොඩේ හිර වුනා. ශෙහානිව කොන්දා බස් එකේ මෑද්දට එවුවා, එයා යන්තන් මාව දෑක්කා. කොහොම හරි එයා බස් එකේ මෑද හරියෙන් සීට් එකක ඈන්දක් අල්ලගත්තා. බස් එකේ සෙනග වෑඩි වුනා. මට ශෙහානිගෙ පිටි පස්ස විතරයි පෙන්නෙ. ඈදන් හිටපු ලේඩි-ශර්ට් එක ස්කර්ට් එකට යටකරලා තිබුනෙ. ඒක කොන්දට ඈලිලා, එයාගෙ කොන්ද දිගෙ පහලට ලස්සනට කර්ව් වෙලා, අයෙත් පස්ස නෙරලා මහතට තියෙනවා. කොන්දා යන ගමන් අතුල්ලගෙන ගියා.

කොන්දා: ඔය ඉස්සරහා හිරවෙලා ඉන්නෙ නෑතුව , බස් එකේ මෑදට එන්න.

ඉස්සරහා සෙනග ගොඩෙන් කලු පාට මූනක් මිනිස්සු තෙරපගෙන මෑද්දට ආවා. ඒ අර හොල්ට් එක ගාව ඉටපු රස්නියාදුකාරයා නේද. ඌ ඈවිල්ලා ශෙහානිට එහා පෑත්තෙ හිටපු මිනිහගෙ පිටිපස්සෙන් බස් එකේ මෑද පොල්ලෙ එල්ලුනා. සෙනග එහා මෙහා වෙනකොට මිනිහා හෙමීට ශෙහානිගෙ පස්සට සෙට් වුනා. මම හිටියෙ දොරවල් තියෙන පෑත්තෙ සීට් පොලිමේ, ශෙහානි හිටියෙ ඩ්‍රයිවර්ගෙ සයිඩ් එකේ. ශෙහානිගෙ හෑන්ඩ් බෑග් එක ට්‍රෑක් උඩ දාලා තිබුනෙ. කලුවා ශෙහානිගෙ පස්සෙ පොල්ල ගාව ගාව හිටියෙ. 






මිනිහා වට පිට මිනිස්සුන්ගෙ මූනවලුත් බෑලුවා, ඌත් නිකන් බයෙන් වගේ තමා හිටියෙ. ශෙහානිත් මුකුත්ම නොතේරෙන ගානට ඉස්සරහා වීදුරුවෙන් එලිය බලන් හිටියා, සමහරවිට සෙනග වෑඩිනිසා ගානක් නෑතුව ඈති. කලුවර වෑටුනු නිසා බස් එකේ ලයිට් දෑම්මා, ඒත් මෑද ලයිට් එක ඩිම් නිසා කලුවරයී. මාත් ටිකක් ඉස්සරහට ගියා, කොකටත්. කොන්දා තව සෙනග ලොඩ් කරා. කලුවා ටිකක් ඉස්සරහට වෙලා ශෙහානිව හිරකරා. ශෙහානිත් සීට් එකේ ඈන්දට තදවෙලා ඔහේ ඉස්සරහා බලාගෙන ඉන්නවා. දෑන් නම් ශෙහානිගෙ තට්ටම් දෙක මෑද්දට අරූගෙ පයිය තදවෙලා. ශෙහානි ඔලුවවත් හරවල බලපුනෑති නිසා අරෑ බය නෑතිව ජෑක තියන් ඉන්නවා. ටිකකින් ඌ හෙමීට පාත් වෙවී උස්සන්න ගත්තා, තෙරපිලා තියෙන තට්ටම් දෙකත් හෙමීට ඉස්සෙනවා. හපොයි, මූ ස්කර්ට් එක උඩින් ශෙහානිට හුකනවා නේද, පකයා. මට එහායින් හිටපු ඉස්කුල් කිට් කොල්ලෙකුත් හොරෙන් ඈහෑ යව යව සීන් එක බලනවා. මේකි මුලින්ම නිකන් හරි රවලා බෑලුවානම් ඔකා යනවා, කොහෙද මේකිත් ඔහේ දීගෙන ඉන්නවනෙ, පදුරු වේසි වගෙ, මම අදුරන කෙනෙක් එහෙම හිටියොත් වස ලෑජ්ජාවයි. කමක් නෑ තව ටික දුරනෙ, මම ඉවසන් හිටියා. අරූගෙ එක අතක් ශෙහානිගෙ ඉන දිගේ ඈවිත් පස්ස උඩ නතර වුනා. ඌ හෙමීට උඩින් උඩින් පස්ස අත ගානව නොදෑනෙන්න. බහින හොල්ට් එක ලන් වුනා. ශෙහානි අරුවත් අයින්කරගෙන බිම බලාගෙන පස්සෙ දෙර දිහාට ආවා. ඌ නම් ශෙහානිගෙ මූන දිහා හොදට බෑලුවා, ඌගෙ බලපොරොත්තු ඉක්මනටම සුන් උනත් ඌට රජ මගුල් වගේ ඈති, මෙච්චර ලස්සන කෙල්ලෙක්ගෙන් පයියට සෑපක් ගන්න පුලුවන් වෙච්ච එකට. මම බෑස්සට පස්සෙ ශෙහානිට බෑන්නා.

මම: මොකක්ද අර සෙනග අස්සෙ කරේ

වයිෆ්: ඈයි මොකක්ද

මම: ඈයි අර දෙනොදහක් මෑද්දෙ ජෑක තියන් හිටියෙ.

එයාට හිනා ගියා, එයා හිනා වෙවී උත්තර දුන්නෙ. මට කේන්තිගිය වෙලාවට එයා කරන්නෙ හිනාවෙන එක තමයි.

වයිෆ්: ඉතින් අනේ එක මම කරපු දෙයක් ද, මට නෙ කවුද මන්දා ජෑක තිබ්බෙ.

මම: හිනා වෙන්න තිබ්බා, අදුරන කෙනෙක් එහෙම හිටියා නම්.

වයිෆ්: හරි හරි බබා, ඔකට ඔච්චර තරහා ගන්න එපා. ඒක නෙමේ, ඔයාට ජෙලස් වගේ ද , හිහි.

මම: මට ඈති ජෙලසක් නෑ.

අපි පාරෙ යන වීල් එකක් අරන් ගෙදර ආවා. ශෙහානි බෑහෑලා ගේ පෑත්තට ගියා. මම සල්ලි අරන් දෙන්න පර්ස් එක අදිද්දි ඩ්‍රයිවරයා ශෙහානි ඈවිදින දිහා බලන් ඉන්නවා. කෙල්ලෙක්ට පොඩ්ඩක් කොටට අදින්න බෑනේ මුන් වගේ ඈබල හෑත්ත නිසා. මම සල්ලි දීලා ගෙට ගියගමන්ම වයිෆ්ව පිටිපස්සෙන් බදා ගත්තා. කිහිල්ල යටින් අත් දෙක දාලා තන් දෙක මිරිකන ගමන් පයිය පුකට තද කරා. අම්මෙහ්, ස්කර්ට් එක උඩින් පයිය ස්පොන්ච් වගේ පිරිරුනු පුකට තද වෙලා අස්සට එබෙනකොට දෑනෙන සනීපෙ. අර පකයා මොනවෙගේ සෑපක් ද ගන්න ඈත්තෙ මගෙ කෙල්ලගෙන්.

වයිෆ්: කෙනෙක්ට අද හොදටම ජෙලස් හිතිලා වගෙ, හිහි.

මම මුකුත් නොකියා ස්කර්ට් එක ඉස්සුවා, අම්මොහ් රවුම් පුක. මම එහෙම්මම හුත්ත්ට ඈගිලි දෙකක් බෑස්සුවා. ශෙහානිට "ආහ්" ගෑවුනා. ඒක වෙට් දෑනටමත්. මම එක අතකින් තන් මිරිකන ගමන් අනිත් අතෙ ඈගිලි දෙකෙන් හුත්තට හිකුවා. වයිෆ් "ආහ් ආහ්" ගානවා. මම කලිසම පාත් කරලා පයිය එලියට අරන් වයිෆ්ගෙ කොන්ද එහෙම්මම පාත් කරා සොෆා එකට. වයිෆ් සොෆා එකේ ඈන්දට අත්දෙක තියාගෙන මට පුක දුන්නා. මම පයිය හූත්තට බස්සලා හුකන්න ගත්තා. අරූ ජෑක තියපුවයි, දමිත් මගෙ කෙල්ලට කරපුවයි ඔක්කොම මතක් කරලා මම පුලුවන් තරම් හයියෙන් හිකුවා. ශෙහානිත් බස් එකේදිම හොදටම මොල් වෙලා හිටියෙ. ඒකි "ආහ් අහ් " ගාලා කෑගහනවා. මම හුකනකොට ශෙහානි බ්ලවුස් එකේ උඩ බොත්තම් ඈදලා තන් දෙක පනනලා බ්‍රා එකෙන් පන්නලා ගත්තා. මම වයිෆ්ව දන ගස්සලා තන්දෙක මෑද්දට පයිය තියලා තන් දෙකේ ගෑහුවා. ගහලා ගහලා යන්න වගේ එනකොට පයිය කටට එබුවා. වයිෆ් පයිය උගුරට යනකන් ඈතුලට දා ගත්තා, ආයෙත් කෙල පෙරාගෙන පයිය එලියට අරන් ඈට වල්ල මිරික මිරික අතේ ගෑහුවා. එක පාරටම කෑරි පීල්ලක් විද්දා, වයිෆ්ගෙ මූනෙන් එකයි. තව පාරක් අතේ ගහලා , එයා මගේ පයියෙ තිබ්බ ජූස් ටික ඔක්කොම ලෙවකාලා අයින් කරා. වයිෆ් එයාගෙ බ්‍රරා එකෙන්ම මූන පිහිදගෙන වොශ් රූම් එක පෑත්තට ගියා.

වයිෆ්: දෑන් වත් ඔයා පිලිගන්නවද ඔයාට ජෙලස් හිතුනා කියලා.

මම: ඔව් ඔව්, මට මේ ජෙලස් හිතිලා තියන්නෙ.

වයිෆ්: ඒ වුනාට ඔයාට දමිත් එක්ක ඔච්චර ජෙලක් නෑනෙ.

මම: මට ඈති ජෙලක් නෑ, අනික මම දන්නවා දමිතුයි ඔයයි මට වඩා ක්ලොස් කියලා. පොඩිකාලෙ ඉදන් ඔයා දන්න කෙනානෙ ඒ, මූ මොකාද කොහෙවත් යන රස්තියාදුකරයෙක්.

වයිෆ්: හිහි

වයිෆ් හිනා වෙවී වොශ් රූම් එකට රින්ගුවා. මොනා නෑතත් සෑප දෙන්නනම් දන්නවා මේක, ඒ අතින් නම් මම මාර වාසනාවන්තයි.

මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි

Comments

Popular posts from this blog

නදීක පුංචි

  පවුලක එකම දරුවා උන මම චමීර. මම හැදුනේ වැඩුනේ කුරුණෑගල ටවුමෙන් ටිකක් ඇතුලට වෙන්න තිබුන තවත් පොඩි ටවුන් එකක. මං ඉස්කෝලෙ ගියෙත් කුරුණෑගල තිබුණ ප්රුසිද්දම පිරිමි පාසලකට. මේ වෙනකොට මං A/L කරල ප්රචතිපල එනකන් හිටපු කලේ. ඒ කාලෙ තමයි මම එක එක දේවල් කරපු මගෙ ජිවිතේ අමතක කරන්න බැරි සුන්දරම කාලෙ. ඒ ඇයි කියල ඉස්සරහට ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුළුවන් වෙයි. මගෙ අම්ම තාත්තා දෙන්නම වැඩ කලේ ටෙලිකොම් එකේ. මගෙ විභාග ඉවර වෙනවත් වගේ එයාල දෙන්නටම ගම්පහ ඔෆිස් එකට ස්ථාන මාරුවක් ආව. ඒ වෙනකොට මම ඉංග්රීවසි පාඨමාලාවක් පටන් අරන් තිබුන හින්දා , මං එයාලට ඔෆිස් එකෙන් හම්බුන ක්වාටස් එකට නොගිහින් ගෙදරම නැවතුනා. අපේ ගෙදරට අල්ලපු ගෙදරම අපේ තාත්තගේ අයියා , ඒ කියන්නෙ මගෙ ලොකු තාත්ත ඉන්න හින්ද මාව දාල යන එක එයාලට ප්රදශ්නයක් උනෙත් නෑ. මගෙ කෑම බීම ගැන හොයල බලන්න පැවරුනේ ලොකු අම්මටම තමයි. ලොකු අම්ම වගේම ලොකු තාත්තත් වැඩ කලේ AG ඔෆිස් එකේ , එයාල දැන් පැන්ෂන් යන්නත් කිට්ටුයි. එයාලගෙ එකම පුතා , තරිදු අයිය කසාද බැදල දැන් අවුරුදු 5 ක චුටි පුතෙකුත් ඉන්නව. ගෙදර සේරම ජොබ් වලට යන නිසා ඒ පුතාව වැඩි හරියක් බලාගත්තෙ ටවුන් එකේ හිටපු අමාලි

පුංචිගෙ දුව

A/l ඉවර කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක් මේක.. මගේ නම කාවිංග... මේ සිදුවීම වෙනකොට ගෙදරට වෙලා කරන්න course එකක් හොය හොය හිටියේ.... අපේ පුංචි ටීච කෙනෙක් ... එයාගෙ යාලුවො ගේ දරුවෝ ඒලෙවල් ඉවර කරපු අය හිටියා....  ඒ කට්ටිය කනෙක්ෂන් එකෙන් මට  course එකක් හොයල දෙන්න කියලා අපේ අම්මා පුංචිට කියලා තිබ්බේ.... ඉතින් දවසක් දා පුංචි මට එයාලගේ ගෙදර එන්න කියලා කෝල් එකක් දුන්නා..... පුංචි ගෙදර හිටියේ පුංචි බාප්පයි එයාලගේ එකම දුව සදින්සා නංගී විතරයි.... සදින්සා නංගියි එතකොට 10වසර ඉස්කෝලේ ඉගෙන ගන්නවා..... මම පුංචිලාගේ ගෙදර යනකොට කවුද යාළුවෝ කට්ටියක් ඇවිල්ලා හිටියා.... ඉතින් ගිහිල්ලා ඉවර වෙලා දවල්ට කාලා එහෙම පුංචි යාලුවෝ කට්ටියට මාව අඳුන්වලා දීලා එයාලගේ මට හරියන course එකක් ගැන විස්තර අහගන්න කියලා... මට කිව්වා... ඉතින් විස්තර ඔක්කොම කතා කරල ඉවර කරගෙන මමත් අයි ටී course එකක් කරන්න තමයි සෙට් වුනේ.. කොහොමහරි එදා රෑ පුංචි පාටියකට යන්න ඕන කතාවක් කියනවා මට ඇහුණා... වැඩේ කියන්නේ නංගිට පොතක් හදන්න දීලා කෙල්ල දාගෙන ඒක හදනවා ඉතින් බාප්පා කාරයා කිව්වා ඔන්න ඔය අද පාටිය cancel කරල දාමු දුවට පොත් අ

ප්‍රියංගි ඇන්ටි

  මගෙ නම දිල්රුක් වයස 25යි ඔන්ලයින් බිස්නස් කලේ හැන්සම් එකට හිටපු නිසා කෙල්ලන්ගෙන් අඩුවක් තිබුනෙ නෑ. ඉතින් අසහනයක් තිබුනෙ නෑ එත් නොසිතු විදිහට ආව සිතුවිල්ලක් නිසා මේ කතාව පටන් ගන්නේ. ඒ මං ගැන දැන් කතාවට එමුකො... මම O/L කරන කාලෙ ඉදන් මගෙ හොදම යාළුවා තමයි තිසර කියන්නෙ O/L ක්ලාස් යද්දි සෙට් වෙලා ෆිට් උන එක අද වනතුරුත් ඒ වගේමයි. අපි අතර රහසක් තිබුනෙ නෑ ඌ ගැන හැම මගුලම මං දන්නව මං ගැන හැමදේම ඌ දන්නව අපි දෙන්න A/L ඉවර වෙලා තමයි ඔන්ලයින් බිස්නස් කරන්න පටන් ගත්තෙ මුලින් පට්ට කට්ටක් කාල කොහොම හරි අපේ බිස්නස් එක අපි හදාගත්ත. අපි දෙන්නගෙ මේ හවුලෙ බිස්නස් එක නිසා තිසරගෙ ගෙදර අයත් මාත් එක්ක ගොඩක් හොදයි අපේ ගෙදර අයත් තිසර එක්ක එහෙමයි. අපේ පවුල් වල විස්තර කියනවනම් අපේ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අක්කයි. තිසරගෙ ගෙදර අම්මයි තාත්තයි අයියයි. එත් තාත්ත හිටියෙ රට අයිය එයාර්ෆොස් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ තිසරයි අම්මයි. අපි ඉතින් බිස්නස් වැඩ වලදී සමහර දවස් වලට මං තිසරලගෙ ගෙදර නවතිනවා. ඌත් අපේ ගෙදර නවතින්න එනව හැබැයි අයිය නිවාඩු අවාම විතරක් මොකද අම්ම ගෙදර තනියෙන් නිසා තිසරයගෙ තාත්ත ඌට කොහෙවත් යන්න එපා කිය

සදලි අක්ක

  සදලි කියන්නේ මට වඩා අවුරුදු පහක් විතර වැඩිමල් අපේ ගෙට උඩහා අක්කා කෙනෙක්....පවුලේ ඊයේ මෙයා විතරයි...අපේ පවුලත් එක්ක හොද මිත්‍රත්වයක් එහෙම තිබුන පවුලක්..මහ  දුරකුත් නෑ  අපේ ගෙදර ඉදන් බැලුවම කෙලින්ම පේන්නෙ මෙයාලගෙ පිලිකන්න.සදලි ඉදියේ බදින වයසේ. මට එතකොට 21 ක් විතර ඇති...කොහොම නමුත් මේකිව බදින්න මනමාලයෝ හෙන ගානක් ආවත් මේකි එකෙක්ටවත් කැමති උනේම නැහැ. ( ඇයි කියලනං දන්නෑ ) ගමේනං කතාව තිබ්බෙ මේකි නලලෙ තියාගෙන ඉන්නවාය , කුමාරයෙක් ඇවිල්ලා එක්කං යයි කියල හිතං ඉන්නවාය කියලයි... ඉතින් සදලි ගැන කිව්වොත් අඩි පහ පැනලා උසක් එහෙම තිබුන සාමාන්‍ය සුදක් , යද්දි නැලවෙන පස්සක් තිබුන ශෝක් කෙල්ලෙක්...දකින ඕනම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් බලන්න හිතෙන ආසකරන චරිතයක්... ඉතින් කතාවට එමුකෝ... දවසක් ඒකිගේ ආච්චි අසනීප වෙලා කියලා ඒකිගෙ අම්මයි තාත්තයි උදෙන්ම යන්න එහෙ යන්න ගියා..සදලි අක්කට මොනාද විබාගයකට පාඩම් කරන්න තියෙනවයි කියලා ගෙදර නවතිනව කියලා අපේ අම්මට පොඩ්ඩක් එයා ගැනත් හොයලා බලන්න කියලා සුමිත්‍රා ඇන්ටි ( සදලිගෙ අම්මා ) කියලයි ගියෙ... ඉතින් දවල් වෙද්දී අම්මා කතාකරලා කිව්වා " පුතේ බලන්න සදලි අක

බෝඩිමේ අක්ක

  පලවෙනි කොරා්නා සීසන් එකත් එක්කම බෝඩිමේ සල්ලි ඉල්ලපු නිසා මට බෝඩිමෙන් යන්ඩ උනා. දවසෙනි බඩු අස් කරගන්ඩ පොරොන්දු වෙලා මමත් පාරට බැස්සේ අලුතෙන් බෝඩිමක් හොයාගන්ඩ. එහෙ යනකොට මට දැකලා පුරුදු මූනක් ඉස්සරහට එනවා බලනකොට හසිතයා.  අඩෝ කොල්ලෝ කොහෙද මේ පයින්ම යන්නේ හසිතයා ඇහුවා.  බෝඩිමක් හොයන්ඩ යනවා බං. අරකෙන් යන්ඩ උනානේ. අඩෝ සිරාවටම. මචං මං බෝඩිමක් බලන්ඩ ගියා. ඒක නම් පට්ට. හැබැයි ගාන වැඩී බං. ඒ උනාට බලන්ඩ වටිනවා. අඩෝ සිරාවටම මටමට තියෙන තැන කියපංකෝ. වෙලාවෙ හැටියට එහෙම එකක් හරි කැරකුනොත් එහෙම. මම හසිතයගෙන් බෝඩිම තියෙන තැන අහගෙන ඒ ගෙදර නම්බර් එකකුත් ඉල්ලගෙන බෝඩිම තියෙන තැනට ගියා. ගිහින් ගැහුවා කෝල් එකක්. හෙලෝ කවුද? ගෑනු කටහඩක් තමා කතා කරේ වැඩි වයසක් නෑ කටහඩේ හැටියට. මම මේ බෝඩිමක් තියෙනවා කියලා යාලුවෙක් කිව්ව පනිවිඩයකට ආවේ. එතන තමයි මම ඉන්නේ දැන්. බෝඩිම බලන්න පුලුවන්ද. මමත් ආව වැඩේට හිත දීලා ඇහුවා. ආ ඉන්න පුතා මම එන්නම්.  විනාඩි දෙක්කට පස්සෙ එතන එහාපැත්තෙ තිබ්බ ගේට් එක ඇරගෙන අවුරුදු 38ක විතර ලේඩි කෙනෙක් ආවා. කොට ගවුමක් තමා ඇදන් හිටියේ. අම්මෝ ඒ ගල් දෙක. කීයක් උනත් කම